Работал в 6 компаниях   10 лет 4 месяца

IT, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, FMCG, Образование

Chief Commercial Officer

Genius Sports UA

IT

1 год 8 месяцев

08.2022 - 04.2024

Провідна IT компанія у сфері iGaming. Займається організацією спортивних подій та розповсюдженням аналітичних розробок серед букмекерів та гравців.

.

Chief Commercial Officer (09.2023 - 04.2024)

.

Обов?язки:

  • Організація та операційне керівництво роботою підрозділів (маркетинг, продажі, ретеншен та саппорт відділи);
  • Контроль за розвитком продажів та маркетингових позицій відносно загального бізнес-плану;
  • Аналіз та оптимізація бізнес-процесів;
  • Постановка задач та контроль виконання просування за матрицею PESO (нерекламне просування за допомогою SEO, SMM, Email-маркетинг) та (рекламне просування Google ADS, Meta, партнерський маркетинг, контекста реклама);
  • Контроль ROI за допомогою GA4 та Universal Analytics, оптимізація витрат на маркетинговий комплекс;
  • Побудова воронок продажів та забезпечення притоку нових клієнтів, лідогенерація;
  • Розробка та впровадження програм лояльності;
  • Участь в операційному керуванні, R&D проектах та допомога у фасилітації для CEO компанії у спілкуванні з партнерами.

.

Досягнення:

  • Успішні лончі продуктів компанії у 5 країнах Європи та 3-х країнах Латинської Америки;
  • Спостерігається позитивний P&L та співпадіння розробленій стратегії по ввіреним продуктам компанії;
  • Було систематизовано та регламентовано усі процеси компанії, розроблені навчальні матеріали та кампейн-бук для співробітників;
  • Успішно побудовано бренд роботодавця, взяті під контроль показники eNPS та впроваджені People Partner менеджери. Побудований executive couching всередині органічних процесів компанії.

.

Chief Marketing Officer (08.2022 - 09.2023)

.

Обов?язки:

  • Запуск маркетингу для проекту "з нуля";
  • Визначення потреб у функціональних ресурсах, прорахування операційних та маркетингових витрат;
  • Підбір, формування, мотивація та розвиток персоналу на ранніх етапах утворення підрозділу;
  • Аналіз бізнес-моделей та маркетингових комплексів конкурентів з метою виявлення можливостей для успішного виведення на ринок власного бренду;
  • Розробка маркетингового плану з фокусом на просування бренда компанії в цифрових каналах та контроль за його виконанням;
  • Прогнозування продажів ввірених продуктів на майбутній період.

.

Досягнення:

  • Були створені успішні омніакальні рекламні кампанії з ROAS від 800%;
  • Завдяки цілеспрямованим маркетинговим ініціативам, було досягнуто кратного збільшення клієнтів та спровокувало стрімке зростання компанії (за період роботи, прибуток збільшився десятикратно, кількість співробітників виросла втричі);
  • Були укладені успішні угоди з афілейтами, медіа та WW майданчиками, що призвело до зростання органічного трафіку та економії маркетингового бюджету на 20% у довгостроковій перспективі;
  • Завдяки проведеним реформам для диджиталізації, був побудований автономний (майже 100% готовність до роботи з будь-якої точки світу) та системний маркетинговий підрозділ, який включає в собі наявність довгострокових стратегій, систем мотивації, контролю за процесами та результатами, а також можливостями для масштабування.

Chief Marketing Officer

AFF1late

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год 3 месяца

12.2020 - 03.2022

Медіабаїнгова агенція, підрозділ якої займається розробкою та просуванням рішень у сфері web3 технологій.

.

Обов?язки:

  • Поточна аналітика та маркетингові дослідження, визначення напрямків розвитку: позиціонування, ціноутворення в рамках Tier1 (Європа, США) та Латинська Америка;
  • R&D нових продуктів у сфері blockchain, вивід на ринок, просування;
  • Внесення корегувань на майданчики бренду, оптимізація UX-досвіду під кожен окремий пристрій;
  • Робота з SERM, рекламаціями;
  • Керування відділами: маркетингу, медіабаїнгу, продажів, технічної підтримки;
  • Впровадження маркетингових стратегій у розрізі місяць / півріччя / рік, контроль за результатами та звітність;
  • Запуск рекламних кампаній на twitch, youtube, інші медіамайданчики;- Запуск рекламних кампаній на Meta, Google ADS, X, Reddit, контекстна реклама;
  • Закупка трафіку з нетривіальних джерел (Linkedin, Viber, Telegram);
  • Робота з трекерами Binom, Keitaro, Zeustrack, внутрішніми інструментами для оцінки та контролю трафіку;
  • Робота з сервісами GA;
  • Контроль за витратами, конверсіями, аналітика отриманого трафіку.

.

Досягнення:

  • Побудова партнерських відносин з провідними гравцями та майданчиками у сфері crypto (Coinmarketcap, Coingecko, Exmo, OKX, BitGet);
  • Закупка трафіку напряму у криптомережах (CoinStats, Blockchain.com, DEXTools, DEXScreener, StormGain, CoinWarz);
  • Створення окремої команди медіабаїнгу з нуля (співбесіда, онбординг, адаптація);
  • Створення теплої та дружньої атмосфери в команді, яка працює у ремоут-форматі по всьому світу. Активація розвитку сильних сторін ключових співробітників та розбудова внутрішньої Бази Знань.

Chief Marketing Officer

ТОВ ООО КПФ Рома

FMCG

2 года 8 месяцев

04.2018 - 12.2020

Агро-холдинг, фундаментальне підприємство для міста Первомайський у Харківській області. Один з провідних гравців у цій галузі в Україні.

.

Обов?язки:

  • Розробка та впровадження регіональних та локальних маркетингових стратегій відповідно до глобальної стратегії розвитку маркетингової присутності, а саме за напрямками: digital-маркетинг, product-маркетинг, SMM, PR;
  • Відстеження ефективності маркетингових програм у регіонах експансії, порівняння, забезпечення поширення досвіду на інші регіони;
  • Керівництво та розвиток команди маркетингу, організація тренінгів;
  • Участь у розробці глобального маркетингового плану;
  • Звітність та узгодження глобальної стратегії з Наглядовою Радою холдингу.

.

Досягнення:

  • Побудова безперервних маркетингових процесів та систем з надвеликими кошторисами та контрольованим ROMI;
  • Ребрендинг усієї лінійки товарів (понад 180 SKU);
  • Вдале залучення партнерів-підрядників для реалізації масштабної рекламної кампанії, яка призвела до зростання споживачів на 200% за півріччя;
  • Створення торгової мережі з продукцією ВТМ, яка налічує більше ніж 50 торгових точок у Харкові та Харківській обл.

Brand-менеджер

PJSC Carlsberg Ukraine

FMCG

11 месяцев

05.2017 - 04.2018

Робота у складі компанії LLC ProTec Logistic, партнера та дистрибьютора продукції більше ніж 200 світових брендів.

.

Обов?язки:

  • Дослідження ЦА, аналіз ринку та цільових конкурентів;
  • Розробка айдентики та позиціонування товарних позицій;
  • Створення та впровадження комунікаційних стратегій з відділом маркетингу та продажів;
  • Оцінка ефективності позиціонування на ринку, вивчення реакції покупців та думки про бренд;
  • Перевірка відповідності продукту початковим обіцянкам та сенсам.

.

Досягнення:

  • Перезібрана матриця товарів та побудований каталогізатор, POS та рекламна продукція;
  • Успішний вихід на ринок більше 30 брендів преміум-сегменту;
  • Досягнуто системне збільшення показнику Top of Mind у поціновувачів бренду.

Founder & CEO

TAKE EASY

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

4 года 6 месяцев

10.2013 - 04.2018

Генеральний директор (02.2014 - 04.2018)

.

Власний проект маркетингової агенції повного циклу з фокусом на роботу в галузях: HoReKa, FMCG, нерухомість, агро, освіта, автомобілі.

.

Обов?язки:

  • Встановлення чітких, вимірюваних та осяжних бізнес-цілей;
  • Регулярна оцінка прогресу, адаптація стратегій для забезпечення зростання та прибутковості;
  • Розробка та впровадження маркетингових стратегій, які відповідають загальним цілям бізнесу;
  • Встановлення та відстеження KPI для вимірювання ефективності команди;
  • Бюджетування та розподіл ресурсів для забезпечення оптимального використання ресурсів та відповідності фінансовим цілям.

.

Досягнення:

  • Компанія стала учасником Всеукраїнської Ассоціації Маркетологів. Були проведені дослідницькі, благодійні та освітні проекти, написання рецензій та робіт у сфері маркетингу та продажів;
  • Початок роботи та зміна фокусу на роботу з клієнтами Європи та США;
  • Серед переліку клієнтів, були: Volkswagen, Karcher, Acronis, Франс.юа, Житловий комплекс "Чайка", Backstage, Carlsberg та інші лідери у своїх галузях.

.

Founder (04.2013 - 02.2014)

.

Обов?язки:

  • Формування бренду;
  • Проведення маркетингових дослідженнь;
  • Створення комерційних пропозицій, проведення презентацій та переговорів;
  • Впровадження метрик та KPI для внутрішніх та зовнішніх процесів агенції;
  • Створення та контроль рекламних кампаній як у digital так і в офлайн;
  • Хайрінг співробітників у креативну та операційну команду, навчання співробітників.

.

Досягнення:

  • До співпраці було залучено більше ніж 50 проектів з середнім LTV 7 500$ (при вартості залучення у 400$);
  • Збудував структуру креативної агенції з регулярним штатом у 30 співробітників;
  • Розробили власну CRM (в той час кастомних рішень не було) для агенції та утворили продукт, який в подальшому успішно реалізовувався як whitelabel для інших агенцій, які бажали користуватись нашою системою.

Digital-маркетолог

WOW EFFECT

Образование

6 месяцев

09.2013 - 03.2014

Курси з англійської мови за інноваційними методиками швидкісного навчання (6 місяців до сертифікату B1).

.

Обов?язки:

  • Постановка завдань для контент та PPC відділів;
  • Організація та просування вебінарів, P
  • Ведення digital-майданчиків;
  • Бренд-маркетинг.

.

Досягнення:

  • Регулярне виконання посадових обов?язків, завданнь та викликів які виникали у ході роботи;
  • Протягом 6 місяців було проведено 3 івенти з сумарним охопленням 3000 (офлайн) та 60 000 (онлайн) слухачів;
  • Проект переріс зі стартапу на основі особистого бренду у системний продукт, який масштабувався до 15 педагогів-спікерів та 4 міста, в яких була присутня компанія.

Ключевая информация

  • Маю глибокі знання в маркетингу: принципи позиціонування, брендингу, розробки стратегій, аналізу, проведення маркетингових досліджень.

  • Використовую складні методології для аудиту, підтримці маркетингу та бренд-менеджменту:
    • в умовах необхідності подолання потужної конкуренції на ринку;
    • з метою залучення та утримання нечисленних та важкодоступних аудиторій;
    • на основі можливостей основних фондів та інших обмежених ресурсів.

  • Володію сучасними інструментами цифрового маркетингу: SEO, PPC, CPA, SMM, цільовий таргетинг;

  • Працюю з інструментами для автоматизації та аналізу процесів: CRM-системи, сервіси для аналітики та спліт-тестів, моделі на основі ШІ;

  • Маю знання у сфері чинного законодавства у сфері бізнесу, маркетингу та ніші, глибоко розумію юніт-економіку, принципи бюджетування та фінансового управління проектами;

  • Маю аналітичне та критичне мислення, вмію планувати довгостроково та ухвалювати рішення, керуючись фактами на основі data-driven підходу. Проактивність, самоорганізованість та безперервність навчання є фундаментальними для мене.

Учился в 2 заведениях

Heriot-Watt

Базовий курс General MBA

Київ, 2020

КПІ

Фізико-математичний, Data Scientist

Київ, 2016

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

NOM 3.0

2024

Авторський курс Валерії Бородіної про побудову клієнтоцентричного маркетингу під час війни та не тільки.

Безліч івентів

2022

У сферах: HR, Gambling, Arbitrage, Design, Business Networking тощо.

LABA

2020

Курс з маркетингу

Цільовий досвід у маркетингу. "Оновлення" набутого досвіду. Формування власного бачення, стилю та розуміння маркетингових тенденцій та створення власних.

LABA

2020

Піврічний курс бізнес та керування

Першочергово, отримав величезну кількість знайомств та досвіду. Розуміння важливості вищої бізнес-освіти. Відточив навички керування, підходи до рішення питань, тощо.

Дополнительная информация

Основний запит до компанії

Стабільність у своїх побажаннях. Бачення себе як продукту у майбутньому та побудовані інституційні цілі. Яка окрім очевидних компетенцій в кандидаті, шукає надійного, наполегливого та проактивного співробітника, який буде вносити нові гіпотези та впливати на розвиток інституційно.

Метод впливу

Взяття під контроль процесів (аудит, знайомства, інтерв?ю), після чого побудова data-driven процесів як в маркетингу, так і в управлінні процесами / підлеглими, що дозволить керуватись спираючись на цифри та метрики, а не на попередній досвід чи інтуїцію.

Мета в роботі

Побудова системних та прогнозованих процесів, які контролюють та впливають на всі ключові комерційні показники, а також "тримають руку на пульсі" показників eNPS, бренду роботодавця та загальних юніт-економічних показників.

Олексій

Комерційний директор

Киев

Готов переехать: Львов, Одесса, Харьков

29 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 недели назад