Працювала в 6 компаніях   11 років 9 місяців

Послуги для населення - інше, Державний сектор, Медицина та Охорона здоров'я, Банки, Нерухомість та Девелопмент

VVIP FLIGHT ATTENDANT/Lead/Senior Crew/Supervisor/Cabin Manager

NASJET PRIVATE AVIATION SERVICES

Послуги для населення - інше

2 роки 2 місяці

05.2022 - 07.2024

• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Бортпровідник

FlyNas, КОРОЛІВСТВО САУДІВСЬКА АРАВІЯ

Послуги для населення - інше

2 роки 1 місяць

03.2020 - 04.2022

• Забезпечення комфорту та безпеки пасажирів під час польоту
• Надання інформаційної та консультаційної підтримки пасажирам
• Виконання процедур забезпечення безпеки на борту літака
• Організація та виконання сервісних послуг для пасажирів
• Ведення обліку та звітності про проведені процедури та послуги
• Взаємодія з екіпажем та керівництвом для забезпечення плавного та комфортного польоту
• Реагування на непередбачені ситуації та вирішення конфліктних ситуацій на борту
• Допомога пасажирам у вирішенні питань та потреб
• Участь у навчальних програмах для підвищення кваліфікації та безпеки на борту

ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ, Державна служба

Районна адміністрація Лубенського району

Державний сектор

2 роки 9 місяців

04.2017 - 01.2020

Виконання доручень керівництва. Взаємодія та співпраця з департаментами, відділами,громадськими організаціями,спонсорами та інвесторами, підрядчиками; організація зустрічей та міроприємств; прийом громадян; консультації;
розробка та впровадження нових форм роботи;
участь у засіданнях, сесіях та ін. Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• - Координація з різними департаментами та колегами та надання інформації різним місцевим і державним посадовим особам
- Спілкування та листування
- Організація та проведення зустрічей, конференцій та заходів
- Допомога в підготовці презентацій і брифів для зустрічей
- Соціальна робота, спілкування, навчання та розвиток дітей, заходи та дозвілля

Секретар

ЛУБЕНСЬКА КОМУНАЛЬНА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ

Медицина та Охорона здоров'я

6 місяців

09.2016 - 03.2017

Організація, контроль та координація надання якісних послуг; документообіг, робота з
комп'ютером (пошта, Excel, Word).
• Прийом та розподіл телефонних дзвінків
• Ведення ділової переписки та облік документації
• Організація зустрічей
• Підготовка та оформлення документів
• Управління календарем керівника
• Виконання адміністративних та організаційних обов’язків
• Забезпечення зв'язку між відділами та установами
• Організація та забезпечення поточної роботи офісу
• Контроль за наявністю канцелярських товарів
• Координація зустрічей та заходів у організації
• - Організовувати, контролювати та координувати надання послуг відповідно до положення про раду лікарні
- Допомога з наймом, погодженням, перевіркою та зарахуванням персоналу
- Повідомити медичні результати пацієнтам під клінічним наглядом.
- Своєчасне та точне оформлення документів про відвідування пацієнтів.
- Виконання канцелярських обов’язків, таких як ведення документів, підготовка зон для зустрічей і матеріалів для презентацій, доставка пошти, відповіді на електронні листи та телефонні дзвінки, а також введення даних.

КООРДИНАТОР ВІДДІЛУ HARD COLLECTION, Київ

Universal Bank/Універсал Банк

Банки

1 рік 10 місяців

06.2013 - 04.2015

• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Менеджер, агент з нерухомості

ГОСПОДАРСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ФЕДЕРАЦІЇ ПРОФСПІЛОК УКРАЇНИ , КИЇВ

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 9 місяців

06.2011 - 03.2013

• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Ключова інформація

• Рішучість
• Самодисципліна
• Організованість
• Творчість в розв'язанні проблем
• відданість, чесність, доброта
• лідерство
• управління командою
• комунікабельність
• тактичність
• знання етику
• вихованість
• стриманість
• ведення документообігу
• інвентаризація
• АСКОД
• користувач ПК, програми в тому числі соц.мережі
• Критичне мислення із сильними концептуальними навичками та навичками вирішення проблем
- Здатність працювати під напругою та ефективно реагувати на надзвичайні ситуації
- Здатність виконувати багато завдань з великою увагою до деталей
- Вміння працювати самостійно та в складі команди
- Відмінні планувальні та організаційні здібності
- Здатність ефективно подавати інформацію та відповідати на запитання груп клієнтів.
- Досконале знання етикету та VVIP обслуговування
- Здатність зберігати спокій під тиском.
- Фізична підготовленість і спритність.
- Управління часом і стресом.
- Розвивати навички обслуговування клієнтів.
- Запис на різні курси для розвитку технічних і нетехнічних навичок.
- Робота над навичками активного слухання
- Впевнений користувач ПК, знання MS Office (Word, Excel, PowerPoint), навички роботи з електронною поштою та месенджерами
- 7 років водійського стажу (категорія В)
- наявність авто
- наявність свого житла в Києві

Навчалась в 1 закладі

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Соціальна робота, практична психологіч

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

UAE, DUBAI, DYNAMIC advanced TRAINING 2020/2021/2022/2023/2024

ОАЕ, 2020

Сертифікат про проходження підвищення кваліфікації «Ділова укр.мова та документообіг управлінської діяльності. Е-управління"

Київ, 2019

Сертифікат Міністерства соціальної політики України по питанням протидії корупції ПК16305291000532

Київ, 2018

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

категорія В

Юлія Олександрівна

Помічник/асистент керівника, перекладач

Київ

49 000 грн.

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому