Работала в 5 компаниях 16 лет 6 месяцев
Юридические услуги
Менеджер по роботі з клієнтами
Авеллум Партнерс, ТОВ
Юридические услуги
1 год 10 месяцев
10.2022 - 08.2024
• підготовка клієнтських документів (угоди, листи-доручення, угоди про зміни, додаткові угоди, тощо) для нових та існуючих клієнтів
• створення звітів для клієнтів щодо робочих годин юридичної команди, виставлення рахунків та організація супровідних документів
• взаємодія з клієнтами щодо непогашених платежів, обмін документами, вирішення відповідних питань
• робота з Білінговою системою: введення нових даних, відкриття та ведення клієнтських акаунтів, ведення реєстру документів, реєстру рахунків, витрат, відображення змін до окремих звітів клієнтів тощо
• робота в 1С
• взаємодія з відлілом бухгалтерії щодо документів первинноі звітності, контроль отримання оригіналів фінансових документів від клієнтів
• підготовка внутрішньої звітності
Персональний асистент
Астерс
Юридические услуги
4 года
10.2018 - 10.2022
• організація та координація робочого графіку керівника
• організація зустрічей та переговорів
• підготовка звітності та презентацій
• ведення бази даних контактів та документів
• співпраця з іншими відділами компанії
• вирішення адміністративних питань
• забезпечення конфіденційності інформації
• організація відряджень
• організація зустрічей та переговорів
• підготовка звітності та презентацій
• ведення бази даних контактів та документів
• співпраця з іншими відділами компанії
• вирішення адміністративних питань
• забезпечення конфіденційності інформації
• організація відряджень
Персональний асистент
Магістерс, АО
Юридические услуги
6 лет 11 месяцев
11.2011 - 10.2018
• адміністративна підтримка Партнера
• організація ділових поїздок (квитки, готелі, програма) + візові документи та організація подачі документів
• переклад та вичитка документів (англійська)
• підготовка та оформлення документів, що стосуються Клієнта - договорів, рахунків, актів тощо
• моніторинг та збір інформації на запит Партнера
• організація ділових поїздок (квитки, готелі, програма) + візові документи та організація подачі документів
• переклад та вичитка документів (англійська)
• підготовка та оформлення документів, що стосуються Клієнта - договорів, рахунків, актів тощо
• моніторинг та збір інформації на запит Партнера
Супервайзер
Магістерс, АО
Юридические услуги
2 года 3 месяца
01.2015 - 04.2017
• координація роботи Рецепції (4 люд.) та персоналу секретарів-референтів (9 люд.)
• проведення необхідних тренінгів для секретарів
• розробка та впровадження внутрішніх положень компанії та процедур щодо секретарського персоналу
• контроль виконання, оновлення інструкцій
• розміщення вакансій секретарів, первинна співбесіда з кандидатами, процес onboarding та обов'язки ментора
• контроль якості роботи персоналу та її оцінка
• управління графіками роботи та завданнями
• розв?язання конфліктних ситуацій і вирішення проблем
• підтримання ефективної комунікації всередині команди та з іншими відділами
• проведення необхідних тренінгів для секретарів
• розробка та впровадження внутрішніх положень компанії та процедур щодо секретарського персоналу
• контроль виконання, оновлення інструкцій
• розміщення вакансій секретарів, первинна співбесіда з кандидатами, процес onboarding та обов'язки ментора
• контроль якості роботи персоналу та її оцінка
• управління графіками роботи та завданнями
• розв?язання конфліктних ситуацій і вирішення проблем
• підтримання ефективної комунікації всередині команди та з іншими відділами
Асистент юридичного відділу
Магістерс, АО
Юридические услуги
3 года 6 месяцев
05.2008 - 11.2011
• впорядкування та оформлення документів
• вичитка та переклад
• ділове листування (підготовка проекиів листів)
• перевірка файлів та документів, що стосуються Клієнта
• організація відряджень (візи, бронювання та квитки, візова підтримка, подальша підготовка звітів про відрядження для фінансового відділу)
• координація нарад, розробка графіка роботи членів команди, місця проведення, матеріально-технічне забезпечення, підготовка протоколів нарад
• взаємодія із зовнішніми підрядниками (нотаріусами, перекладачами тощо)
• робота з кур'єрськими службами
Ключевая информация
• Підбір персоналу
• Робота з великим обсягом інформації
• Документообіг
• Робота в 1С
• Робота з білінговими системами, CRM
• Організація відряджень
• Підготовка звітності
• Навички роботи в сфері адміністративної підтримки
• Ефективне управління часом
• Вміння швидко навчатися
• Командна робота
• Робота з великим обсягом інформації
• Документообіг
• Робота в 1С
• Робота з білінговими системами, CRM
• Організація відряджень
• Підготовка звітності
• Навички роботи в сфері адміністративної підтримки
• Ефективне управління часом
• Вміння швидко навчатися
• Командна робота
Училась в 1 заведении
Приватний заклад вищої освіти "Київський міжнародний університет"
Іноземна філологія
Київ, 2004
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
свободно
Турецкий
базовый
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Базовий курс підготовки HR менеджера
Київ, 2011
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Водійське посвідчення категорії В
Стаж з 2014 року
Анна
Анна
Адміністративний асистент
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 10 часов назад