Працювала в 6 компаніях   11 років 9 місяців

Послуги для населення - інше, Державний сектор, Медицина та Охорона здоров'я, Банки, Нерухомість та Девелопмент

VVIP FLIGHT ATTENDANT/Lead/Senior Crew/Supervisor/Cabin Manager

NASJET PRIVATE AVIATION SERVICES

Послуги для населення - інше

2 роки 2 місяці

05.2022 - 07.2024

Business jets, Boeing/Airbus 318 VIP type. 14 та 25 пасажирів.
Чартерні рейси. Робота та взаємодія з першими особами країн Середнього Сходу; VVIP пасажири, футболісти, артисти, актори, діячі, власники компаній, холдингів, телеканалів; королівська родина, члени родини короля, генерали та вище військове керівництво.
Планування та забезпечення кожного рейсу, обслуговування, сервірування столів, вибір меню та супутніх товарів, надання першої медичної допомоги, кейтеринг та клінінг літака.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Бортпровідник

FlyNas, КОРОЛІВСТВО САУДІВСЬКА АРАВІЯ

Послуги для населення - інше

2 роки 1 місяць

03.2020 - 04.2022

• Забезпечення комфорту та безпеки пасажирів під час польоту
• Надання інформаційної та консультаційної підтримки пасажирам
• Виконання процедур забезпечення безпеки на борту літака
• Організація та виконання сервісних послуг для пасажирів
• Ведення обліку та звітності про проведені процедури та послуги
• Взаємодія з екіпажем та керівництвом для забезпечення плавного та комфортного польоту
• Реагування на непередбачені ситуації та вирішення конфліктних ситуацій на борту
• Допомога пасажирам у вирішенні питань та потреб
• Участь у навчальних програмах для підвищення кваліфікації та безпеки на борту

ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ, Державна служба

Районна адміністрація Лубенського району

Державний сектор

2 роки 9 місяців

04.2017 - 01.2020

Виконання доручень керівництва. Взаємодія та співпраця з департаментами, відділами,громадськими організаціями,спонсорами та інвесторами, підрядчиками; організація зустрічей та міроприємств; прийом громадян; консультації;
розробка та впровадження нових форм роботи;
участь у засіданнях, сесіях та ін. Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• - Координація з різними департаментами та колегами та надання інформації різним місцевим і державним посадовим особам
- Спілкування та листування
- Організація та проведення зустрічей, конференцій та заходів
- Допомога в підготовці презентацій і брифів для зустрічей
- Соціальна робота, спілкування, навчання та розвиток дітей, заходи та дозвілля

Секретар

ЛУБЕНСЬКА КОМУНАЛЬНА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ

Медицина та Охорона здоров'я

6 місяців

09.2016 - 03.2017

Організація, контроль та координація надання якісних послуг; документообіг, робота з
комп'ютером (пошта, Excel, Word).
• Прийом та розподіл телефонних дзвінків
• Ведення ділової переписки та облік документації
• Організація зустрічей
• Підготовка та оформлення документів
• Управління календарем керівника
• Виконання адміністративних та організаційних обов’язків
• Забезпечення зв'язку між відділами та установами
• Організація та забезпечення поточної роботи офісу
• Контроль за наявністю канцелярських товарів
• Координація зустрічей та заходів у організації
• - Організовувати, контролювати та координувати надання послуг відповідно до положення про раду лікарні
- Допомога з наймом, погодженням, перевіркою та зарахуванням персоналу
- Повідомити медичні результати пацієнтам під клінічним наглядом.
- Своєчасне та точне оформлення документів про відвідування пацієнтів.
- Виконання канцелярських обов’язків, таких як ведення документів, підготовка зон для зустрічей і матеріалів для презентацій, доставка пошти, відповіді на електронні листи та телефонні дзвінки, а також введення даних.

КООРДИНАТОР ВІДДІЛУ HARD COLLECTION, Київ

Universal Bank/Універсал Банк

Банки

1 рік 10 місяців

06.2013 - 04.2015

робота в Excel, Аскод, робота з формулами. Контроль оплат, нарахування бонусів. Співпраця з колекторськими компаніями, розрахунок з ними виходячи з досягнутого ними відсотка. Виконання доручень керівника. Участь у нарадах, подання звітності.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Менеджер, агент з нерухомості

ГОСПОДАРСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ФЕДЕРАЦІЇ ПРОФСПІЛОК УКРАЇНИ , КИЇВ

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 9 місяців

06.2011 - 03.2013

• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Ключова інформація

• Рішучість
• Самодисципліна
• Організованість
• Творчість в розв'язанні проблем
• відданість, чесність, доброта
• лідерство
• управління командою
• комунікабельність
• тактичність
• знання етику
• вихованість
• стриманість
• ведення документообігу
• інвентаризація
• АСКОД
• користувач ПК, програми в тому числі соц.мережі
• Критичне мислення із сильними концептуальними навичками та навичками вирішення проблем
- Здатність працювати під напругою та ефективно реагувати на надзвичайні ситуації
- Здатність виконувати багато завдань з великою увагою до деталей
- Вміння працювати самостійно та в складі команди
- Відмінні планувальні та організаційні здібності
- Здатність ефективно подавати інформацію та відповідати на запитання груп клієнтів.
- Досконале знання етикету та VVIP обслуговування
- Здатність зберігати спокій під тиском.
- Фізична підготовленість і спритність.
- Управління часом і стресом.
- Розвивати навички обслуговування клієнтів.
- Запис на різні курси для розвитку технічних і нетехнічних навичок.
- Робота над навичками активного слухання
- Впевнений користувач ПК, знання MS Office (Word, Excel, PowerPoint), навички роботи з електронною поштою та месенджерами
- 7 років водійського стажу (категорія В)
- наявність авто
- наявність свого житла в Києві

Навчалась в 1 закладі

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Соціальна робота, практична психологіч

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

UAE, DUBAI, DYNAMIC advanced TRAINING 2020/2021/2022/2023/2024

ОАЕ, 2020

Сертифікат про проходження підвищення кваліфікації «Ділова укр.мова та документообіг управлінської діяльності. Е-управління"

Київ, 2019

Сертифікат Міністерства соціальної політики України по питанням протидії корупції ПК16305291000532

Київ, 2018

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

категорія В

Юлія Олександрівна

Помічник/асистент керівника, перекладач

Київ

45 000 грн.

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 години тому