Работала в 4 компаниях   15 лет 3 месяца

Торговля розничная / Retail, Образование, Другое

Помічник керівника, консультант

DIVALEN MARKET

Торговля розничная / Retail

4 месяца

08.2024 - 12.2024


- Опрацювання оптових замовлень: прийняття та обробка замовлень від гуртових клієнтів, контроль виконання та спілкування з клієнтами.
- Взаємодія з викладачами-партнерами, які співпрацюють за умовами знижок і кешбеку, для координації та підтримки ефективної співпраці.
- Обробка вхідних пропозицій щодо співпраці та роботи: розгляд пропозицій від партнерів, обговорення умов співпраці, передача інформації керівництву або прийняття рішень.
- Співпраця з дизайнерами: обговорення завдань, узгодження макетів, внесення коригувань відповідно до побажання керівництва.
- Замовлення поліграфічної продукції а також пакування для магазину (коробки, стрічки, пакети, солодощі та ін).
- Ведення щомісячної звітності про виконання роботи у відповідних сферах.
- Пошук кандидатів на відкриті вакансії.
- Активний пошук і залучення моделей через онлайн-платформи, соціальні мережі та участь у професійних заходах.
- Виконання різних доручень керівника.

Практичний психолог

Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 9 Бердянської міської ради Запорізької області

Образование

13 лет 11 месяцев

09.2010 - 08.2024

Декілька років за сумісництвом працювала секретарем

Практичний психолог

Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 5 Бердянської міської ради Запорізької області

Образование

8 месяцев

09.2009 - 05.2010

Менеджер з продажу

ТОВ "Азовелектрокабель"

Другое

1 месяц

07.2004 - 08.2004

Ключевая информация

  • Виконання доручень керівника
  • Управління діловими контактами
  • Підготовка документації та звітів
  • Ведення ділового листування
  • Обробка вхідної та вихідної кореспонденції

Училась в 2 заведениях

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бердянський університет менеджменту і бізнесу"

Економічний факультет, "Облік і аудит"

Бердянськ, 2011

Бердянський державний педагогічний університет

Спеціальність "Практична психологія"

Бердянськ, 2009

Дополнительная информация

Розглядаю можливість роботи в районі ЖК Софія, Волошковий, Вишневе або на правому березі.

Досвід роботи:
*Помічник керівника, консультант.
Обов'язки:
- Опрацювання оптових замовлень: прийняття та обробка замовлень від гуртових клієнтів, контроль виконання та спілкування з клієнтами.
- Взаємодія з викладачами-партнерами, які співпрацюють за умовами знижок і кешбеку, для координації та підтримки ефективної співпраці.
- Обробка вхідних пропозицій щодо співпраці та роботи: розгляд пропозицій від партнерів, обговорення умов співпраці, передача інформації керівництву або прийняття рішень.
- Співпраця з дизайнерами: обговорення завдань, узгодження макетів, внесення коригувань відповідно до побажання керівництва.
- Замовлення поліграфічної продукції а також пакування для магазину (коробки, стрічки, пакети, солодощі та ін).
- Ведення щомісячної звітності про виконання роботи у відповідних сферах.
- Пошук кандидатів на відкриті вакансії.
- Активний пошук і залучення моделей через онлайн-платформи, соціальні мережі та участь у професійних заходах.
- Виконання різних доручень керівника.
*Секретар (за сумісництвом) у навчальному закладі.
Період роботи: декілька років.
Обов'язки:
- Оформлення документів (зарахування/відрахування учнів, введення особових справ; прийом та звільнення співробітників, заповнення трудових книжок).
- Реєстрація вхідної/вихідної документації.
- Прийом інформації (телефон, email).
- Інші адміністративні завдання.
Особистісні характеристики: працьовитість, відповідальність, старанність, толерантність, порядність, комунікабельність, організаторські здібності, доброзичливість, пунктуальність, акуратність в роботі, здатність до навчання.
Досвід роботи в системі CRM.
Навички комунікації: Zoom, Viber, Telegram, WhatsApp, Instagram, Facebook.
Бажана зарплатня: від 25 000 грн.

Тетяна

Помічник керівника

Софиевская Борщаговка

Готов переехать: Киев

25 000 грн.

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 дня назад