Працювала в 3 компаніях 4 роки 9 місяців
IT
Customer support team leader
Undisclosed company
IT
2 роки
11.2022 - до теперішнього часу
Управління командою : нагляд за командою служби підтримки клієнтів ,
включаючи найм , навчання та управління продуктивністю.
-
встановлення цілей : визначення чітких цілей та ключових показників
ефективності ( kpi ) для команди та окремих працівників для забезпечення
відповідності загальним цілям обслуговування клієнтів компанії.
-
контроль якості : моніторинг та оцінка якості взаємодії з клієнтами для
забезпечення високих стандартів обслуговування. це включає регулярний
2
зворотній зв'язок , тренування та плани вдосконалення для команди.
-
робота з ескалаціями : допомога у вирішенні складних проблем клієнтів та
ситуацій , які вимагають уваги вищого рівня керівництва.
-
звітність та аналіз : генерація та аналіз звітів про продуктивність команди ,
відгуки клієнтів та ключові показники.
-
вдосконалення процесів : виявлення областей для поліпшення у процесі
підтримки та впровадження стратегій для підвищення загального
задоволення клієнтів та ефективності роботи.
-
міжфункціональна співпраця : тісна співпраця з іншими відділами , такими
як розробка продукту та маркетинг , для передачі відгуків клієнтів та
забезпечення послідовного досвіду для клієнтів.
-
управління відносинами з клієнтами : сприяння міцним відносинам з
клієнтами , забезпечення виконання їх потреб та обслуговування vip - або
стратегічних акаунтів для збереження лояльності та утримання клієнтів.
-
адаптація до змін : слідкування за тенденціями галузі , новими
технологіями та кращими практиками у обслуговуванні клієнтів для
постійного поліпшення продуктивності команди та надання послуг
Customer Support Team lead
Lime
IT
7 місяців
02.2022 - 09.2022
У ролі керівника команди мої обов'язки включали щотижневу та щомісячну
звітність про результати моєї команди. Також я відповідала за контроль якості
роботи агентів на лінії та проводила щотижневі зустрічі із зворотнім зв'язком та
збори команди. Крім того, я займалась питаннями оплати праці агентів, зокрема
перевіркою продуктивності, щомісячним контролем завдань для агентів і
складанням звітності з оплати праці для агентів.
звітність про результати моєї команди. Також я відповідала за контроль якості
роботи агентів на лінії та проводила щотижневі зустрічі із зворотнім зв'язком та
збори команди. Крім того, я займалась питаннями оплати праці агентів, зокрема
перевіркою продуктивності, щомісячним контролем завдань для агентів і
складанням звітності з оплати праці для агентів.
Customer support team leader
Glovo
IT
1 рік 11 місяців
08.2019 - 07.2021
Я працювала в якості агента онлайн-підтримки протягом 6 місяців, а після, 2 роки як керівник команди. У ролі керівника я аналізувала результати своєї команди, створювала плани дій, також розробляла процедури, дотримуючись діяльності проекту та моєї команди, також вела звіти щодо проекту.
Ключова інформація
pc user : ms office , google services , crm
jira , zendesk , atlassian
досвід організації роботи персоналу
компанії
навички проведення навчань та
семінарів
здатність працювати в режимі
багатозадачності
здатність компетентно планувати час
лідерський , адміністративний досвід
здатність знаходити індивідуальний
підхід до кожного клієнта
управління командою
навички створення та проведення
презентацій
комунікабельність
вміння користуватися офісною
технікою ( сканер , принтер , факс )
навички ділового спілкування
грамотне усне та письмове
мовлення
навички роботи з клієнтами
здатність працювати в команді
здатність працювати з великими
обсягами інформації
мотивація команди
Навчалась в 2 закладах
Київський національний торговельно-економічний університет
міжнародне право
Київ, 2024
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
міжнародна економіка
Київ, 2022
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Анастасія
Анастасія
Керівник відділу підтримки
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 дні тому