Работала в 3 компаниях 4 года 9 месяцев
IT
Customer support team leader
Undisclosed company
IT
2 года
11.2022 - по настоящее время
Управління командою : нагляд за командою служби підтримки клієнтів ,
включаючи найм , навчання та управління продуктивністю.
-
встановлення цілей : визначення чітких цілей та ключових показників
ефективності ( kpi ) для команди та окремих працівників для забезпечення
відповідності загальним цілям обслуговування клієнтів компанії.
-
контроль якості : моніторинг та оцінка якості взаємодії з клієнтами для
забезпечення високих стандартів обслуговування. це включає регулярний
2
зворотній зв'язок , тренування та плани вдосконалення для команди.
-
робота з ескалаціями : допомога у вирішенні складних проблем клієнтів та
ситуацій , які вимагають уваги вищого рівня керівництва.
-
звітність та аналіз : генерація та аналіз звітів про продуктивність команди ,
відгуки клієнтів та ключові показники.
-
вдосконалення процесів : виявлення областей для поліпшення у процесі
підтримки та впровадження стратегій для підвищення загального
задоволення клієнтів та ефективності роботи.
-
міжфункціональна співпраця : тісна співпраця з іншими відділами , такими
як розробка продукту та маркетинг , для передачі відгуків клієнтів та
забезпечення послідовного досвіду для клієнтів.
-
управління відносинами з клієнтами : сприяння міцним відносинам з
клієнтами , забезпечення виконання їх потреб та обслуговування vip - або
стратегічних акаунтів для збереження лояльності та утримання клієнтів.
-
адаптація до змін : слідкування за тенденціями галузі , новими
технологіями та кращими практиками у обслуговуванні клієнтів для
постійного поліпшення продуктивності команди та надання послуг
Customer Support Team lead
Lime
IT
7 месяцев
02.2022 - 09.2022
У ролі керівника команди мої обов'язки включали щотижневу та щомісячну
звітність про результати моєї команди. Також я відповідала за контроль якості
роботи агентів на лінії та проводила щотижневі зустрічі із зворотнім зв'язком та
збори команди. Крім того, я займалась питаннями оплати праці агентів, зокрема
перевіркою продуктивності, щомісячним контролем завдань для агентів і
складанням звітності з оплати праці для агентів.
звітність про результати моєї команди. Також я відповідала за контроль якості
роботи агентів на лінії та проводила щотижневі зустрічі із зворотнім зв'язком та
збори команди. Крім того, я займалась питаннями оплати праці агентів, зокрема
перевіркою продуктивності, щомісячним контролем завдань для агентів і
складанням звітності з оплати праці для агентів.
Customer support team leader
Glovo
IT
1 год 11 месяцев
08.2019 - 07.2021
Я працювала в якості агента онлайн-підтримки протягом 6 місяців, а після, 2 роки як керівник команди. У ролі керівника я аналізувала результати своєї команди, створювала плани дій, також розробляла процедури, дотримуючись діяльності проекту та моєї команди, також вела звіти щодо проекту.
Ключевая информация
pc user : ms office , google services , crm
jira , zendesk , atlassian
досвід організації роботи персоналу
компанії
навички проведення навчань та
семінарів
здатність працювати в режимі
багатозадачності
здатність компетентно планувати час
лідерський , адміністративний досвід
здатність знаходити індивідуальний
підхід до кожного клієнта
управління командою
навички створення та проведення
презентацій
комунікабельність
вміння користуватися офісною
технікою ( сканер , принтер , факс )
навички ділового спілкування
грамотне усне та письмове
мовлення
навички роботи з клієнтами
здатність працювати в команді
здатність працювати з великими
обсягами інформації
мотивація команди
Училась в 2 заведениях
Київський національний торговельно-економічний університет
міжнародне право
Київ, 2024
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
міжнародна економіка
Київ, 2022
Владеет языками
Английский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Анастасія
Анастасія
Керівник відділу підтримки
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 13 часов назад