Работала в 6 компаниях 11 лет 9 месяцев
Услуги для населения - другое, Государственный сектор, Медицина и Здравоохранение, Банки, Недвижимость и Девелопмент
VVIP FLIGHT ATTENDANT/Lead/Senior Crew/Supervisor/Cabin Manager
NASJET PRIVATE AVIATION SERVICES
Услуги для населения - другое
2 года 2 месяца
05.2022 - 07.2024
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Бортпровідник
FlyNas, КОРОЛІВСТВО САУДІВСЬКА АРАВІЯ
Услуги для населения - другое
2 года 1 месяц
03.2020 - 04.2022
• Надання інформаційної та консультаційної підтримки пасажирам
• Виконання процедур забезпечення безпеки на борту літака
• Організація та виконання сервісних послуг для пасажирів
• Ведення обліку та звітності про проведені процедури та послуги
• Взаємодія з екіпажем та керівництвом для забезпечення плавного та комфортного польоту
• Реагування на непередбачені ситуації та вирішення конфліктних ситуацій на борту
• Допомога пасажирам у вирішенні питань та потреб
• Участь у навчальних програмах для підвищення кваліфікації та безпеки на борту
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ, Державна служба
Районна адміністрація Лубенського району
Государственный сектор
2 года 9 месяцев
04.2017 - 01.2020
розробка та впровадження нових форм роботи;
участь у засіданнях, сесіях та ін. Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• - Координація з різними департаментами та колегами та надання інформації різним місцевим і державним посадовим особам
- Спілкування та листування
- Організація та проведення зустрічей, конференцій та заходів
- Допомога в підготовці презентацій і брифів для зустрічей
- Соціальна робота, спілкування, навчання та розвиток дітей, заходи та дозвілля
Секретар
ЛУБЕНСЬКА КОМУНАЛЬНА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ
Медицина и Здравоохранение
6 месяцев
09.2016 - 03.2017
комп'ютером (пошта, Excel, Word).
• Прийом та розподіл телефонних дзвінків
• Ведення ділової переписки та облік документації
• Організація зустрічей
• Підготовка та оформлення документів
• Управління календарем керівника
• Виконання адміністративних та організаційних обов’язків
• Забезпечення зв'язку між відділами та установами
• Організація та забезпечення поточної роботи офісу
• Контроль за наявністю канцелярських товарів
• Координація зустрічей та заходів у організації
• - Організовувати, контролювати та координувати надання послуг відповідно до положення про раду лікарні
- Допомога з наймом, погодженням, перевіркою та зарахуванням персоналу
- Повідомити медичні результати пацієнтам під клінічним наглядом.
- Своєчасне та точне оформлення документів про відвідування пацієнтів.
- Виконання канцелярських обов’язків, таких як ведення документів, підготовка зон для зустрічей і матеріалів для презентацій, доставка пошти, відповіді на електронні листи та телефонні дзвінки, а також введення даних.
КООРДИНАТОР ВІДДІЛУ HARD COLLECTION, Київ
Universal Bank/Універсал Банк
Банки
1 год 10 месяцев
06.2013 - 04.2015
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Менеджер, агент з нерухомості
ГОСПОДАРСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ФЕДЕРАЦІЇ ПРОФСПІЛОК УКРАЇНИ , КИЇВ
Недвижимость и Девелопмент
1 год 9 месяцев
06.2011 - 03.2013
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключевая информация
• Самодисципліна
• Організованість
• Творчість в розв'язанні проблем
• відданість, чесність, доброта
• лідерство
• управління командою
• комунікабельність
• тактичність
• знання етику
• вихованість
• стриманість
• ведення документообігу
• інвентаризація
• АСКОД
• користувач ПК, програми в тому числі соц.мережі
• Критичне мислення із сильними концептуальними навичками та навичками вирішення проблем
- Здатність працювати під напругою та ефективно реагувати на надзвичайні ситуації
- Здатність виконувати багато завдань з великою увагою до деталей
- Вміння працювати самостійно та в складі команди
- Відмінні планувальні та організаційні здібності
- Здатність ефективно подавати інформацію та відповідати на запитання груп клієнтів.
- Досконале знання етикету та VVIP обслуговування
- Здатність зберігати спокій під тиском.
- Фізична підготовленість і спритність.
- Управління часом і стресом.
- Розвивати навички обслуговування клієнтів.
- Запис на різні курси для розвитку технічних і нетехнічних навичок.
- Робота над навичками активного слухання
- Впевнений користувач ПК, знання MS Office (Word, Excel, PowerPoint), навички роботи з електронною поштою та месенджерами
- 7 років водійського стажу (категорія В)
- наявність авто
- наявність свого житла в Києві
Училась в 1 заведении
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Соціальна робота, практична психологіч
Київ, 2011
Владеет языками
Английский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
UAE, DUBAI, DYNAMIC advanced TRAINING 2020/2021/2022/2023/2024
Сертифікат про проходження підвищення кваліфікації «Ділова укр.мова та документообіг управлінської діяльності. Е-управління"
Сертифікат Міністерства соціальної політики України по питанням протидії корупції ПК16305291000532
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Юлія Олександрівна
Юлія Олександрівна
Помічник/асистент керівника, перекладач
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 4 часа назад