Працювала в 3 компаніях   4 роки 9 місяців

IT

Customer support team leader

Undisclosed company

IT

2 роки

11.2022 - до теперішнього часу

Управління командою : нагляд за командою служби підтримки клієнтів , включаючи найм , навчання та управління продуктивністю. - встановлення цілей : визначення чітких цілей та ключових показників ефективності ( kpi ) для команди та окремих працівників для забезпечення відповідності загальним цілям обслуговування клієнтів компанії. - контроль якості : моніторинг та оцінка якості взаємодії з клієнтами для забезпечення високих стандартів обслуговування. це включає регулярний 2 зворотній зв'язок , тренування та плани вдосконалення для команди. - робота з ескалаціями : допомога у вирішенні складних проблем клієнтів та ситуацій , які вимагають уваги вищого рівня керівництва. - звітність та аналіз : генерація та аналіз звітів про продуктивність команди , відгуки клієнтів та ключові показники. - вдосконалення процесів : виявлення областей для поліпшення у процесі підтримки та впровадження стратегій для підвищення загального задоволення клієнтів та ефективності роботи. - міжфункціональна співпраця : тісна співпраця з іншими відділами , такими як розробка продукту та маркетинг , для передачі відгуків клієнтів та забезпечення послідовного досвіду для клієнтів. - управління відносинами з клієнтами : сприяння міцним відносинам з клієнтами , забезпечення виконання їх потреб та обслуговування vip - або стратегічних акаунтів для збереження лояльності та утримання клієнтів. - адаптація до змін : слідкування за тенденціями галузі , новими технологіями та кращими практиками у обслуговуванні клієнтів для постійного поліпшення продуктивності команди та надання послуг

Customer Support Team lead

Lime

IT

7 місяців

02.2022 - 09.2022

У ролі керівника команди мої обов'язки включали щотижневу та щомісячну
звітність про результати моєї команди. Також я відповідала за контроль якості
роботи агентів на лінії та проводила щотижневі зустрічі із зворотнім зв'язком та
збори команди. Крім того, я займалась питаннями оплати праці агентів, зокрема
перевіркою продуктивності, щомісячним контролем завдань для агентів і
складанням звітності з оплати праці для агентів.

Customer support team leader

Glovo

IT

1 рік 11 місяців

08.2019 - 07.2021

Я працювала в якості агента онлайн-підтримки протягом 6 місяців, а після, 2 роки як керівник команди. У ролі керівника я аналізувала результати своєї команди, створювала плани дій, також розробляла процедури, дотримуючись діяльності проекту та моєї команди, також вела звіти щодо проекту.

Ключова інформація

pc user : ms office , google services , crm jira , zendesk , atlassian досвід організації роботи персоналу компанії навички проведення навчань та семінарів здатність працювати в режимі багатозадачності здатність компетентно планувати час лідерський , адміністративний досвід здатність знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта управління командою навички створення та проведення презентацій комунікабельність вміння користуватися офісною технікою ( сканер , принтер , факс ) навички ділового спілкування грамотне усне та письмове мовлення навички роботи з клієнтами здатність працювати в команді здатність працювати з великими обсягами інформації мотивація команди

Навчалась в 2 закладах

Київський національний торговельно-економічний університет

міжнародне право

Київ, 2024

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

міжнародна економіка

Київ, 2022

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Анастасія

Керівник відділу підтримки

Київ

23 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 дні тому