Работала в 4 компаниях 18 лет 2 месяца
Энергетика и Энергоносители, Юридические услуги, Образование
Помічник генерального директора
Название компании скрыто
Энергетика и Энергоносители
3 года 4 месяца
07.2021 - по настоящее время
Обов'язки з загальних питань:
- Формування та контроль розкладу керівника: фіксація і нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайни;
- Організація, забезпечення та адміністрування заходів за участю керівника, його ділових і приватних поїздок
- Ведення протоколів зборів і нарад, контроль виконання доручень і поставлених завдань, розсилка повідомлень, надання звітів керівнику
- Підготовка листів, наказів, розпоряджень, протоколів (ділове листування);
- Координація роботи інших посадових осіб і відділів в частині завдань, поставлених керівником;
- Забезпечення робочого місця керівника і його діяльності;
- Ведення протоколів та інших необхідних документів за результатами зустрічей і переговорів;
- Приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків;
- Організація підписання, візування, зберігання, відправлення документів;
- Пошук і обробка необхідної інформації;
- Облік, зберігання та ведення реєстру документів;
- Розробка внутрішніх правил, положень, наказів, їх впровадження в діяльність підприємства;
- Організація трансферів службовим транспортом;
Обов'язки з кадрових питань: - Розробка процедур відбору, прийняття, адаптації, випробування, звільнення, переведення працівників.
- Організація роботи з підбору персоналу на вакантні посади за заявками керівників структурних підрозділів за результатами оцінювання кваліфікації, особистих і ділових якостей кандидатів.
- Організація згідно із законодавством про працю, положеннями, інструкціями та наказами Генерального директора:
- - своєчасного оформлення приймання, переведення і звільнення працівників;
- - ведення встановленої документації з обліку кадрів;- видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
- - оформлення, ведення, зберігання трудових книжок;Забезпечення відповідності кадрової документації законодавству у сфері праці, у сфері захисту персональних даних та вимогам системи управління якістю Товариства;
- Організація роботи зі складання графіків відпусток та контролю їх виконання.
Обов'язки з діловодства: - Приймання, реєстрація кореспонденції та направлення її до відповідних структурних підрозділів Товариства.
- Відправлення документації адресатам.
- Облік отриманої та відправленої кореспонденції.
- Складання опису справ, що передаються до архіву на зберігання.
- Приймання участі у підготовці проєктів розпорядчих актів Товариства з питань діловодства та архівної справи, електронного документообігу, доступу до публічної інформації, звернень тощо.
- Приймання участі у розробленні інструкції з діловодства, реєстру форм документів, форм документів та інших методичних документів. Подання керівнику пропозиції щодо удосконалення діяльності документообігу Товариства.
- Разом із зацікавленими структурними підрозділами Товариства участь у підготовці заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, забезпечення охорони праці на виробництві. Виконання вимоги нормативно-правових актів з охорони праці.
- Участь у вдосконаленні забезпечення системи управління якістю.
- За дорученням керівника виконання інших завдань у межах своєї компетенції.
Досягнення:
За час роботи зарекомендувала себе як професійний, відповідальний і дисциплінований працівник, який може проявити ініціативу і прийняти правильне рішення в питаннях, що стосуються професійної діяльності та знаходяться в межах компетенції. Зарекомендувала себе позитивно, як професійний фахівець, а також творча і креативна людина. Серед особистий якостей відзначені постійне прагнення до розвитку та самовдосконалення. Професійні навички та особисті якості відзначені рекомендаційним листом.
Помічник нотаріуса
Название компании скрыто
Юридические услуги
1 год 7 месяцев
10.2019 - 05.2021
- Участь в переговорах, ділових зустрічах; ведення протоколів та інших необхідних документів за результатами зустрічей і переговорів;
Складання проектів нотаріальних документів (довіреності, заяви, запити); - Нотаріальне діловодство и ведення архіву ( збір/ сформування, прошиття, підписання, зробити посвідчуваний напис);
- Ведення запису прийому до нотаріуса; Формування реєстраційних справ;
- Фінансовий моніторинг;
Аналіз договорів поставки зерна та додатків до них; договорів застави майбутнього врожаю; договорів куплі-продажу;
Реєстрація товарно аграрних розписок в РАР (CRR). Розроблення товарно аграних розписок, фінансово аграрних розписок; - Ведення вхідної/вихідної кореспонденції, алфавітних журналів обліку); - Формування архіву;
- Работа с електронною базою реєстрів під керівництвом і контролем приватного нотаріуса (Державний реєстр обтяжень рухомого майна, реестр довіреностей, реєстр бланків);
Помічник керівника кафедри господарського та адміністративного права.
Название компании скрыто
Образование
13 лет
07.2006 - 07.2019
- Розробка внутрішніх правил, положень, наказів, їх впровадження в діяльність
- Замовлення всіх необхідних витратних матеріалів для забезпечення роботи офісу (основних засобів, канцелярії);
- Організація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелів);
- Організація прийому відвідувачів, зустрічей, протоколювання нарад;
- Контроль візування та підписання вхідної та внутрішньої документації;
- Ведення архіву справ, підготовка документів для архівації після закінчення встановлених строків поточного зберігання;
- Узгодження посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці, консультування;
- Підготовка графіку щорічних відпусток та контроль за його виконанням;
- Організація поштових та кур'єрських відправлень;
- Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- Підготовка та надсилання листів (прості, рекомендовані та цінні листи);
- Систематизація та архівація документів;
- Ведення кадрового обліку, діловодства;
Викладач кафедри господарського та адміністративного права
Название компании скрыто
Образование
6 лет
08.2012 - 08.2018
- Навчально-методичне забезпечення навчального процесу;
- Викладання дисциплін: «Господарське право»; «Цивільне право»; «Трудове право»; «Адміністративне право»;
- Написання наукових статтей, тез конференцій;
Ключевая информация
- Організація кадрової роботи на підприємстві;
- Планування та організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей;
- Аналіз, узгодження та складання господарських договорів (договори постачання та додатків до них; договорів застави майбутнього врожаю, договорів куплі-продажу; договорів доручення), товарно аграрних розписок, складання проектів додатків, додаткових угод;
- Складання трудових договорів;
- Погодження і доведення до працівників вказівок та розпоряджень керівництва;
- Складання ділових листів, звітності та інші завдання, пов'язані з внутрішньою і зовнішньою комунікацією;
- Організація діловодства;
- Ведення протоколів та інших необхідних документів за результатами зустрічей і переговорів;
- Організація підписання, візування, зберігання, відправлення документів;
- Забезпечення роботи офісу необхідними матеріалами;
- Облік, зберігання та ведення реєстру договорів;
- Ведення переговорів та листування з контрагентами та органами державної влади;
- розробка внутрішніх правил, положень, наказів, їх впровадження в діяльність підприємства; дотримання законодавчих норм на підприємстві, узгодження посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці, консультування;
- Кадрове діловодство: ведення та зберігання трудових книжок, облік та ведення графіку відпусток співробітників, ведення штатного розпису, ведення кадрового архіву;
- Документальна та технічна підтримка роботи;
- Виконання доручень по усіх напрямках діяльності;
- Курси «1С. Бухгалтерія» 7.7 / 8.3;
- Знання incoterms 2010;
- Бронювання квитків, готелів; • Організація трансферів;
Училась в 1 заведении
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
Факультет соціології і права, спеціальність "Правознавство" (Диплом спеціаліста (з відзнакою)
Київ, 2012
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
American English Center
Логіст; менеджер ЗЕД
Навчальний центр «Данко» курси «Логіст; менеджер ЗЕД»
Навчальний центр “Практикум” курси «Бухгалтерія +1 С Бухгалтерія 8.3» (2019 рік)
Дополнительная информация
Особисті якості
Додаткова інформація
- впевнений користувач ПК (MS Office,,"Ліга-Закон», програма 1С 8,3, поштові програми, пошукові системи, бази даних) ;
- володіння оргтехнікою.
ДОПОВІДІ НА КОНФЕРЕНЦІЯХ, СИМПОЗІУМАХ, СЕМІНАРАХ З ПУБЛІКАЦІЕЮ ТЕЗ (ЗБ. НАУК. ПРАЦЬ)
ДОПОВІДІ НА КОНФЕРЕНЦІЯХ, СИМПОЗІУМАХ, СЕМІНАРАХ ІЗ ПУБЛІКАЦІЕЮ ТЕЗ МІЖНАРОДНИХ В УКРАЇНІ
ДОПОВІДІ НА КОНФЕРЕНЦІЯХ, СИМПОЗІУМАХ, СЕМІНАРАХ ІЗ ПУБЛІКАЦІЕЮ ТЕЗ
ПУБЛІКАЦІЇ СТАТТІ У НАУКОВИХ ВИДАННЯХ
ПУБЛІКАЦІЇ СТАТТІ У НАУКОВИХ ВИДАННЯХ
ПУБЛІКАЦІЇ СТАТТІ У НАУКОВИХ ВИДАННЯХ
Анонимный соискатель
Помічник керівника
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 3 часа назад