Працював в 7 компаніях 13 років 11 місяців
Будівництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail
Комерційний директор / Директор з розвитку
ГК: "Водолій Енергосервіс", "Златоград", "Інжиніринг Девелопмент"
Будівництво
3 роки 6 місяців
08.2018 - 02.2022
1. Організація відділу продажів послуг монтажу/проектування з нуля.
2. Побудова системної роботи всіх підрозділів ГК (створені HR відділ, кошторисний та адміністративний відділ + відділ продажу-пошуку-просування послуг монтажу внутрішніх інженерних мереж).
3. Розробка та реалізація Стратегії розвитку продаж послуг: Монтаж, Проектування, Сервісне обслуговування об'єктів (введених в експлуатацію).
4. Побудова Системи Закупівель Компанії, реалізації "завислих" товарів, контроль оборотності складу.
5. Побудова системної роботи з учасниками та об'єктами будівництва.
6. Проведення переговорів з ЛПР об'єктів будівництва: Замовник/Інвестор/Девелопер/Генпідрядник.
7. Введення Сегментація Клієнтів, Об'єктів.
8. Пошук та ведення переговорів з постачальниками матеріалів та обладнання. Збільшення рентабельності закупівель.
9. Створення планів компанії щодо обороту/рентабельності робіт, системи ціноутворення, розвитку CRM системи та звітності персоналу.
10. Проведення навчання Техніці продажів. ?
11. Пошук/підбір/відбір/адаптація/тестування/навчання/мотивація персоналу компанії, розробка KPI.
12. Аналітика ринку товарів та послуг, моніторинг конкурентів.
13. Розробка плану регіонального розвитку підприємства.
14. Контроль ДЗ, трудової дисципліни тощо.
15. Вихід на середньомісячний обсяг монтажу до 10 об'єктів.
Комерційний директор
ГК: ТБ "Партнер", "БМУ 7", "Топаз"
Будівництво
10 місяців
06.2020 - 04.2021
- Організація, побудова відділу об'єктного продажу.
- Організація, побудова відділу продажів.
- Розробка довгострокового плану розвитку Компанії.
- Введення системи Адаптації персоналу Компанії
- Ведення системи навчання менеджерського персоналу Компанії
- Введення системи закупівель товарів, системи оборотності АВС складу.
- Створення системної, автоматизованої роботи всіх відділів Компанії. (Bitrix, 1С КУП, Binotel, Плани, Завдання, Бізнес-процеси відділів і т.д.)
- Введення Маркетингового просування Компанії
- Організація роботи з Дебіторською заборгованістю.
- Розробка, запровадження нової системи мотивації.
- Збільшення рентабельності продажів на 5%
- Приріст 20% валового прибутку на аналогічний період минулого періоду.
Операційний Керівник Компанії
ITUM LLC
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 місяців
08.2017 - 03.2018
Ексклюзивний постачальник гідроізоляційних матеріалів преміум класу – Pazkar, Maris Polymers, керамічної/керамогранітної плитки, електро та ручного інструменту, газозварювального обладнання, загальнобудівельних матеріалів.
1. Операційне управління, організація, розвиток всіх підрозділів підприємства.
2. Розробка, реалізація стратегії розвитку чотирьох сегментів будівельного ринку та сфері послуг.
3. Введення системи пошуку/підбору/відбору/адаптації/тестування/навчання/мотивації персоналу компанії, розробка KPI.
4. Проведення адаптації та навчання персоналу за окремими ключовими напрямками.
5. Розвиток дилерського напрямку.
6. Введення системної роботи з проектними організаціями.
7. Контроль ефективності використання ресурсів.
8. Побудова роботи з об'єктами будівництва, проведення переговорів із ЛПР.
9. Введення планів щодо обороту/рентабельності, системи ціноутворення, розвиток CRM, системи та звітності персоналу.
10. Проведення систематизації клієнтів за типами діяльності, видами виконуваних робіт, споживання видів матеріалів тощо.
Керівник напрямку внутрішні інженерні мережі (ОВ ВК)
ГК «Евроизол» / ЕвроТерм / Адиабата
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
4 роки 7 місяців
09.2011 - 04.2016
1. Управління роботою персоналу – 14 філій.
2. Розробка/реалізація стратегії спеціалізованого напряму, коротко/довгострокових цілей та завдань.
3. Розвиток/відкриття нових філій та напрямків.
4. Розвиток дилерського напрямку.
5. Контроль оборотності складу, товарних позицій.
6. Ведення Топ-клієнтів.
7. Підбір/відбір/адаптація/навчання менеджерського персоналу компанії: - забезпечення необхідного рівня торгового персоналу - знання стратегій, знання продуктів та системи роботи у напрямку; - забезпечення ефективності / досягнення KPI, використання потенціалу, завантаження, довгостроковість персоналу в прямому підпорядкуванні; - визначення оптимальної кількості персоналу у напрямку, виходячи з ринкової ситуації та стратегії напрямку; - формування плану навчання та розвитку торговельного персоналу напряму; - тестування менеджерів знанням Стратегії компанії.
8. Контроль функціональних обов'язків підлеглих.
9. Контроль дебіторської заборгованості та виконання договірних зобов'язань клієнтів.
10. Проектне управління топ-об'єктами підприємства.
11. Розробка/запровадження мотивації персоналу (матеріальна/нематеріальна), системи бонусів/штрафів, Стандартів обслуговування клієнтів компанії.
12. Планування бюджету спрямування, контроль виконання планових показників з обороту, рентабельності, особистої результативності менеджерів тощо.
13. Аналіз ринку інженерних систем, пошук нових продуктів, ведення переговорів із представниками заводів-виробників.
14. Маркетингове просування брендів.
15. Проведення стимулюючих/інформаційних Акцій для Клієнтів Компанії.
16. Введення/контроль звітності персоналу.
17. Підготовка директорів філій за напрямком Інженерні мережі.
18. Розробка та пошук нових технологій та інструментів для продажу. 19. Формування/управління ціноутворенням у розрізі брендів напряму внутрішні ІС.
20. Участь щорічних виставках АкваТерм.
Керівник відділу продажу
Холодотех, ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 1 місяць
08.2009 - 09.2011
1. Розробка напрямів розвитку компанії/відділу продажів.
2. Аналітика ринку, моніторинг конкурентів.
3. Ціноутворення.
4. Контроль фінансово-економічних показників компанії за такими напрямками: виконання планів
5. Розробка/проведення акцій, спецпропозицій.
6. Постановка планів відділу продажу коротко (міс.) - довгострокове (рік) з прибутку, обороту валового та оплати, особистих планів менеджерів.
7. Розробка/запровадження «стимулюючої» клієнтської політики для роздрібної торгівлі, дилерів, партнерів.
8. Пошук/проведення переговорів/укладання договорів/збільшення клієнтської бази компанії.
9. Розробка/створення/управління інтернет-магазином.
10. Розробка/запровадження внутрішньої нормативної документації - Стандарти компанії, посадові інструкції, системи бонусів/штрафів тощо. 11. Розробка/запровадження системи мотивації персоналу, бенефітів.
12. Проведення атестацій з «Стандартів обслуговування клієнтів», «Знань технічних характеристик».
13. Контроль за дотриманням трудової дисципліни підлеглими, контроль виконання ними поставлених завдань.
14. Контроль взаєморозрахунків із контрагентами.
15. Розробка/проведення презентацій компанії, участь у щорічних виставках.
16. Ведення маркетингової політики - розміщення реклами, розсилки тощо.
17. Проведення бізнес - тренінгів управлінського персоналу компанії.
18. Формування закупівель товарних груп з урахуванням аналітики оборотності, рентабельності, сезонності
Керівник комп'ютерного відділу, директор з продажу ІТ
ТБ "Ново Стар"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
04.2008 - 01.2009
1. Планування, реалізація напрямів розвитку відділу продажу, персоналу, ринку.
2. Проведення переговорів/укладання договорів із вендорами.
3. Ціноутворення, моніторинг ринку, конкурентів.
4. Створення та проведення акцій, спецпропозицій.
5. Ведення, розвиток роботи з топ-клієнтами.
6. Визначення асортиментного ряду закупівель.
7. Підбір персоналу.
8. Проведення тренінгів для персоналу та управлінського складу компанії.
Управляющий супермаркета бытовой техники
ГК «Фокстрот»
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки
12.2005 - 12.2007
1. Організація/контроль фінансово – економічної діяльності супермаркету. 2. Бюджетне планування.
3. Контроль за дотриманням персоналом корпоративних норм та Стандартів обслуговування покупців.
4. Дотримання правил мерчандайзингу торгової мережі, проведення акцій.
5. Укладання договорів із держструктурами, кредитними операторами тощо.
6. Організація та проведення підбору/адаптації/атестації персоналу.
7. Виконання поточних планів з обороту, прибутку, рентабельності, націнки тощо.
Кількість підлеглих – 57 осіб.
Ключова інформація
Мета - Довгострокова співпраця, націлена на отримання результату та професійне зростання.
Сфера та напрямок діяльності/торгівлі принципового значення не мають.
Навчався в 1 закладі
НУФВС
Стаціонар. Диплом Спеціаліста з відзнакою
Украина, Киев, 1995
Курси, тренінги, сертифікати
Тренинги "Профи Консалтинг"
Філософія продажів, Управління результатами, Майстер Управління, Тайм менеджмент
Іван Олександрович
Іван Олександрович
Комерційний директор
Київ
Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Чернівці
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 години тому