Работала в 14 компаниях   13 лет 7 месяцев

Торговля розничная / Retail, Строительство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Промышленность и Производство, Транспорт и Логистика

Начальник відділу кадрів

ТОВ "Прайм Ритейл"

Торговля розничная / Retail

1 год

09.2023 - по настоящее время

- Ведення 2-х юридичних осіб (роздрібна торгівля, та оптова торгівля);

- Кадри в повному обсязі (накази з кадрових питань: прийняття/переведення/звільнення); Табель обліку робочого часу; Проведення кадрового аудиту; Обробка лікарняних;

- Складення Правил внутрішнього трудового розпорядку; посадових інструкцій, Штатного розпису; інших інструкцій та положень за запитом;

- Взаємодія з працівниками стосовно кадрової документації, відпусток, звільнення.

- Консультування керівництва стосовно Трудового законодавства, та актуальних змін;

- Робота в програмах: 1С BAS КОРП, 1С 7.7

Можлива зайнятість за сумісництвом.

HR-менеджер

ТОВ "НК БУД"

Строительство

5 месяцев

02.2023 - 07.2023

- Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (накази: прийняття, відпустки, звільнення, переведення, відрядження, зміни і введення в дію штатного розпису, правил внутрішнього трудового розпорядку...), штатний розпис, правила внутрішнього трудового розпорядку (створення та ознайомлення працівників);

- Ведення військового обліку: контроль наявності військово-облікових документів у військовозобов'язаних працівників; ведення списків військовозобов'язаних та призовників, відомості військового обліку; графік звіряння з тцк.

- Пошук персоналу (керівники будівельних проектів; менеджери; кошторисники; інженери втв; виконавці робіт; робітники...);- Ведення фактичного обліку робочого часу.

Причина звільнення: невеликий штат, обмежений функціонал, низькій рівень зп.

Начальник відділу кадрів

Червоний Маркет

Торговля розничная / Retail

2 месяца

10.2022 - 12.2022

Проведення кадрового аудиту;

Налагодження процесу виправлення недоліків;

Ведення кадрового діловодства в повному обсязі, враховуючи складення та ведення штатного розпису та складення ПВТР;

Робота в програмах 1С УПП, 1С BAS, Bitrix24

Причина звільнення: незручно було добиратися на роботу під час повітряних тревог та відключення електроенергії на метро Берестейська.

Начальник відділу кадрів

G CONSULTING

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 месяца

05.2022 - 09.2022

  • Ведення кадрового діловодства у повному обсязі;
  • Ведення клієнтів (аутстафінг та аутсорсінг персоналу);
  • Консультування клієнтів та керівництва стосовно змін трудового законодавства в період воєнного стану, структури та бізнес процесів компанії, підбору та адаптації працівників в компании;
  • Оформлення договорів на виконання робіт та ведення бази працівників компанії;
  • Пошук персоналу.

Начальник відділу кадрів

ТОВ "Торговий Будинок "Партнер"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год

04.2021 - 04.2022

Повний супровід кадрової політики компанії:

  • Кадрове діловодство в повному обсязі: прийом, переведення, звільнення; Лікарняні, протоколи комісії соц. страх.; Трудові книжки, ведення, облік; Відпустки надання та складання графіку відпусток; Особові справи; Особові картки П-2; Правила внутрішнього трудового розпорядку; посадові інструкції; Облік робочого часу - табель; відповідні журнали реєстрації та книги обліку; Звітність. (регламентний та управлінський облік 1С 8.3 УТП; 1С BAS КУП);
  • Пошук персоналу;
  • Адаптація прийнятих працівників;
  • Модель компетенцій;
  • Опис та схематичне зображення бізнес-процесів компанії (закупівлі - продажі);
  • Справки з місця роботи працівникам.

Менеджер з персоналу

ТОВ "Суши Мастер"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

4 месяца

10.2020 - 02.2021

Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (500 чол.);

Контроль наявності персоналу на торгових точках;

Ведення регламентного обліку кадрів в 1С ERP;

Вирішення організаційних питань з керівниками тт.

Начальник відділу персоналу

тов "..."

Промышленность и Производство

8 месяцев

12.2019 - 08.2020

Проведення повного кадрового аудиту в компаніях. сфера діяльності яких були: будівництво доріг; страхування; інтернет-магазин.

Видано рекомендації з організації подальшої роботи. Складено: Штатний розпис (враховуючи шр за тарифною системою оплати праці), ПВТР, Положення про оплату праці, посадові інструкції, Кадрові звіти. Проведено оцінку задоволеності трудом працівників, надано рекомендації про усунення негативних факторів праці. Розроблено план адаптації нових працівників будівельної компанії. Знайдено працівники на посади: фінансовий директор, менеджери з продажів, менеджери з постачання, інспектор з кадрів, офіс-менеджер.

Менеджер з персоналу

ТОВ "Українські Хімічні Технології ЛТД"

Промышленность и Производство

1 год 7 месяцев

02.2018 - 09.2019

Компанія працює за СМЯ ISO 9001:2015

  • Ведення кадрового діловодства в повному обсязі 1С 8.3 УПП;
  • Внесення необхідних облікових даних про співробітників до бази 1С;
  • Прийом, переведення, звільнення;
  • Проведення відпусток, облік залишків відпусток;
  • Складання графіка відпусток, повідомлення працівників про початок відпустки згідно із законодавством;
  • Облік робочого часу; складання табелів;
  • Формування особових справ працівників;
  • Формування облікових карток П2;
  • Облік та ведення трудових книжок;
  • Ведення необхідних реєстраційних журналів;
  • Складання штатного розкладу відповідно до нової структури компанії;
  • Облік та робота з лікарняними;
  • Звітність;
  • Пошук персоналу;
  • Робота з кадровим резервом;
  • Організація навчання персоналу (внутрішнє та зовнішнє);
  • Схематичне зображення структури та бізнес-процесів компанії;
  • Складання посадових інструкцій за посадами;
  • ПВТР та Положення про корпоративну культуру компанії;
  • Складання планів та проведення адаптації працівників;
  • Оцінка задоволеності та залученості персоналу;
  • Робота з формування корпоративної культури компанії;
  • Участь у побудові ефективних внутрішніх комунікацій між підрозділами;
  • Моніторинг заробітних плат за посадами;
  • Складання бюджету на персонал.

Начальник відділу по роботі з персоналом

ТОВ "КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ" (штат 300 чол.)

Промышленность и Производство

9 месяцев

11.2016 - 08.2017

Організація роботи відділу:

- Визначення оптимальних шляхів залучення персоналу. Організація пошуку та підбору (ІТР, робочі спеціальності);

- Організація та систематизація кадрового адміністрування у повному обсязі, облік та ведення трудових книжок;

- Накази: прийом, переведення, звільнення, надання відпусток щорічних навчальних та без збереження заробітної плати;

- Складання та зміна штатного розпису;

- Оповіщення працівників про зміни умов праці. Проведення змін наказами;

- Складання графіка відпусток;

- Облік робочого часу позмінно, підсумований облік р.ч.;

- Накази з відряджень (Україна та закордон);

- Ведення лікарняних, складання протоколів до них;

- Створення зовнішнього кадрового резерву;

- Моніторинг ЗП за посадами компанії;

- Створення бази для переведення виробництва на вахтовий метод роботи (колдоговір, положення про вахтовий метод, інструкції, трудові договори, графіки роботи);

- Організація та ведення особових справ співробітників компанії;

- Ведення карток П2;

- ПВТР;

- Консультативна підтримка керівників підрозділів щодо трудового законодавства.

- Робота у програмі 1С УПП 8.2.

Менеджер з персоналу

ТОВ "ВОЛНАТ ГЛОБАЛ"

Промышленность и Производство

6 месяцев

10.2015 - 04.2016

Компанія працювала за HACCP та ISO;

  • Підбір персоналу (враховуя взаємодію з аутсерсинговими агенціями, центрами зайнятості);
  • Облік робочого часу, організація ведення кадрового адміністрування в повному обсязі;
  • Робота зі структурою компанії, штатним розписом, посадовими інструкціями та положеннями про підрозділи;
  • Накази: прийом, переведення, звільнення, надання щорічних відпусток і відпусток без збереження заробітної плати;
  • Накази про відрядження;
  • Ведення обов'язкових реєстраційних журналів. Ведення та облік трудових книжок;
  • Ведення та реєстрація лікарняних листів та складання протоколів до них.
  • Формалізація бізнес-процесів. Ведення зарплатного проекту. правила внутрішнього трудового розпорядку. Положення про захист персональних даних.

Менеджер з персоналу

Група компаній "ND" (штат більше 100 чол)

Промышленность и Производство

1 год 8 месяцев

11.2013 - 07.2015

Компанія працює за СМЯ ISO 9001

  • Пошук та підбір персоналу за заявками директорів Групи компаній та керівників підрозділів (проведення телефонних та особистих оцінних інтерв'ю, складання психологічного портрета кандидата + рекомендації з минулих місць роботи);
  • Первинна адаптація нових співробітників у компанії;
  • Моніторинг ринку праці та заробітних плат за посадами компанії;
  • Робота зі створення кадрового резерву компанії;
  • Складання положень про департаменти, ПІ;
  • Кадрове адміністрування в повному обсязі разом з начальником відділу кадрів (штатний розпис; прийом, переведення, звільнення, реєстраційні журнали, формування особових справ, особистих карток П2; ведення трудових книжок та книги обліку трудових книжок; робота з лікарняними та протоколами до них, облік робочого часу. ведення) табелів, облік відпусток, створення графіка відпусток та ін. відповідно до законодавства);
  • Часткове ведення наказів з основної діяльності підприємства. Накази з відрядження.
  • Довідки з місця роботи на вимогу працівників.

Менеджер з персоналу

ТОВ "АНДРЕ ТАН"

Промышленность и Производство

7 месяцев

04.2013 - 11.2013

  • Участь у побудові системи управління персоналом: взаємодія із власниками бізнесу та керівниками структурних підрозділів. Донесення до персоналу правил роботи у компанії;
  • Пошук та підбір персоналу, проведення телефонних та особистих оцінних інтерв'ю, надання кращих кандидатів керівництву, створення кадрового резерву, взаємодія з рекрутинговими компаніями;
  • Проведення заходів щодо адаптації нових співробітників у компанії;
  • Організація кадрового адміністрування з «нуля»; формування особових справ та карток П2; оптимізація обліку робочого часу, ведення табелю обліку робочого часу; робота з центрами зайнятості щодо оформлення працівників до ФОП;
  • Контроль стану трудової дисципліни та емоційного клімату в компанії;
  • Участь у створенні організаційної структури компанії. Внесення змін до організаційної структури та штатного розкладу компанії; допомога в описі бізнес-процесів;
  • Аналіз плинності кадрів та задоволеності умовами праці.

Менеджер з персоналу

ТОВ "Ваш час"

Транспорт и Логистика

1 год 2 месяца

08.2011 - 10.2012

  • Визначення потреби в персоналі з керівниками структурних підрозділів;
  • Складання моделі компетенцій для існуючих посад;
  • Залучення та відбір спеціалістів на різні вакансії (топ позиції, лінійні менеджери, технічний та робочий персонал: оператори, комірники, вантажники)
  • Проведення телефонних та особистих інтерв'ю;
  • Оцінка кандидатів на відповідність основним компетенціям, професійним та корпоративним вимогам та стандартам;
  • Проведення заходів та оцінка адаптації нових співробітників у компанії;
  • Участь у роботі відділу: кадрове адміністрування під час відсутності інспектора з кадрів

Менеджер з персоналу

ТОВ "М-ІНФО"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 4 месяца

03.2008 - 07.2010

  • Визначення потреби в персоналі з керівниками відділів;
  • Пошук і підбір вузькоспеціалізованого персоналу (ІТП на вакансії різного рівня);
  • Первинна адаптація;
  • Консультування керівників з кадрових питань;
  • Внутрішній PR, спільно з відділом маркетингу;
  • Участь в розробці внутрішніх процедур і заходів.

Ключевая информация

Практичні навички:

  • Організація роботи відділу персоналу;
  • Кадрове адміністрування в повному обсязі (структура та ШР; накази з особового складу та відпусток; книга реєстрації наказів з лс та відпусток; особові справи працівників; особові картки П-2; лікарняні, звітність, табель обліку робочого часу; трудові книжки, книга обліку руху трудових книжок, посадові інструкції);
  • Пошук, підбір, оцінка та адаптація персоналу, атестація персоналу, розробка необхідних положень та інструкцій;
  • мотивація персоналу (матеріальна, нематеріальна)
  • Накази з основної діяльності підприємства.
  • Військовий облік.
  • 1С УПП 8.2,8.3; 1С ЗУП; 1С УТП 8.2,8.3; 1С ERP, 1С BAS куп

Попередня діяльність: Досвід роботи протягом 5 років практичним психологом у школах та соціальній службі. Провідні напрямки: психодіагностика, корекція, консультування.

Училась в 3 заведениях

МАУП

Практична психологія (підвищення кваліфікації). Технології проведення тренінгу; коучинг; діагностичні методики (2019 рік, 6 місяців)

Киев, 2019

Університет КРОК

Директор з персоналу

Киев, 2010

КМІУВ им. Б.Гринченка

Психологія. Практичний психолог

Киев, 2001

Владеет языками

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Робота с персоналом

Киев, 2012

2007 г. «Технологии активного поиска персонала» - Міжнародний інформаційний консалтинговий центр»

2012 г. «Як залучити та втримати цінних працівників» - IQ Холдинг

2012 г. «Мотивація та розвиток персоналу» - IQ Холдинг

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

MS Office, 1С 7.7 Зарплата и кадры; 1С 8.2 ЗУП, 1С 8.3 УТП, УПП, 1С ERP, 1С BAS КУП

Цель

  • виробництво, виробничо-торгові компанії;
  • будівництво;
  • компанії, що надають комплексні інженерні рішення;

Проживаю в районі м. Харківська

Кіра

Начальник відділу кадрів/Керівник HR відділу

Киев

35 000 грн.

53 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 дня назад