Працював в 13 компаніях 27 років 3 місяці
Банки, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор, Транспорт та Логістика, Промисловість та Виробництво
Керівник проекту з розвитку мережі
Банк
Банки
8 місяців
04.2024 - до теперішнього часу
Розвиток мережі банку: пошук приміщень, перемовини з контрагентами, контроль процесу відкриття відділення, робота з підрядниками щодо виготовлення вивісок тощо.
Директор з розвитку бізнесу
ТОВ Ауріл
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 місяці
11.2023 - 02.2024
Вирішення кризових питань компанії. Представлення інтересів в державних органах влади. Створення нового сайту компанії з "0".
Начальник управління адміністративного забезпечення
Головне управління Пенсійного Фонду України по м. Києву
Державний сектор
1 рік 5 місяців
04.2022 - 09.2023
Організаційна структура управління:
1. загальний відділ (організація, реєстрація, контроль документообігу в ГУ).
2. Відділ звернень громадян (реєстрація, обробка, організація звернень громадян).
3. Відділ адміністративно-господарського забезпечення (Бюджетування (стратегічне) проведення ремонтів, закупка канцтоварів та інших товарів та для потреб ГУ, охорона праці, підготовка до опалювального сезону, закупівлі чз прозоро тощо.
По штату: 2 заступники, 3 начальника відділу. Загальна кількість підлеглих 59 співробітників.
РЕГІОНАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР (КЕРІВНИК), ДЕПАРТАМЕНТУ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ КОРПОРАТИВНИХ КЛІЄНТІВ
Укрпошта
Державний сектор
2 роки 4 місяці
03.2019 - 07.2021
Куратор 6 відділів дирекцій: Одеська, Дніпропетровська, Запорізька, Миколаївська, Херсонська, Кіровоградська, в сегменті продажів В2В. В мої обов'язки входить: розподіл та контроль планів, організація та контроль продажів на місцях, контроль активностей щодо залучення клієнтів, підбір персоналу, вирішення деяких операційних питань, що впливають на роботу відділів, підключення до переговорів при необхідності, консолідація та збір статистичної інформації, аналіз активностей співробітників.
Результати роботи мого макро-регіона: 2019 рік середнє виконання планів на рівні 110-115%, 2020 рік 90-95%, 2021 рік 1 квартал виконання плану на рівні 120%. 2021 рік 2 квартал прогноз виконання плану 115%.
Кількість підлеглих: 6 керівників відділів, 19 менеджерів продажів В2В.
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР (КЕРІВНИК)
Укрпошта
Транспорт та Логістика
1 рік 1 місяць
02.2018 - 03.2019
Керівник груп відділень (30-35 відділень). Основні обов'язки:
Розподіл та контроль виконання планів продажів відділеннями;
контроль якості обслуговування відділень, шляхом моніторингу з виїздом на локації (таємний покупець); підбір персоналу; проведення нарад з керівниками на щомісячній основі; організація навчань/підвищення кваліфікації для персоналу; розвиток мережі (пошук приміщень, проведення переговорів, моніторинг процесу підготовки/ремонтів перед відкриттям та відкриття відділення); участь в національних змаганнях продажів. За рік роботи керував 3-мя групами відділень: 1-Києво Святошинська група, 2-Макарівська Бородянська, 3-Оболонсько-Вишгородська. Результати роботи: 1 група відділень, виграно 3 місце по Україні в національному змаганні продажів (з понад 450 груп по всій Україні), відкрито 2 відділення. 2 група відділень, виконання плану (приріст 60% за 4 місяці.15%/в місяць)
3 група відділень, доукомплектований штат и збільшено результати продажів (приріст) до 20%/міс, за 2 місяці +40%.
ДИРЕКТОР НАПРЯМКУ РЕАЛІЗАЦІЇ КІНЦЕВОЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
ТОВ Экспомобілле
Промисловість та Виробництво
1 рік 6 місяців
08.2016 - 02.2018
Департамент фінансових розслідувань
державна служба фінансового моніторингу України
Державний сектор
5 місяців
12.2015 - 05.2016
Начальник управління розвитку та координації регіональної мережі
Укрінбанк, ПАТ
Банки
2 роки
03.2011 - 03.2013
Стратегічне планування регіональної мережі. Розвиток, організація, оптимізація регіональної мережі банку по Україні (200 точок продажів за станом на початок 2013 року). Контроль операційних показників регіональної мережі. Проведення фінансового аналізу діяльності відділень регіональної мережі в розрізі бізнесів. Вирішення адміністративно-господарських, фінансових питань, пов'язаних з відкриттям і роботою точок продажів. Пошук приміщень, переговори з орендодавцями, договірна діяльність. Моніторинг нерухомості. Підбір ключового персоналу регіональної мережі. Виїзний моніторинг роботи відділень(прохідність, навантаження, об'єм продажів, якість продажів "таємний покупець", місцерозташування, умови роботи та інше). Побудова ефективної комунікації з регіональною мережею Банку. Контроль і організація роботи управління.
Досягнення: На підставі проведеного мною swot- аналізу регіональної мережі банку, вніс пропозицію, захистив перед Правлінням Банку, реорганізацію структури головного офісу банку з подальшою реорганізацією регіональної мережі. Результат: чітке розділення на back office(підтримку) front officе(продажі), бізнес напряму(роздріб і корпоративний бізнес) із закріпленням зон відповідальності кожній;
стандартизація процедур відкриття/закриття точок продажів, підбору ключового персоналу.
З 2011 по 2013 року, відкрив(у 2011 р. року було 110 точок продажів) 90 точок продажів, з них 20 повноформатних відділень(старт 3-4 співробітники), інші міні-відділення. Відібрав і погодив близько 35 керівників для регіональної мережі.
РЕГІОНАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР УПРАВЛІННЯ РАЗВИТКУ І КОНТРОЛЮ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕГІОНАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ БАНКУ
ВТБ Банк
Банки
3 роки 10 місяців
09.2006 - 07.2010
Куратор по західному регіону України - 8 філій і більше 35 відділень. Організація, координація і контроль процесу продажів. Брав участь в розробці/впровадженні механізмів підвищення ефективності продажів підрозділами. Контролював виконання бюджетних і планових показників. Здійснював практичну і методологічну підтримку курируваних відділень в частині побудови роботи в підрозділі, структуризації роботи керівника підрозділу, опрацювання проектів і реалізації подальших етапів продажів. Здійснював інформаційно-консультаційну підтримку курируваних відділень на етапі залучення клієнтів.
Здійснював планування, розвиток, організацію, повний запуск і оптимізацію регіональної мережі банку. Брав участь в розробці заходів для підвищення доходності відділень регіональної мережі. Займався підбором ключового персоналу регіональної мережі в проблемних точках продажів. Проводив: переговори з власниками приміщень, моніторинг нерухомості, пошук приміщень під локації. Здійснював контроль організації якості роздрібних продажів в точках продажів з виїздом на місце. Контролював адміністративно-господарські питання(технічний стан об'єктів, закупівля канцтоварів, проведення тендерів).
Відкрив / запустив більше 30 точок продажів сучасного формату.
Організував купівлю нового приміщення під філію у Львові.
Листопад 2006г. - переконав керівництво про необхідність утримання професійного управлінського складу точок продажів - директори дирекцій (Львів, Хмельницький, Івано-Франківськ, Тернопіль), підібрав новий персонал (Луцьк, Ужгород, Чернівці, Рівно), що згодом позитивно відбилося на економічних показниках і рейтингах точок продажів в системі банку.
Брав участь в підборі нового персоналу середнього рівня під навчання і впровадження надалі технології моделі продажів.
Успішно завершив, як куратор проекту, перехід регіональної мережі на єдиний баланс(близько 300 точок продажів).
В період кризи, успішно провів переговори з власниками приміщень по пониженню орендної плати. Результат більше 700 тис. грн економії по року.
Заступник начальника управління розвитку регіональної мережі
Банк Фінансоваа ініціатива
Банки
1 рік 8 місяців
02.2005 - 10.2006
Начальник відділу кореспондентських стосунків
Фортуна банк
Банки
1 рік 10 місяців
12.2002 - 10.2004
Провідний фахівець відділу кореспондентських стосунків
Банк Український капітал
Банки
2 роки 6 місяців
04.2000 - 10.2002
Ревізор 1-й кат. (Ревізійний департамент)/ Провідний фахівець(Департамент банківського нагляду)
Національний банк України
Банки
7 років 1 місяць
03.1993 - 04.2000
Ключова інформація
Маю успішний управлінський досвід.
Досвід роботи в банківському бізнесі
Досвід роботи в поштово-логістичноу бізнесі/виробництві
Досвід роботи на Державній службі
Управління мережею до 200 точок продажів:
Організація і контроль роботи роздрібної мережі
Досвід розвитку регіональної мережі з «0» (відкрив близько 50 відділень та 2-і філії).
Контроль операційною діяльністю.
Ведення перемовин с контрагентами.
Аналіз ринку нерухомості.
Досвід роботи з нерухомістю та співпраці з підрядниками
Оптимізація/реформування мережі.
Підбір ключового персоналу (менеджери, керівники відділень та їх заступники)
Операційне та стратегічне управління роздрібною мережею, згідно стандартів компанії
Пошук локацій
Досвід контролю виконання плану продажів роздрібної мережі та відокремлених підрозділів
Досвід ведення переговорів (орендодавці/підрядники/клієнти В2В) Вміння чітко ставити задачі, контролювати /моніторити процес виконання (постійні наради з керівниками)
Вміння проводити маркетинговий аналіз локацій для відкриття нових точок продажів
Навчався в 2 закладах
Тернопільска академія народного господарства
Фінанси і кредит. Економіст
Тернопіль, Україна, 2000
Одеський Фінансово-економічний коледж
Фінанси підприємств, бухгалтер-фінансист
Київ, 1995
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Тренінг - технологія, якість моделі продажів (ВТБ Банк)
У 2010 році пройшов тренінг по темі технологія, якість моделі продажів у ВТБ банці.
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Компьютерные навыки
Додаткова інфрмація
Захоплення та інтереси
Олександр Степанович
Олександр Степанович
Операційний директор
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 16 годин тому