Працював в 8 компаніях 18 років 11 місяців
Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, FMCG
Директор з маркетингу та комерційних питань
Виробник в складі іноземного холдінгу (м'ясопереробка)
Промисловість та Виробництво
5 років 11 місяців
12.2018 - до теперішнього часу
- реформування асортименту згідно планового рівня маржинальності та потреб ринку (середня маржа сбільшена на 15%)
- стратегічне планування діяльності та розвитку служб виробництва згідно потреб маркетингу (проектно)
- досягнення запланованих покажчиків зростання в натуральному та фінансовому еквівалентах (приріст до 10% стосовно залишившихся територій роботи)
- кураторство паралельних комерційних проектів (дистрибуція, виробництво)
- розробка і керування програм навчання для персоналу та команд дистрибуціі (навчання раз на квартал, сбори, правила дегустацій та ін.)
- введення стандарту роботи з новими продуктами та процедур підтримки продажів (автоматизування)
- кураторство напрямку R&D
- загальна зміна позіціонування іміджа та репутаціі виробника(новий бренд виробника та нові марки в портфелі)
- керування напрямками бренд-менеджменту, трейд-маркетингу та СММ-просуванням
Керівник зі стратегічного розвитку
«POSUD:MEISTER»
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
03.2018 - 12.2018
- активовані нові канали дистрибуціі (підвищена ефективність інтернет-магазину, розроблена система СРМ, перепрофілювання уваги на маркет-плейси та нетрадиційні канали продажів)
- сформована комплексна програма просування (он-лайн стратегія) портфелю (короткострокова, середньострокова) в он-лайн каналах (SMM, Internet)
- розроблена система KPI для сбутових програм через он-лайн - підвищені ROI стосовно активностей
- сгенеровані та запущені асортиментні та сбутові довгострокові акціі (офф, он – лайн)
- сформовані нові типи просування в digital-каналах (SEO, PPC, контекстна реклама, email-маркетинг, SMM)
- підібрані ефективні підрядники для забезпечення послуг
Директор з маркетингу (проектно)
ТОВ «ВП «РОГАНСКИЙ МЯСОКОМБИНАТ», м. Харьков, виробництво готових МКВ (ТМ «РМК», «КОВБАСНА СТОЛИЦЯ»)
FMCG
1 рік 2 місяці
12.2016 - 02.2018
- сформовано пакетно-привабливий портфель торгових марок: що сегреговані по позиціонування, ціні, функціоналу, посилена диференціація між лінійками (220 СКЮ)
- проведено тотальний рестайлінг марок в портфелі (2 основні марки) - виведено нову торгову марку в сегменті, що не був покритим (15 СКЮ)
- сформована програма освіти для персоналу згідно асортиментної та сбутовоі політики - введено принципи фокусації для персоналу сбуту (сезонність, конкурентність) – чим підвищено ефективність попиту - збільшено середню маржинальність на 15%
- проведені сезонні рекламні кампаніі національного рівня (+digital).
– збільшено впізнаність в проблемних регіонах, досягнуто заплановані об’єми продажів
- введено стандарти планування
- розроблено стратегіі розвитку на середньостроковий та довгостроковий періоди (2-5 років)
Директор з маркетингу
ТОО Предприятие «РУБИКОМ» (м. Павлодар, Казахстан, агрохолдінг повного циклу, національний лідер м'ясо-молочного виробництва)
FMCG
8 місяців
09.2015 - 05.2016
Реалізував проект зі збільшення обсягів продажу, розширив ринок сбуту (експорт до РФ), винайдено та реалізовано стратегію просування та асортиментного розвитку стосовно нових напрямків зростання)
Директор з маркетингу
ПАТ АПК-ІНВЕСТ, Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)
FMCG
3 роки 4 місяці
05.2012 - 09.2015
- Виведення м'ясопереробного комплексу (в структурі вертикально-інтегрованого холдінгу) на повний розрахунковий об'єм виробництва.
- Забезпечив прибутковість додаткових напрямків функціонування холдінгу (насінневий та комбікормовий напрямок).
- Вивів ТМ "М'ЯСНА ВЕСНА" в ТОП-25 марок Украіни (версія "ФОКУС" 2014).
- Запуск R&D напрямку (вивів на ринок новаторські продукти та категоріі).
- Забезпечив підтримку соціальноі діяльності компаніі - в місцях політичноі активності керівництва.
- Провів тотальний рестайлінг та ребрендінг пакету торгових марок та марки виробника.
- Координува роботу по розвитку фірмовоі мережі (ТОРГОВИЙ ДІМ) - доведення кількості мережі до 130 магазинів.
Керівник відділу маркетингу
ДОНЕЦЬКИЙ КОМБІНАТ ЗАМОРОЖЕНИХ ПРОДУКТІВ, Донецьк (Харчова промисловість)
FMCG
1 рік
03.2011 - 03.2012
Директор з маркетингу
ТОВ АЛЬТЕРА-ГРУП, Донецьк (Харчова промисловість)
FMCG
3 роки 1 місяць
09.2007 - 10.2010
Керівник аналітичного відділу
"ІМІДЖ ХОЛДІНГ" (ТМ "Хортиця","Благов", "Медовуха")
FMCG
2 роки 7 місяців
02.2005 - 09.2007
Ключова інформація
- Реалізація успішних программ просування та розвитку для напрямків підприємства (в т.ч. и на міжнародних ринках - Росія, Казахстан).
- Досвід роботи на висококонкурентних та деградуючих ринках.
- Успішна реалізація антикризових програм (2 компаніі).
- Досвід роботи в системних компаніях - лідерах своіх ринків.
- Мобільність, системність, универсальність знань та досвіду (підтримка декількох напрямків діяльності).
- Успішний досвід роботи з міжнародними дослідницькими компаніями (АC Nielsen, МІМРБ, UMG).
Навчався в 2 закладах
ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Економіка підприємства
Запоріжжя, 2005
ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Системотехніка, комп'ютерні та інтелектуальні системи та мережі
ЗАПОРІЖЖЯ, 1998
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Digital Marketing (курс Digital Marketing Manager by Digital Marketing Institute (Ireland)), «МІЖНАРОДНА АКАДЕМІЯ МАРКЕТИНГУ»
MINI-MBA Professional (Управление маркетингом), «City Business School» (г. Москва)
Семінары А.Деревицького, А. Длігача
Профільні семінари напрямку підвищення ефективності керування маркетингом та продажами
Навчання в інституті реклами М. Васильевоі, И. Надеїна
Авторские треннинги Е. Петровой
Серия специализированных треннингов по мотивации потребителей, анализу поведения, центр обучения "Рекламные идеи"
Павло
Павло
Директор з маркетингу, керуючий напрямком, асортиментний стратег
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому