Работала в 6 компаниях 11 лет 9 месяцев
Услуги для населения - другое, Государственный сектор, Медицина и Здравоохранение, Банки, Недвижимость и Девелопмент
VVIP FLIGHT ATTENDANT/Lead/Senior Crew/Supervisor/Cabin Manager
NASJET PRIVATE AVIATION SERVICES
Услуги для населения - другое
2 года 2 месяца
05.2022 - 07.2024
Чартерні рейси. Робота та взаємодія з першими особами країн Середнього Сходу; VVIP пасажири, футболісти, артисти, актори, діячі, власники компаній, холдингів, телеканалів; королівська родина, члени родини короля, генерали та вище військове керівництво.
Планування та забезпечення кожного рейсу, обслуговування, сервірування столів, вибір меню та супутніх товарів, надання першої медичної допомоги, кейтеринг та клінінг літака.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Бортпровідник
FlyNas, КОРОЛІВСТВО САУДІВСЬКА АРАВІЯ
Услуги для населения - другое
2 года 1 месяц
03.2020 - 04.2022
• Надання інформаційної та консультаційної підтримки пасажирам
• Виконання процедур забезпечення безпеки на борту літака
• Організація та виконання сервісних послуг для пасажирів
• Ведення обліку та звітності про проведені процедури та послуги
• Взаємодія з екіпажем та керівництвом для забезпечення плавного та комфортного польоту
• Реагування на непередбачені ситуації та вирішення конфліктних ситуацій на борту
• Допомога пасажирам у вирішенні питань та потреб
• Участь у навчальних програмах для підвищення кваліфікації та безпеки на борту
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ, Державна служба
Районна адміністрація Лубенського району
Государственный сектор
2 года 9 месяцев
04.2017 - 01.2020
розробка та впровадження нових форм роботи;
участь у засіданнях, сесіях та ін. Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• - Координація з різними департаментами та колегами та надання інформації різним місцевим і державним посадовим особам
- Спілкування та листування
- Організація та проведення зустрічей, конференцій та заходів
- Допомога в підготовці презентацій і брифів для зустрічей
- Соціальна робота, спілкування, навчання та розвиток дітей, заходи та дозвілля
Секретар
ЛУБЕНСЬКА КОМУНАЛЬНА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ
Медицина и Здравоохранение
6 месяцев
09.2016 - 03.2017
комп'ютером (пошта, Excel, Word).
• Прийом та розподіл телефонних дзвінків
• Ведення ділової переписки та облік документації
• Організація зустрічей
• Підготовка та оформлення документів
• Управління календарем керівника
• Виконання адміністративних та організаційних обов’язків
• Забезпечення зв'язку між відділами та установами
• Організація та забезпечення поточної роботи офісу
• Контроль за наявністю канцелярських товарів
• Координація зустрічей та заходів у організації
• - Організовувати, контролювати та координувати надання послуг відповідно до положення про раду лікарні
- Допомога з наймом, погодженням, перевіркою та зарахуванням персоналу
- Повідомити медичні результати пацієнтам під клінічним наглядом.
- Своєчасне та точне оформлення документів про відвідування пацієнтів.
- Виконання канцелярських обов’язків, таких як ведення документів, підготовка зон для зустрічей і матеріалів для презентацій, доставка пошти, відповіді на електронні листи та телефонні дзвінки, а також введення даних.
КООРДИНАТОР ВІДДІЛУ HARD COLLECTION, Київ
Universal Bank/Універсал Банк
Банки
1 год 10 месяцев
06.2013 - 04.2015
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Менеджер, агент з нерухомості
ГОСПОДАРСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ФЕДЕРАЦІЇ ПРОФСПІЛОК УКРАЇНИ , КИЇВ
Недвижимость и Девелопмент
1 год 9 месяцев
06.2011 - 03.2013
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключевая информация
• Самодисципліна
• Організованість
• Творчість в розв'язанні проблем
• відданість, чесність, доброта
• лідерство
• управління командою
• комунікабельність
• тактичність
• знання етику
• вихованість
• стриманість
• ведення документообігу
• інвентаризація
• АСКОД
• користувач ПК, програми в тому числі соц.мережі
• Критичне мислення із сильними концептуальними навичками та навичками вирішення проблем
- Здатність працювати під напругою та ефективно реагувати на надзвичайні ситуації
- Здатність виконувати багато завдань з великою увагою до деталей
- Вміння працювати самостійно та в складі команди
- Відмінні планувальні та організаційні здібності
- Здатність ефективно подавати інформацію та відповідати на запитання груп клієнтів.
- Досконале знання етикету та VVIP обслуговування
- Здатність зберігати спокій під тиском.
- Фізична підготовленість і спритність.
- Управління часом і стресом.
- Розвивати навички обслуговування клієнтів.
- Запис на різні курси для розвитку технічних і нетехнічних навичок.
- Робота над навичками активного слухання
- Впевнений користувач ПК, знання MS Office (Word, Excel, PowerPoint), навички роботи з електронною поштою та месенджерами
- 7 років водійського стажу (категорія В)
- наявність авто
- наявність свого житла в Києві
Училась в 1 заведении
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Соціальна робота, практична психологіч
Київ, 2011
Владеет языками
Английский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
UAE, DUBAI, DYNAMIC advanced TRAINING 2020/2021/2022/2023/2024
Сертифікат про проходження підвищення кваліфікації «Ділова укр.мова та документообіг управлінської діяльності. Е-управління"
Сертифікат Міністерства соціальної політики України по питанням протидії корупції ПК16305291000532
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Юлія Олександрівна
Юлія Олександрівна
Помічник/асистент керівника, перекладач
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 3 часа назад