Працював в 5 компаніях   13 років 11 місяців

Освіта, IT, Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Енергетика та Енергоносії

Директор з розвитку бізнесу

Speak UP

Освіта

9 років

08.2016 - 07.2025

Директор з розвитку бізнесу English School Speak Up Міжнародна мережа шкіл англійської мови в Україні (Освіта, 15 об'єктів у 5 регіонах)

Основні обов’язки:

• Моніторинг ринку нерухомості — пошук нових приміщень для об’єктів компанії у місті Києві та регіонах України.

• Організація відкриття нових об’єктів «з нуля» — участь у виборі локації, розробка планувального рішення приміщення.

• Планування простору відповідно до корпоративних стандартів та технічних вимог.

• Укладання та пролонгація договорів оренди з урахуванням максимальної правової та фінансової захищеності інтересів компанії.• Проведення переговорів із власниками приміщень, узгодження умов співпраці

.• Організація та контроль ремонтних і будівельних робіт відповідно до стандартів компанії.

• Забезпечення нових об’єктів товарно-матеріальними цінностями (офісне обладнання, меблі, техніка тощо).

• Внутрішнє оформлення об’єктів, підготовка приміщень до запуску.• Замовлення поліграфічної продукції (книги, брошури, листівки, плакати, роздаткові матеріали).

• Робота з постачальниками, вибір, оцінка, укладання договорів на вигідних умовах.

• Організація виготовлення рекламних конструкцій і погодження їх розміщення в КП «Київреклама».

• Бюджетування та планування витрат департаменту, контроль використання коштів.

• Організація переїздів (логістика, координація підрядників, контроль строків).

Директор з розвитку

Room 8 Studio

IT

6 місяців

10.2015 - 03.2016

• Ведення всіх питань, пов’язаних з орендою офісу, організація ремонтних робіт та переїздів, закупівля матеріальних цінностей (ТМЦ), пошук нових приміщень для потреб компанії.

• Аналіз, контроль і оптимізація витрат у межах відповідальності департаменту.

• Організація робочих місць для нових співробітників, включно із закупівлею необхідного обладнання та матеріалів.

• Проведення інвентаризації обладнання та контроль його обліку.

• Розробка й упровадження систем безпеки (технічних і організаційних).

• Представницькі функції під час прийому партнерів, гостей та співробітників, що прибувають у відрядження або переїжджають.

• Співпраця з сервісними центрами з питань технічного обслуговування та ремонту обладнання.

• Взаємодія з іншими підрозділами компанії для забезпечення ефективної організації робочого процесу.

• Контроль роботи офіс-менеджерів, технічного персоналу та клінінгової служби.

Начальник адміністративного відділу

WOG

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 4 місяці

10.2013 - 01.2015

  • Начальник адміністративного відділу
  • • контроль за виконанням поточних ремонтних робіт в офісі;
  • • робота з постачальниками;
  • • управління адміністративно-господарським відділом;
  • • оформлення заявок бізнес-центру відповідно до внутрішнього регламенту роботи офісу;
  • • координація робочих місць співробітників (організація переїздів працівників, підготовка робочих місць);
  • • забезпечення офісу та нових приміщень меблями;
  • • підбір персоналу;• укладення договорів із постачальниками;
  • • управління системою контролю доступу (СКД);
  • • співпраця з відділами компанії — маркетингу, продажу, логістики;
  • • пошук нових приміщень;
  • • контроль та експлуатація товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) в офісі.

  • За сумісництвом у підрозділі ТОВ ВКФ «Віта-Авто» компанії WOG — Начальник адміністративного відділу
  • • здійснення адміністративної підтримки роботи підрозділу;
  • • керівництво адміністративним відділом;• контроль за технічним обслуговуванням приміщень;
  • • відкриття готельного комплексу;
  • • підбір персоналу;
  • • організація та контроль ремонтних робіт.

Керівника відділу маркетингу

ООО «STANOIL»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

06.2012 - 05.2013

  • Стратегічне планування та аналітика:
  • • розробка маркетингової політики організації на основі аналізу споживчих якостей товарів, прогнозування попиту та дослідження продукції конкурентів.
  • • визначення нових категорій споживачів і цільових сегментів ринку
  • .• координація роботи співробітників щодо збору та аналізу комерційної інформації для створення інформаційного банку (наявність запасів, заявки на постачання тощо).
  • • підготовка регулярної звітності про роботу відділу.
  • Управління рекламними та бюджетними процесами:
  • • планування та розподіл рекламних бюджетів.
  • • підготовка та супровід тендерної документації.
  • 3. Цифровий маркетинг та управління веб-ресурсами:
  • • створення корпоративного сайту компанії з нуля.
  • • управління сайтами компанії: розробка концепції, текстове наповнення, оновлення інформації.
  • • просування сайту та аналіз ефективності інтернет-ресурсів.
  • • дослідження потреб відвідувачів сайту та моніторинг дій конкурентів.
  • • аналіз інформації, отриманої від відвідувачів, і впровадження змін для підвищення конверсії та задоволеності кл

Менеджера відділу збуту

Аріан, Завод технічних олив, ООО

Енергетика та Енергоносії

2 роки

06.2010 - 05.2012

  • Менеджера відділу збуту
  • 1. Продажі та клієнтська робота:
  • • організація та ведення продажів, пошук потенційних клієнтів
  • .• проведення переговорів з клієнтами, з’ясування їхніх потреб у продукції, узгодження замовлень.
  • • виконання щомісячного плану продажів та підготовка звітності про реалізацію продукції.
  • • участь у складанні прогнозів щодо постачання та замовлень продукції.
  • 2. Обробка замовлень та клієнтська підтримка:
  • • прийом та обробка замовлень клієнтів, інформаційна підтримка.
  • • ведення клієнтської бази та робота з претензіями замовників.
  • • планування відвантажень товарів зі складу (опт/роздріб).
  • 3. Координація роботи та документація:
  • • проведення переговорів та підписання договорів щодо продажу продукції компанії.
  • • підготовка тендерної документації, участь у тендерах та аналіз поточних тендерів.
  • 4. Взаємодія з іншими відділами та проектами:
  • • спільна робота з відділами постачання та логістики.
  • • співпраця та ведення енергетичних проектів з компаніями: «УКРТРАНСГАЗ», «КИЇВТРАНСГАЗ».

Навчався в 1 закладі

НАУ

Социологоии и Психологии

Киев , Украина , 2008

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Microsoft Office, Paint 3D, Битрикс 24, Planner 5d, редакторы файлов.

Водительское удостоверение

Категорія "В"

Личные качества

Відповідальний, активний, швидко навчаюся, комунікабельний, цілеспрямований. Працюю продуктивно та ефективно як у команді, так і самостійно. Маю прагнення не зупинятися на досягнутих результатах і постійно розвиватися.

Євгеній Володимирович

Директор з розвитку бізнесу

Київ

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 днів тому