Працювала в 4 компаніях   18 років 1 місяць

Енергетика та Енергоносії, Юридичні послуги, Освіта

Помічник генерального директора

Назву компанії приховано

Енергетика та Енергоносії

3 роки 3 місяці

07.2021 - до теперішнього часу

Обов'язки з загальних питань:

  • Формування та контроль розкладу керівника: фіксація і нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайни;
  • Організація, забезпечення та адміністрування заходів за участю керівника, його ділових і приватних поїздок
  • Ведення протоколів зборів і нарад, контроль виконання доручень і поставлених завдань, розсилка повідомлень, надання звітів керівнику
  • Підготовка листів, наказів, розпоряджень, протоколів (ділове листування);
  • Координація роботи інших посадових осіб і відділів в частині завдань, поставлених керівником;
  • Забезпечення робочого місця керівника і його діяльності;
  • Ведення протоколів та інших необхідних документів за результатами зустрічей і переговорів;
  • Приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків;
  • Організація підписання, візування, зберігання, відправлення документів;
  • Пошук і обробка необхідної інформації;
  • Облік, зберігання та ведення реєстру документів;
  • Розробка внутрішніх правил, положень, наказів, їх впровадження в діяльність підприємства;
  • Організація трансферів службовим транспортом;
    Обов'язки з кадрових питань:
  • Розробка процедур відбору, прийняття, адаптації, випробування, звільнення, переведення працівників.
  • Організація роботи з підбору персоналу на вакантні посади за заявками керівників структурних підрозділів за результатами оцінювання кваліфікації, особистих і ділових якостей кандидатів.
  • Організація згідно із законодавством про працю, положеннями, інструкціями та наказами Генерального директора:
  • - своєчасного оформлення приймання, переведення і звільнення працівників;
  • - ведення встановленої документації з обліку кадрів;- видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
  • - оформлення, ведення, зберігання трудових книжок;Забезпечення відповідності кадрової документації законодавству у сфері праці, у сфері захисту персональних даних та вимогам системи управління якістю Товариства;
  • Організація роботи зі складання графіків відпусток та контролю їх виконання.
    Обов'язки з діловодства:
  • Приймання, реєстрація кореспонденції та направлення її до відповідних структурних підрозділів Товариства.
  • Відправлення документації адресатам.
  • Облік отриманої та відправленої кореспонденції.
  • Складання опису справ, що передаються до архіву на зберігання.
  • Приймання участі у підготовці проєктів розпорядчих актів Товариства з питань діловодства та архівної справи, електронного документообігу, доступу до публічної інформації, звернень тощо.
  • Приймання участі у розробленні інструкції з діловодства, реєстру форм документів, форм документів та інших методичних документів. Подання керівнику пропозиції щодо удосконалення діяльності документообігу Товариства.
  • Разом із зацікавленими структурними підрозділами Товариства участь у підготовці заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, забезпечення охорони праці на виробництві. Виконання вимоги нормативно-правових актів з охорони праці.
  • Участь у вдосконаленні забезпечення системи управління якістю.
  • За дорученням керівника виконання інших завдань у межах своєї компетенції.

Досягнення:
За час роботи зарекомендувала себе як професійний, відповідальний і дисциплінований працівник, який може проявити ініціативу і прийняти правильне рішення в питаннях, що стосуються професійної діяльності та знаходяться в межах компетенції. Зарекомендувала себе позитивно, як професійний фахівець, а також творча і креативна людина. Серед особистий якостей відзначені постійне прагнення до розвитку та самовдосконалення. Професійні навички та особисті якості відзначені рекомендаційним листом.

Помічник нотаріуса

Назву компанії приховано

Юридичні послуги

1 рік 7 місяців

10.2019 - 05.2021

  • Участь в переговорах, ділових зустрічах; ведення протоколів та інших необхідних документів за результатами зустрічей і переговорів;
    Складання проектів нотаріальних документів (довіреності, заяви, запити);
  • Нотаріальне діловодство и ведення архіву ( збір/ сформування, прошиття, підписання, зробити посвідчуваний напис);
  • Ведення запису прийому до нотаріуса; Формування реєстраційних справ;
  • Фінансовий моніторинг;
    Аналіз договорів поставки зерна та додатків до них; договорів застави майбутнього врожаю; договорів куплі-продажу;
    Реєстрація товарно аграрних розписок в РАР (CRR). Розроблення товарно аграних розписок, фінансово аграрних розписок;
  • Ведення вхідної/вихідної кореспонденції, алфавітних журналів обліку); - Формування архіву;
  • Работа с електронною базою реєстрів під керівництвом і контролем приватного нотаріуса (Державний реєстр обтяжень рухомого майна, реестр довіреностей, реєстр бланків);

Помічник керівника кафедри господарського та адміністративного права.

Назву компанії приховано

Освіта

13 років

07.2006 - 07.2019

  • Розробка внутрішніх правил, положень, наказів, їх впровадження в діяльність
  • Замовлення всіх необхідних витратних матеріалів для забезпечення роботи офісу (основних засобів, канцелярії);
  • Організація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелів);
  • Організація прийому відвідувачів, зустрічей, протоколювання нарад;
  • Контроль візування та підписання вхідної та внутрішньої документації;
  • Ведення архіву справ, підготовка документів для архівації після закінчення встановлених строків поточного зберігання;
  • Узгодження посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці, консультування;
  • Підготовка графіку щорічних відпусток та контроль за його виконанням;
  • Організація поштових та кур'єрських відправлень;
  • Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
  • Підготовка та надсилання листів (прості, рекомендовані та цінні листи);
  • Систематизація та архівація документів;
  • Ведення кадрового обліку, діловодства;

Викладач кафедри господарського та адміністративного права

Назву компанії приховано

Освіта

6 років

08.2012 - 08.2018

  • Навчально-методичне забезпечення навчального процесу;
  • Викладання дисциплін: «Господарське право»; «Цивільне право»; «Трудове право»; «Адміністративне право»;
  • Написання наукових статтей, тез конференцій;

Ключова інформація

  • Організація кадрової роботи на підприємстві;
  • Планування та організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей;
  • Аналіз, узгодження та складання господарських договорів (договори постачання та додатків до них; договорів застави майбутнього врожаю, договорів куплі-продажу; договорів доручення), товарно аграрних розписок, складання проектів додатків, додаткових угод;
  • Складання трудових договорів;
  • Погодження і доведення до працівників вказівок та розпоряджень керівництва;
  • Складання ділових листів, звітності та інші завдання, пов'язані з внутрішньою і зовнішньою комунікацією;
  • Організація діловодства;
  • Ведення протоколів та інших необхідних документів за результатами зустрічей і переговорів;
  • Організація підписання, візування, зберігання, відправлення документів;
  • Забезпечення роботи офісу необхідними матеріалами;
  • Облік, зберігання та ведення реєстру договорів;
  • Ведення переговорів та листування з контрагентами та органами державної влади;
  • розробка внутрішніх правил, положень, наказів, їх впровадження в діяльність підприємства; дотримання законодавчих норм на підприємстві, узгодження посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці, консультування;
  • Кадрове діловодство: ведення та зберігання трудових книжок, облік та ведення графіку відпусток співробітників, ведення штатного розпису, ведення кадрового архіву;
  • Документальна та технічна підтримка роботи;
  • Виконання доручень по усіх напрямках діяльності;
  • Курси «1С. Бухгалтерія» 7.7 / 8.3;
  • Знання incoterms 2010;
  • Бронювання квитків, готелів; • Організація трансферів;

Навчалась в 1 закладі

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

Факультет соціології і права, спеціальність "Правознавство" (Диплом спеціаліста (з відзнакою)

Київ, 2012

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

American English Center

Київ, 2021

Логіст; менеджер ЗЕД

Київ, 2020

Навчальний центр «Данко» курси «Логіст; менеджер ЗЕД»

Навчальний центр “Практикум” курси «Бухгалтерія +1 С Бухгалтерія 8.3» (2019 рік)

Київ, 2019

Додаткова інформація

Особисті якості

Уважність, організованість, відповідальність, цілеспрямованість, ввічливість, порядність, наполегливість, вміння вести переговори, ініціативність, вміння швидко навчатись

Додаткова інформація

  • впевнений користувач ПК (MS Office,,"Ліга-Закон», програма 1С 8,3, поштові програми, пошукові системи, бази даних) ;
  • володіння оргтехнікою.

ДОПОВІДІ НА КОНФЕРЕНЦІЯХ, СИМПОЗІУМАХ, СЕМІНАРАХ З ПУБЛІКАЦІЕЮ ТЕЗ (ЗБ. НАУК. ПРАЦЬ)

ВСЕУКРАЇНСЬКИХ 2016-2017 Назва заходу всеукраїнська науково-практична конференція "Глушковські читання" "Міждисциплінарні дослідження актуальних проблем застосування інформаційних технологій в сучасному світі"; Назва доповіді - Застосування інформаційних технологій на митниці; Автори - Журавльовва А.М., Співак І.В.; Місце проведення - м. Київ КПІ ім. Ігоря Сікорського; Дата проведення: 24.11.2016; Назва доповіді - Застосування інформаційних технологій на митниці; Автори - Журавльова А.М., Співак І.В.; Місце проведення - м.Київ, КПІ імені Ігоря Сікорського; Дата проведення: 24.11.2016

ДОПОВІДІ НА КОНФЕРЕНЦІЯХ, СИМПОЗІУМАХ, СЕМІНАРАХ ІЗ ПУБЛІКАЦІЕЮ ТЕЗ МІЖНАРОДНИХ В УКРАЇНІ

2017-2018 Назва заходу Сучасні проблеми управління:імперативи забезпечення сталого розвитку; Назва доповіді - Реалізація та захист прав і свобод людини та громадянина в Україні; Автори - Журавльова А.М.; Місце проведення - КПІ ім.Ігоря Сікорського; Дата проведення: 23.11.2017 ; Мова публікації:українська

ДОПОВІДІ НА КОНФЕРЕНЦІЯХ, СИМПОЗІУМАХ, СЕМІНАРАХ ІЗ ПУБЛІКАЦІЕЮ ТЕЗ

ВСЕУКРАЇНСЬКИХ 2017-2018 Назва заходу «Industry 4.0. Людина і суспільство у вирі трансформацій»; Назва доповіді - ОСОБЛИВОСТІ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ГОСПОДАРСЬКОГО СУДОЧИНСТВА В УКРАЇНІ ; Автори - Журавльова А.М.; Місце проведення - КПІ ім.Ігоря Сікорського ; Мова публікації:українська

ПУБЛІКАЦІЇ СТАТТІ У НАУКОВИХ ВИДАННЯХ

ВКЛЮЧЕНИХ ДО ПЕРЕЛІКУ НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ 2016-2017 Бібліографічний опис:РЕАЛІЗАЦІЯ ТА ЗАХИСТ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ ТА ГРОМАДЯНИНА В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ//Вісник НТУУ КПІ Політологія.Соціологія.Право.; Мова публікації:українська Бібліографічний опис:ПРАВА ЛЮДИНИ ЯК ОСНОВА СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ ПРАВА В УКРАЇНІ /Вісник НТУУ "КПІ" Політологія. Соціологія.Право:зб. наук. праць. - Київ,2016 -№1/2 (29/30).- С. 187; Мова публікації:українська

ПУБЛІКАЦІЇ СТАТТІ У НАУКОВИХ ВИДАННЯХ

ВКЛЮЧЕНИХ ДО ПЕРЕЛІКУ НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ 2016-2017 Бібліографічний опис:РЕАЛІЗАЦІЯ ТА ЗАХИСТ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ ТА ГРОМАДЯНИНА В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ//Вісник НТУУ КПІ Політологія.Соціологія.Право.; Мова публікації:українська Бібліографічний опис:ПРАВА ЛЮДИНИ ЯК ОСНОВА СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ ПРАВА В УКРАЇНІ /Вісник НТУУ "КПІ" Політологія. Соціологія.Право:зб. наук. праць. - Київ,2016 -№1/2 (29/30).- С. 187; Мова публікації:українська

ПУБЛІКАЦІЇ СТАТТІ У НАУКОВИХ ВИДАННЯХ

ЩО ВХОДЯТЬ ДО НАУКОМЕТРИЧНИХ БД 2017-2018 Бібліографічний опис:Право на доступ до інформації // Порівняльно-аналітичне право.- 2018.- № 2. ; Наукометричні БД:Copernik; Мова публікації:українська

Анонімний пошукач

Помічник керівника

Київ

40 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому