Работал в 9 компаниях 13 лет 1 месяц
FMCG, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, АПК (Агропромышленный комплекс)
Комерційний директор
Проектна діяльність (Дніпро)
FMCG
6 месяцев
11.2023 - 05.2024
Розробка та впровадження нових продуктів (колаборація food/non food)
Комерційний директор
ТОВ «Виробничо-кондитерська група «Лісова казка», Харків
FMCG
3 года 1 месяц
10.2020 - 11.2023
Зона відповідальності Україна, ЗЕД (колишні союзні республіки) Чисельність підрозділу: - Мережевий відділ (мережі, СТМ, B2B) – 5 осіб. - Дистрибуція (дистрибуція, опт, альтернативні канали, лок/рег мережі) – 8 осіб. - Розвиток СТМ та власного імпорту – 2 осіб. - Розвиток/підключення нових країн – 2 осіб. - Маркетинг – 3 особи. - Виробничо-плановий відділ - 3 осіб. - Склад/складська логістика – 3 осіб. Основні завдання та досягнення по поточній посаді: Діючі/активні країни: - Просування продукції в сегментах (Мережі, дистрибуція, опт, альтернативні канали, B2В) - виведення нових продуктів на ринок та просування (новий напрямок – дрібно штучний товар) - розвиток діючих сегментів ринку збуту (пошук нових клієнтів та ринків збуту) - підготовка та захист річного бізнес-плану (закриття річних планів 130%) - підготовка та захист річних бюджетів (закриття річних планів 123%) Потенційні/неактивні країни: - пошук імпортерів безпосередньо в країні - Пошук альтернативних каналів входу в країну (B2В, субдистриб'ютор) - підключення нових країн та нових партнерів у цих країнах (Грузія, Вірменія, Азербайджан, Монголія)
Директор з продажу
ТГ ЭДС
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
11 месяцев
06.2019 - 05.2020
Зона відповідальності: Дистриб'ютори західний регіон – (Волинська, Рівненська, Житомирська, Львівська, Тернопільська, Хмельницька, Вінницька, Чернівецька, Івано-Франківська області) східний регіон - (Харківська, Сумська, Луганська, Донецька) Дилери/e-commerce/альтернативний канал збуту – вся Україна Чисельність підрозділу – до 50 співробітників, пряме управління 7 осіб Основні завдання та досягнення по поточній посаді: - формування регіональної структури відділу продажів на підзвітній території (було – 3 Територіальних Менеджери Захід, стало 3 ТМ Захід + 1 ТМ Схід + 1 Регіональний директор Захід) - Впровадження стандартів представленості на підзвітній території дистриб'юторів (MML) - впровадження та контроль дотримання рекомендованих роздрібних цін на підзвітній території - розробка програми співробітництва з локально-регіональними мережами на підзвітній території дистриб'юторів. - Впровадження системи контролю показників регіональної структури. - формування відділу «альтернативний канал збуту» (2 менеджери з розвитку ринків збуту). Структурування каналів та формування стратегії (B2B, E-commerce, HoReCa). Приріст у продажах за період 3-4 квартал 2019 та 3-4 квартал 2020 до аналогічного періоду 40%. Приріст клієнтської бази за аналогічний період 20%. - формування та контроль виконання річного бюджету. (Приріст вторинного продажу дистриб'юторів за період 3-4 квартал 2019 та 3-4 квартал 2020 до аналогічного періоду 11%. Приріст клієнтської бази дистриб'юторів за аналогічний період 5%. - проведення переговорів з потенційними та діючими контрагентами з метою збільшення обсягів продажу та представленості продукції на підзвітній території;
Директор з продажу (тепличні комбінати)
ТОВ «АГРОСЕРВІС ПЛЮС»
АПК (Агропромышленный комплекс)
10 месяцев
06.2018 - 04.2019
Припинено господарську діяльність.
Основні завдання та досягнення по поточній посаді: - проведення переговорів, розширення клієнтської бази та залучення нових продуктів; - Впровадження IP-телефонії в систему роботи; - розробка нового продукту (органічна лінія продуктів), дизайну та реєстрації нової торгової марки; - розробка програми співпраці з потенційними сегментами ринку (розплідники, озеленення міст) - формування ефективної, мотивованої та стабільної команди; - розробка та впровадження скриптів продажів у діючу модель бізнесу; - формування та контроль виконання річного, місячного бюджету;
Директор з продажу
SnackProduction
FMCG
1 год 10 месяцев
07.2016 - 05.2018
ГК Snack Production (період роботи з 2010 – 2018 рр.)
Зона відповідальності: Україна - лінійний роздріб/альтернативний канал (HoReCa)/АЗС/сегмент опт/локальні мережі/дистриб'ютори Чисельність підрозділу – до 700 співробітників, пряме управління 9 осіб. Основні завдання та досягнення по поточній посаді: - розвиток нового напряму продажу та продуктів (введення в структуру нової посади, старт продажів у сегменті опт та ключові клієнти); - виведення ринку нових продуктів відповідно до стратегії компанії; - формування ефективної, мотивованої та стабільної команди в рамках дирекції з продажу. - розробка та захист бізнес плану зі старту сезону на південних територіях у період сезону; - підготовка та захист річного бізнес-плану в рамках дирекції. (план продажу, бюджетування, структура) - формування та контроль виконання річного бюджету. (приріст рік у рік 11%, виконання річних показників 107%) - Збільшення частки діючих продуктів ТМ Компанії на ринку;
Національний директор з дистрибуції, Грузія, Азербайджан
SnackProduction (ТОВ "Тейсті Снек")
FMCG
2 года 3 месяца
04.2014 - 07.2016
ТОВ "Тейсті Снек" є структурним підрозділом ДК Snack Production. Зона відповідальності: Грузія – власна дистрибуція у Тбілісі (лінійний роздріб/національні мережі/АЗС/сегмент опт), робота в регіонах на базі дистриб'юторів (5 дистриб'юторів) Азербайджан – робота на базі імпортера (лінійний роздріб/національні мережі/АЗС/сегмент опт) Чисельність підрозділу Грузія – до 35 співробітників, пряме управління 5 осіб. Чисельність підрозділу Азербайджану - до 15 співробітників, взаємодія з власником. Основні завдання та досягнення по поточній посаді: - виведення ринку нових продуктів відповідно до стратегії компанії; - формування ефективної, мотивованої та стабільної команди в рамках дирекції з продажу. - розробка та захист бізнес-плану по кожному дистриб'ютору окремо; - підготовка та захист річного бізнес-плану в рамках дирекції. (план продажу, бюджетування, структура) - розробка програми співробітництва з локально-регіональними мережами на підзвітній території дистриб'юторів. - формування та контроль виконання річного бюджету. - Збільшення частки діючих продуктів ТМ Компанії на ринку; - розробка програм мотивації для торгових точок, ВІП клієнтів, вкладених у поліпшення як якісної, і кількісної дистрибуції; - аудит території у вигляді сторчека; - Контроль дебіторської заборгованості.
Національний директор з продажу, Таджикистан
SnackProduction (ТОВ "Чашма Трейд")
FMCG
10 месяцев
06.2013 - 04.2014
ТОВ "Чашма Трейд" імпортер ГК Snack Production.
Зона відповідальності: Таджикистан - лінійний роздріб/сегмент опт/локальні мережі Чисельність підрозділу – до 25 співробітників, пряме управління 4 осіб.
Заступник директора з продажу, Україна
SnackProduction
FMCG
9 месяцев
09.2012 - 06.2013
Національний менеджер з мерчендайзингу
SnackProduction
FMCG
1 год 8 месяцев
12.2010 - 08.2012
Ключевая информация
Стратегічне планування, Управлінські навички, Уміння аналізувати, Впровадження системи KPI, Ведення переговорів, Побудова відділу продажу
Учился в 3 заведениях
Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА)
аспірантура
Харків, 2027
Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА)
маркетинг
Харків, 2023
Харківська національна академія міського господарства
инженер-электрик
Харків, 2007
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Курс "Комерційний директор"
LABA - освітня платформа
Система збалансованих показників (І.Адізес)
Дополнительная информация
Додаткова інформація
Наявність прав водія категорії "В".
Наявність автомобіля.
Наявність військово облікових документів, маю відстрочку.
В'ячеслав
В'ячеслав
Комерційний директор
Киев
Готов переехать: Днепр
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 дня назад