Работала в 5 компаниях   17 лет 1 месяц

HR, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

компанія «Smart Staff» (агентство з підбору, оцінки та розвитку персоналу), Київ

HR

6 месяцев

01.2024 - 07.2024

• визначення потреб, консультування клієнтів щодо послуг компанії: підбір, оцінка та розвиток персоналу;

• підбір та узгодження із замовником переліку послуг, доцільних форматів, експертів і ефективних інструментів для підбору, оцінки і розвитку персоналу компаній (бізнес-тренінги, вебінари, ділові ігри, стратегічні або фасилітаційні сесії), з урахуванням специфіки компанії, поставлених цілей, цільової аудиторії і кількості учасників;

• організація та проведення зустрічей з директорами компаній, HRD, TD-керівниками, менеджерами і експертами для обговорення деталізації запиту;

• формування індивідуальних комерційних пропозицій;

• ведення переговорів про умови співпраці, укладання договорів, контроль за виконанням зобов'язань до кінця проєкту;•отримання зворотного зв'язку від замовника по результатам надання послуг;

• інформування клієнтів про нові навчальні програми або відкриті заходи, які проводить компанія;

• підтримання та розвиток довгострокових відносин з клієнтами.

Експерт з корпоративного розвитку та навчання, менеджер проєктів з навчання

компанія «NRG» (провайдер послуг корпоративного розвитку та навчання), Київ

HR

4 года 4 месяца

08.2019 - 12.2023

• визначення потреб, консультування клієнтів щодо наявності навчальних програм та форматів, які допоможуть вирішити поставлені завдання через розвиток або оцінку компетенцій працівників;

• підбір та узгодження із замовником доцільних форматів, бізнес-тренерів, програм і ефективних інструментів для розвитку компетенцій співробітників компаній (онлайн, офлайн навчання, оцінка Hogan assessment, ділові ігри, стратегічні або фасилітаційні сесії);

• організація та проведення зустрічей з директорами компаній, HRD, TD-керівниками, менеджерами і бізнес-тренерами для обговорення деталізації запиту;

• формування індивідуальних комерційних пропозицій;• ведення переговорів про умови співпраці, укладання договорів, контроль за виконанням зобов'язань до кінця проекту;

• отримання зворотного зв'язку від замовника по результатам проведеного заходу;

• інформування клієнтів про нові навчальні програми або відкриті заходи, які проводить компанія;

• участь у тендерах (також робота з тендерними майданчиками);

• підтримання та розвиток довгострокових відносин з клієнтами.

Менеджер з продажу (В2В)

КФ ТОВ «Імпап», ООО «Lanett»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года

06.2017 - 06.2019

• активний пошук клієнтів, розширення клієнтської бази, участь у тендерах;

• участь у виставках, форумах;

• активна робота з існуючою базою клієнтів;

• ведення переговорів на рівні власників бізнесу, керівників, закупників;

• виявлення потреб, консультування, прийом та обробка замовлень;

• узгодження умов співпраці, укладання договорів;

• контроль своєчасної доставки товару клієнту;

• контроль дебіторської заборгованості.

Менеджер по роботі з клієнтами

Робота в стартапах, проектах, Київ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 11 месяцев

05.2015 - 04.2017

• налагодження процесу роботи з нуля: вибір ніші, мети, планування, реалізація;

• моніторинг та аналіз ринку, виведення продукту на ринок;

• активний пошук клієнтів, розширення клієнтської бази: пошук за всіма можливими джерелами, холодні дзвінки та зустрічі, виставки, листування;

• формування індивідуальних комерційних пропозицій;

• встановлення та підтримка з клієнтами довгострокових відносин (рівень власників бізнесу, керівників бізнесу та бізнес-підрозділів);

• проведення презентацій, переговорів, узгодження умов співпраці, укладання договорів;

• підготовка необхідної інформації для участі у тендерах;

• створення сайту (написання ТЗ, контенту тощо), створення та ведення FB-сторінки продукту;

• робота з договорами, оформленням та переоформлення юр. осіб, акредитацією на митниці.

Керівник відділу управління персоналом

Компанія «Мікроприбор» (ТС «Секунда»), Київ

Торговля розничная / Retail

7 лет 11 месяцев

02.2007 - 01.2015

• керівництво роботою відділу: планування, цілепокладання, розподіл завдань, контроль за досягненням результатів, оцінка та розвиток персоналу;

• річне бізнес-планування: орг. структура, штатний розклад, формування річного та операційного бюджету;

• розробка та реалізація проектів рішень з управління персоналом (стандарти обслуговування клієнтів, положення, посадові інструкції, положення, накази);

• організація забезпечення підрозділів персоналом відповідно до цілей та стратегії компанії, а також організація та контроль системи адаптації персоналу;

• впровадження та контроль виконання корпоративних стандартів кадрового обліку та діловодства в компанії;

• планування, організація навчання та розвитку персоналу (річний план навчання, індивідуальні плани розвитку персоналу);

• розробка та організація заходів щодо оцінки та атестації персоналу (в т.ч. програма «Таємний покупець», оцінка діяльності з КРІ's);

• розробка та впровадження ефективної системи мотивація персоналу (матеріальної та нематеріальної);

• формування корпоративної культури, яка підтримує стратегічні цілі Компанії;

• організація корпоративних заходів: від ідеї до впровадження;

• аналіз ефективності кадрової політики: аналіз плинності кадрів, соціально-психологічного клімату, задоволеності персоналу працею та заробітною платою, зовнішнього іміджу компанії як роботодавця та ін. аналітичні звіти.

Ключевая информация

Більше 10-ти років досвіду в HR сфері і 5-ть років в консалтингу в напрямку навчання та розвитку. Володію практичними знаннями HR-процесів від етапу бізнес-планування до впровадження стратегічних цілей компанії. Розумію для чого і як будується система розвитку персоналу в компанії. Можу прояснити потреби, проконсультувати і підібрати ефективний інструмент, доцільний формат, експертів. Володію навичками ефективної організації навчальних заходів, що сприяють підвищенню кваліфікації та мотивації працівників. Знаю ринок навчальних послуг. Вмію проводити переговори на рівні керівників бізнесу, бізнес-підрозділів та партнерами, підбирати необхідний продукт чи послугу, формувати комерційні пропозиції, вибудовувати і підтримувати довгострокові стосунки. Маю досвід в управлінні проєктами. Орієнтована на досягнення результату та розвиток, генератор ідей.

Училась в 2 заведениях

Бізнес-школа МІМ Київ

PMD «Управління персоналом та організаційний розвиток»

Київ, 2011

Київський економічний інститут менеджменту

«Менеджмент організацій»

Київ, 2009

Дополнительная информация

Знання мов і володіння ПК:

знання мов: українська, англійська (Intermediate);

володіння ПК: досвідчений MS Office, користувач 1С 8.2, Trello, Zoho, CRM;


Додаткове навчання та розвиток:

  • «Ефективні переговори з клієнтами та партнерами» (червень 2024);
  • «Еволюція продажів: актуальні та практичні техніки» (травень 2024);
  • Курс «НЛП практик» програма Алуніки Добровольської (жовтень 2023 р.);
  • «Дій! Подвійся х 2» програма Іцхака Пінтосевича (вересень-жовтень 2018);
  • Вебінари Юлії Боровик «Як ставити цілі та їх досягати», «Як зберігати мотивацію на шляху до мети», «Продавай! Продаж для всіх!» (2018 р.);
  • «Вибір ніші. Побудова бізнес-моделі» (2015); «Особиста ефективність та лідерство» (2015);
  • «Ефективна презентація» (2012 р.);
  • «Ефективний менеджмент. Частина 1, 2» (2009, 2010 р.р.);
  • «Стресменеджмент та управління конфліктами» (2008 р.);
  • «Оцінка під час відбору персоналу. Оцінка діяльності» (2007 р.);
  • відвідую заходи, що стосуються професійного та особистісного розвитку.

Світлана

Менеджер з розвитку і навчання персоналу

Киев

52 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 6 часов назад