Працював в 4 компаніях 21 рік 1 місяць
Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Операційний директор
ДЕКО
Промисловість та Виробництво
7 років 11 місяців
12.2016 - 11.2024
- Розвиток мережі магазинів
- CRM
- Роздрібні мережі
Виконавчий директор
Представництво багатопрофільного холдингу Corialis (Бельгія) м. Київ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 років
10.2009 - 10.2016
Реалізація проекту та організація роботи підприємства з «0».
Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів, цехів та виробничих одиниць, підвищення ефективності роботи підприємства.
Управління розвитком підприємства у трьох-векторному напрямі (збільшення обсягів збуту продукції, частки ринку та збільшення прибутку).
Розробка заходів, впровадження та контроль підвищення якості та конкурентоспроможності виробленої продукції, її відповідність стандартам.
Забезпечення виконання підприємством усіх зобов'язань перед постачальниками, замовниками та кредиторами, включаючи установи банку, а також господарські та трудові договори (контракти).
Вирішення питань, що стосуються фінансово-економічної та виробничо-господарської діяльності підприємства, у межах, наданих законодавством та власником прав.
Захист майнових інтересів у органів державної влади та управління.
Участь у розробці та реалізації маркетингових заходів щодо просування компанії та її продуктів на території України та Молдови.
Формування, оптимізація та управління асортиментом. Участь у розробці товарної та цінової політики підрозділу.
Управління персоналом (підбір, адаптація, навчання, постановка завдань та контроль їх виконання, оцінка ефективності, мотивація). Кількість підлеглих: від 5 до 115 осіб.
Директор представництва.
ДП "Aluprof-Ukraine" представництво в Україні багатопрофільного холдингу KETY (Польща) у м. Київ.
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
4 роки 1 місяць
07.2005 - 08.2009
Управління адміністративною, господарською та фінансовою діяльністю представництва.
Контроль за виконанням покладених на співробітників завдань, їх результативна взаємодія. Дотримання законності діяльності компанії, виконання вимог щодо її функціонування в рамках законів України.
Сприяння виконанню організацією всіх зобов'язань перед замовниками та кредиторами.
Вирішення питань, що належать до фінансової, господарської діяльності організації, у межах своєї компетенції.
Контроль виконання посадових обов'язків співробітниками організації та внутрішніх нормативних документів компанії, вжиття заходів щодо усунення порушень, недоліків у роботі співробітників.
Контроль забезпечення підприємства усіма необхідними матеріально-технічними засобами, збереження матеріальних цінностей компанії, ведення обліку та складання передбаченої звітності.
Організація роботи із забезпечення компанії кваліфікованими кадрами, раціональному використанню їх професійних знань та досвіду, проведенню атестацій та навчання співробітників, розробки та затвердження штатного розкладу компанії, посадових інструкцій для співробітників, ведення бухгалтерського обліку, звітності тощо.
Управління персоналом (підбір, адаптація, навчання, постановка завдань та контроль їх виконання, оцінка ефективності, мотивація). Кількість підлеглих: від 4 до 115 осіб.
Зам. директора з маркетингу та збуту.
Компанія ТОВ «Елпол-компані», м. Одеса
Промисловість та Виробництво
1 рік 7 місяців
10.2003 - 05.2005
Участь у реалізації планів відділу продажів, спрямованих на організацію збуту продукції у визначені терміни, у плановій кількості та асортименті.
Участь у розробці та впровадження нових програм щодо збільшення обсягів продажу підприємства.
Дотримання режиму роботи офісу відповідно до правил внутрішнього розпорядку та контролював його виконання своїми підлеглими.
Визначав та доводив до підлеглих інформацію щодо індивідуальних планів з продажу, дистрибуції, залучення нових клієнтів.
Контролював правильність оформлення документації за скоєними угодами (не більше своєї компетенції).
Налагодження взаємовигідних відносин із клієнтами різних груп та рівнів.
Періодично супроводження директора компанії на зустрічах із ключовими клієнтами.
Аналіз та контроль дебіторської заборгованості клієнтами. Розробка та впровадження заходу щодо скорочення дебіторської заборгованості.
Вирішення конфліктних ситуацій, розгляд скарг на продукцію.
Організація та керівництво проведення внутрішніх зборів відділу продажу.
Спільно з транспортною службою удосконалював схеми доставки товару власним транспортом чи через перевізників.
Обробка отриманої від підлеглих інформації про ситуацію на торговій території (про товари, про дії конкурентів, їх ціни, про нові ідеї, про зміни у потребах клієнтів), аналіз даних та формування пропозиції щодо реагування на ситуацію.
Відстеження дотримання цінової політики та викладення у роздрібних торгових точках. Щомісяця готував дані щодо динаміки, обсягів продажів, прибутковості та своєчасно надавав перспективні планові показники керівникам компанії.
Поїздки у відрядження з метою вирішення складних завдань та маркетингового вивчення регіонального ринку. Контроль за виконанням покладених на співробітників завдань, їх результативна взаємодія. Вирішення питань, що належать до фінансової, господарської діяльності організації, у межах своєї компетенції.
Організація роботи з забезпечення компанії кваліфікованими кадрами, раціонального використання їх професійних знань та досвіду, проведення атестацій та навчання співробітників, розробки та затвердження штатного розкладу компанії, посадових інструкцій, оцінка ефективності, мотивація.
Ключова інформація
Досвід обробки даних за допомогою аналітики АВС - XYZ (оцінка портфеля продуктів та виведення нових продуктів за Бостонською матрицею (BKG).
Досвід роботи та впровадження у бізнес-процеси підприємств інструментів Бітрікс24.
Навички роботи з комп'ютером: Досвідчений користувач MS Word / Excel, всі версії 1С (7.7., 8.2, КУБ, та інші), CorelDraw, Bitrix24, AutoCAD.
Готов до відряджень. Наявність власної автівки.
Навчався в 1 закладі
Одеський економічний університет
Факультет економіки та управління виробництва/економіка підприємств/магістр
Одеса, 2002
Володіє мовами
Англійська
середній
Польська
середній
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Business Booster
https://drive.google.com/file/d/1bTnO0bbdRQmI5mWDHvvZdFvEagQVMMT-/view?usp=drivesdk
«Школа бізнесу Олександра Висоцького»
семінари - «WISE - системи ефективного управління бізнесом.
КА «Мегаполіс-персонал» (м. Одеса) «Школа Торгових Представників та Мерчендайзерів»/основи мерчендайзингу, психологія продажів.
Основи мерчендайзингу, психологія продажів та юридичні аспекти здійснення торгівлі. Диплом.
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Олександр
Олександр
Виконавчий, Операційний, Виробництво, Комерційний директор
Одеса
Готовий переїхати: Київ, Львів, Вінниця
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 6 днів тому