Работала в 5 компаниях   8 лет 2 месяца

Интернет, Недвижимость и Девелопмент, Консалтинг / Аудит

дизайнер презентацій

Freelancer

Интернет

1 год 3 месяца

03.2023 - по настоящее время


Паралельно з основною роботою я займалась дизайном презентацій, ось мої навички в цій роботі:Розробка та оформлення презентацій на різні теми. Аналіз отриманої інформації та структурування інформації для викладу тез у презентаціях - основи копірайтингу, редагування тексту.Графічне оформлення презентаційних матеріалів - розробка варіантів верстки, підбір необхідних візуальних матеріалів і створення макетів для презентації з нуля.Збір необхідної інформації від клієнтів/замовників

Бізнес-асистент

технологія світла

Недвижимость и Девелопмент

1 год 5 месяцев

10.2020 - 03.2022

Компанія займається виробництвом освітлювального та архітектурного обладнання.Формування план роботи на день або тиждень для перших осіб компанії;приймає дзвінки, в тому числі організацiя телефонні розмови та конференц-зв'язки;зустріч відвідувачів на рецепції, гостей і ділових партнерів;Оформлення презентації, підготовка зустрічей, бізнес-сніданків,корпоративів тощо;планує відрядження;працює з електронною поштою керівника та його контактною базою;веде листування з діловими партнерами; здійснює пошук інформації та нових даних;написання ділових листiв партнерам і співробітникам;веде протокол ділових зустрічей;контролює виконання доручень і розпоряджень керівника.Контроль діяльності Секретаріату, діловодської та кур'єрської служб, адміністративно-господарської дільниці, служб IT і Call-центру і т. д.Організація роботи з усіма видами адміністративних документів. Представлення інтересів компанії і вирішення питань з контролюючими організаціями, які не вимагають безпосередньої участі керівництва. Складання фінансових планів у сфері адміністративно-господарської діяльності. Організація системи документообігу та управління інформаційними потоками з метою оптимізації робочого часу директора. Контроль термінів виконання документів, дотримання виконавської дисципліни. Організація КОРПОРАТИВНИХ заходів компанії (наприклад, зустріч нового року, ювілей компанії і т.д.).Планування робочого графіка і календаря керівника; Шукала і підтримувала ділові контакти; організація зустрічей з партнерами. Забезпечення бізнес-процесів компанії (підготовка запитів, документів для укладення договорів і угод та ін.).Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для керівника. Ведення щотижневих нарад, розстановка завдань і контроль виконання.Виконання особистих доручень керівника. 24/7, travel підтримка.
• Документообіг
• Підбір персоналу
• PowerPoint
• Офіс-менеджер

Персональний асистент

Moll

Недвижимость и Девелопмент

2 года 6 месяцев

10.2017 - 04.2020

Забезпечення робочого дня керівника – розклад, зустрічі, підписання документів та ділові поїздки;
Робота з документами керівника;
Проведення первинних переговорів;
Підбір організацій для реалізації потреб підприємства;
Робота з допоміжним персоналом;
Ділова переписка;
Забезпечення життєдіяльності офісу;
Вхідні/вихідні дзвінки;
Міні АТС;
Повний travel support (оформлення віз, оформлення відряджень, трансфер, квитки, готелі, оренда машин, організація складних поїздок);
Цілодобова підтримка за телефоном 24/7/365;
Виконання особистих доручень керівника: купівля товарів, організація заходів, пошук інформації та ін;
Допомога членам сім'ї;
Підготовка презентацій;
Організація корпоративних заходів;
Взаємодія з постачальниками послуг (кур'єрська та поштові служби, аутсорсингові компанії, клінінгові компанії);
Підготовка щомісячних звітів;
Організація робочого дня керівника, ведення календаря у MS Outlook;
Робота з контактами (адресна книга, дні народження та ін.)
Організація зустрічей керівника та прийом відвідувачів.
Підготовка аналітичних та довідкових матеріалів, збір інформації;
Взаємодія з банками, платіжними системами (за запитом керівника);
Виконання функцій HR - спеціаліста (за запитом керівника);
Виконання особистих конфіденційних доручень керівника;
• Офіс-менеджер
• Документообіг
• Фінансова звітність
• Підбір персоналу

Персональний асистент

Трейд фінанс

Консалтинг / Аудит

7 месяцев

01.2017 - 08.2017

Організація телефонних переговорів;
Прийом повідомлень, листів, адресованих керівнику, і за необхідності доведення їх до керівника;
Підготовка нарад, зборів;
Прийом і своєчасне надання документів на підпис;
Зустріч і прийом відвідувачів керівника;
Виконання особистих доручень керівника;
Повне забезпечення життєдіяльності офісу і комфорту роботи в ньому;
Оптимізація системи архівування документів і систематизація архіву;
Робота в команді з головним бухгалтером;
Забезпечення робочого дня начальника - розклад, зустрічі, підписання документів і ділові поїздки;
Проведення первинних переговорів;
Складання графіків ділових нарад, нагадування керівнику про події та заходи різного роду;
Ведення листування від імені організації;
Прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків;
Забезпечення керівника всією необхідною інформацією за запитом.

Персональний асистент

РФМ корп

Консалтинг / Аудит

2 года

08.2014 - 08.2016

Забезпечення робочого дня керівника - розклад, зустрічі, підписання документів і ділові поїздки;
Проведення первинних переговорів з контрагентами;
Ведення діловодства керівника;
Забезпечення керівника всією необхідною інформацією за запитом;
Переклад документів ENG-RUS-ENG;
Travel підтримка;
Підтримка керівника 24/7/365;
Ведення календаря першої особи компанії;
Протоколювання нарад;
Контроль за виконанням доручень керівника структурними підрозділами компанії;
Складання та редакційна робота з текстами, призначеними для переговорів;
Інформаційно-аналітична підтримка керівника;
Підбір персоналу;
Заміщення директора з питань поточної діяльності компанії;

Ключевая информация

Офіс-менеджер
Документообіг
PowerPoint
Соціальна робота
Просунутий рівень володіння мовою
адміністративна підтримка керівника
планування робочого дня керівника
контроль виконання рішень
приймання та розподіл дзвінків
приймання відвідувачів
управління секретаріатом
організаторські навички
управління персоналом
організація зустрічей
організація корпоративних заходів
організація ділових поїздок
документообіг
ведення переговорів
робота з пк
робота з CRM системами Google documents

Училась в 1 заведении

Запорізький національний університет

історичний( міжнародні відносини)

Запоріжжя, 2014

Владеет языками

Английский

выше среднего

Курсы, тренинги, сертификаты

курс «дизайнер презентацій»

Київ, 2023

Вмію професійно робити дизайн презентацій, володію різними техніками і стилями. Часто робила презентації для керівника для зустрічей.

Дополнительная информация

-

Я активна та цілеспрямована людина. Захоплююсь літературою,спортом, покращенням своїх навичок, постійно навчаюсь. Займаюсь покращенням англійскої мови. На данний момент снаходжусь в Польщі, шукаю віддалену роботу в Україні. Номери для зв?язку ( telegram, whats App) +48507754033, +380997637661- дзвінки

Наталія Станіславівна

Бізнес-асистент

Киев

31 год

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 4 дня назад