Работала в 4 компаниях 15 лет 3 месяца
Торговля розничная / Retail, Образование, Другое
Помічник керівника, консультант
DIVALEN MARKET
Торговля розничная / Retail
4 месяца
08.2024 - 12.2024
- Опрацювання оптових замовлень: прийняття та обробка замовлень від гуртових клієнтів, контроль виконання та спілкування з клієнтами.
- Взаємодія з викладачами-партнерами, які співпрацюють за умовами знижок і кешбеку, для координації та підтримки ефективної співпраці.
- Обробка вхідних пропозицій щодо співпраці та роботи: розгляд пропозицій від партнерів, обговорення умов співпраці, передача інформації керівництву або прийняття рішень.
- Співпраця з дизайнерами: обговорення завдань, узгодження макетів, внесення коригувань відповідно до побажання керівництва.
- Замовлення поліграфічної продукції а також пакування для магазину (коробки, стрічки, пакети, солодощі та ін).
- Ведення щомісячної звітності про виконання роботи у відповідних сферах.
- Пошук кандидатів на відкриті вакансії.
- Активний пошук і залучення моделей через онлайн-платформи, соціальні мережі та участь у професійних заходах.
- Виконання різних доручень керівника.
Практичний психолог
Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 9 Бердянської міської ради Запорізької області
Образование
13 лет 11 месяцев
09.2010 - 08.2024
Декілька років за сумісництвом працювала секретарем
Практичний психолог
Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 5 Бердянської міської ради Запорізької області
Образование
8 месяцев
09.2009 - 05.2010
Менеджер з продажу
ТОВ "Азовелектрокабель"
Другое
1 месяц
07.2004 - 08.2004
Ключевая информация
- Виконання доручень керівника
- Управління діловими контактами
- Підготовка документації та звітів
- Ведення ділового листування
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції
Училась в 2 заведениях
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бердянський університет менеджменту і бізнесу"
Економічний факультет, "Облік і аудит"
Бердянськ, 2011
Бердянський державний педагогічний університет
Спеціальність "Практична психологія"
Бердянськ, 2009
Дополнительная информация
Розглядаю можливість роботи в районі ЖК Софія, Волошковий, Вишневе або на правому березі.
Досвід роботи:
*Помічник керівника, консультант.
Обов'язки:
- Опрацювання оптових замовлень: прийняття та обробка замовлень від гуртових клієнтів, контроль виконання та спілкування з клієнтами.
- Взаємодія з викладачами-партнерами, які співпрацюють за умовами знижок і кешбеку, для координації та підтримки ефективної співпраці.
- Обробка вхідних пропозицій щодо співпраці та роботи: розгляд пропозицій від партнерів, обговорення умов співпраці, передача інформації керівництву або прийняття рішень.
- Співпраця з дизайнерами: обговорення завдань, узгодження макетів, внесення коригувань відповідно до побажання керівництва.
- Замовлення поліграфічної продукції а також пакування для магазину (коробки, стрічки, пакети, солодощі та ін).
- Ведення щомісячної звітності про виконання роботи у відповідних сферах.
- Пошук кандидатів на відкриті вакансії.
- Активний пошук і залучення моделей через онлайн-платформи, соціальні мережі та участь у професійних заходах.
- Виконання різних доручень керівника.
*Секретар (за сумісництвом) у навчальному закладі.
Період роботи: декілька років.
Обов'язки:
- Оформлення документів (зарахування/відрахування учнів, введення особових справ; прийом та звільнення співробітників, заповнення трудових книжок).
- Реєстрація вхідної/вихідної документації.
- Прийом інформації (телефон, email).
- Інші адміністративні завдання.
Особистісні характеристики: працьовитість, відповідальність, старанність, толерантність, порядність, комунікабельність, організаторські здібності, доброзичливість, пунктуальність, акуратність в роботі, здатність до навчання.
Досвід роботи в системі CRM.
Навички комунікації: Zoom, Viber, Telegram, WhatsApp, Instagram, Facebook.
Бажана зарплатня: від 25 000 грн.
*Помічник керівника, консультант.
Обов'язки:
- Опрацювання оптових замовлень: прийняття та обробка замовлень від гуртових клієнтів, контроль виконання та спілкування з клієнтами.
- Взаємодія з викладачами-партнерами, які співпрацюють за умовами знижок і кешбеку, для координації та підтримки ефективної співпраці.
- Обробка вхідних пропозицій щодо співпраці та роботи: розгляд пропозицій від партнерів, обговорення умов співпраці, передача інформації керівництву або прийняття рішень.
- Співпраця з дизайнерами: обговорення завдань, узгодження макетів, внесення коригувань відповідно до побажання керівництва.
- Замовлення поліграфічної продукції а також пакування для магазину (коробки, стрічки, пакети, солодощі та ін).
- Ведення щомісячної звітності про виконання роботи у відповідних сферах.
- Пошук кандидатів на відкриті вакансії.
- Активний пошук і залучення моделей через онлайн-платформи, соціальні мережі та участь у професійних заходах.
- Виконання різних доручень керівника.
*Секретар (за сумісництвом) у навчальному закладі.
Період роботи: декілька років.
Обов'язки:
- Оформлення документів (зарахування/відрахування учнів, введення особових справ; прийом та звільнення співробітників, заповнення трудових книжок).
- Реєстрація вхідної/вихідної документації.
- Прийом інформації (телефон, email).
- Інші адміністративні завдання.
Особистісні характеристики: працьовитість, відповідальність, старанність, толерантність, порядність, комунікабельність, організаторські здібності, доброзичливість, пунктуальність, акуратність в роботі, здатність до навчання.
Досвід роботи в системі CRM.
Навички комунікації: Zoom, Viber, Telegram, WhatsApp, Instagram, Facebook.
Бажана зарплатня: від 25 000 грн.
Тетяна
Тетяна
Помічник керівника
Софиевская Борщаговка
Готов переехать: Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 3 дня назад