Працювала в 4 компаніях   16 років 9 місяців

Банки

керівник групи аналітики бізнес-процесів та звітності

ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK

Банки

6 місяців

07.2024 - до теперішнього часу

- розробка ТЗ доопрацювання банківського ПЗ, оптимізації та зміни законодавства, оновлення існуючих процесів, провадження нових продуктів по рахункам з використанням електронних платіжних інструментів для клієнтів фіз. та юр. осіб. Подальше тестування, опис та контроль термінів виконання проектів;

- функція Фінансового адміністратора ПЗ Is Card (налаштування тарифів, зміна тарифів, зміни продуктів та налаштування нових продуктів тощо);

- участь в усіх проектах бізнеса в частині пошуку рішень, створення продуктів, тарифів тощо;

- підготовка різних звітних форм для НБУ, підрозділів банку, кредитних бюро (в т.ч. і їх розробка) тощо;

- закупівельна діяльність в частині пластикових карток, банкоматів, pos-терміналів (робота з партнерами) - укладення та супроводження договорів, контроль сплати рахунків/актів та складання прогнозів на наступні роки;

- методологічна робота по інструкціям, бізнес-процесам, процедурам та іншим внутрішнім документам в частині карткових продуктів тощо.

Досягнення: участь в запуску проекту "Національний кешбек" (співпраця з розробниками, формування та передача до ДІЯ звітності), участь в автоматизації процесу перевірки божників та передача даних до НАІС (АСВП), інші автоматизації процесів

керівник групи емісії та операційних робіт (в підпорядкуванні 8 чол.)

ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK

Банки

6 років 4 місяці

03.2018 - 07.2024

- розробка ТЗ для доопрацювання чи впровадження нових режимів, оптимізація діючих режимів банківского ПК (співпраця з бізнес-аналітиками та розробниками). Подальше тестування різних доробок ПК по картковим продуктам\кредитним лімітам;

- контроль виконання операційної діяльності в системі емісії Is Card – відкриття\закриття операційного дня\місяця, налаштування шаблонів, тарифів тощо;

- підготовка різних звітних форм для НБУ, кредитних бюро (в т.ч. і їх розробка) тощо;

- контроль випуску/перевипуска платіжних карт, наявності залишків бланків пластику для друку карток, заказ нових бланків пластика (робота з контрагентами);

- контроль заведення в базах банка та подальше супроводження послуги Зарплатно-картковий проект та Корпоративних карток клієнтам;

- підтримка послуги кредитування по картковим продуктам;

- закупівельна діяльність в частині пластикових карток, банкоматів, pos-терміналів (робота з партнерами) - укладення та супроводження договорів, контроль сплати рахунків/актів та складання прогнозів на наступні роки;

- координація та контроль операцій за платіжними картками, які здійснюються через відділення банку;

- методологічна робота по інструкціям, бізнес-процесам, процедурам та іншим внутрішнім документам в частині карткових продуктів тощо

начальник відділу сервісного обслуговування зарплатних клієнтів (в підпорядкуванні 10 чол.)

Prominvestbank / Проминвестбанк

Банки

2 роки 3 місяці

12.2011 - 03.2014

- взаємодія з підрозділами банку з питань запуску та супроводу зарплатно-карткових проектів (далі – ЗКП), запуск та супровід великих ЗКП (12-15 тис. з/п карток);

- консультації та допомога безпосередньо клієнтам в спірних та складних питаннях по ЗКП;

- ведення перемовин по утриманню клієнтів по ЗКП та забезпечення своєчасного і якісного обслуговування по ЗКП працівниками відділу в регіонах України;

- організація процесу ефективного запуску ЗКП на місцях – відкриття рахунків за списками, збір документів та робота з клієнтами через агентів (по договорам підряду);

- методологічна підтримка ЗКП – розробка та оптимізація процесів по запуску та супроводженню ЗКП, розробка документації для клієнта (в т.ч. погодження нетипових договорів ЗКП з юристами), ведення тарифів та відповідних баз банка, розробка/доробка нормативних документів банка (накази, рішення, положення, бізнес-процеси);- розробка, тестування та запуск в роботу технічних завдань по банківським послугам;

- проведення навчання та тренінгів працівникам відділень банку та іншим підрозділам з послуг кредитування та ЗКП (презентації, рекламні матеріали тощо).

Досягнення: запуск окремого центру обслуговування клієнтів по ЗКП в Києві, Дніпрі та Донецьку; оперативний та якісний запуск і супроводження великих ЗКП (12-15 тис. з/п карток)

керівник групи супроводження з\п клієнтів (в підпоряд.5 чол.), заст.нач.управління

ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK

Банки

7 років 5 місяців

07.2004 - 12.2011

- контрольні функції за наступними видами банківської діяльності: супроводження зарплатних/корпоративних карток та кредитування держателів зарплатних/пенсійних/депозитних карток (овердрафт) (технічне обслуговування картрахунків в банківському ПЗ);

- перевірка протоколів та пакетів документів на випуск платіжних карток (як уповноважена особа щодо прийняття ршення);

- методологічна підтримка відповідних напрямків діяльності – розробка та оптимізація бізнес-процесів, розробка документації для клієнтів, складання тарифів та ведення відповідних баз, розробка/доопрацювання нормативних документів (накази, рішення, інструкції, положення);

- розробка, тестування та запуск в роботу ТЗ по послугам карткового бізнеса (кредитування, ЗКП, депозити, тарифи, звітність);

- підготовка та перевірка звітних форм (НБУ, МФУ, ДПІ) та різних звітів підрозділам банку;

- проведення навчальних тренінгів, семінарів працівникам банку, прийом екзаменів у кандидатів на посади директора відділення банка;

- розширення клієнтської бази (залучення нових клієнтів на ЗКП) та робота з VIP-клієнтам (зустрічі з керівництвом, презентації працівникам, врегулювання конфліктних/спірних питань).

Досягнення:

• жовтень 2006 - серпень 2009: займала посаду заст.начальника управління по впровадженню карткових продуктів корпоративним клієнтам (в підпорядкуванні 35 прац.), до реорганізації орг. структури;• розробка та запуск в продаж новог кредитного продукту "Універсальний зарплатнй кредит" та картки "Вільні гроші";• винесена подяка за развиток та підтримку клієнтської баз банку

Ключова інформація

- Значний досвід роботи в банківській сфері

- Результативний досвід управління та організаторські здібності

- Навик визначення пріоритетів

- Комунікаційні навички (в роботі з клієнтами, контрагентами та розробниками ПЗ)

- Навики аналізу бізнес-процесів, процедур з подальшим їх доопрацюванням\оптимізацією\розробкою, підготовка відповідних технічних завдань, тестування різних модулів ПЗ та впровадження цих розробок

- Навички управління конфліктами, стрестостійкість, комунікабельність (практика в работі з клієнтами)

- Проведення семінарів та тренінгів

- Якісна робота з документацією (методологія, погодження з юристами та клієнтами)

Навчалась в 2 закладах

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Аспірантура при ННК "Інститут прикладного системного аналізу"

Київ, 2006

НТУУ "Киівський політехнічний інститут" ім.Сікорського

ННК "Інститут прикладного системного аналізу", Магістр "Комп'ютерні науки"

Київ, 2004

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Наукова діяльність

Закінчила аспирантуру НТУУ "КПІ"

Громадська діяльність

1999–2017 рік: Студентська рада ННК «ІПСА» при НТУУ «КПІ»

активний учасник життя в НТУУ «КПІ» (організація наукових конференцій, студентських заходів), член Наукової Спілки Студентів, Аспірантів та Молодих Вчених ННК «ІПСА» і НТУУ «КПІ», член Студентської ради ННК «ІПСА» при НТУУ «КПІ», головний редактор студентської газети ННК «ІПСА» при НТУУ «КПІ» (2001–2002), голова Студентської ради ННК «ІПСА» при НТУУ «КПІ» (2002–2004)

Особисті якості

відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, працьовитість, стресовитривалість

Захоплення та інтереси

автомобілі, туризм та мандри, активний відпочинок, сноубординг риболовля

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач: MS Office (в т.ч. Excel, Access), CMS Transmaster, система емісії Is card, APS Tender, ЄДокс

Людмила

Начальник відділу, провідний/головний спеціаліст

Київ

70 000 грн.

44 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 3 години тому