Працювала в 1 компанії   24 роки 11 місяців

FMCG

Директор з маркетнгу, груп-бренд менеджер

Провідни компанії FMCG

FMCG

24 роки 10 місяців

01.2000 - до теперішнього часу

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ:

-Досвід створення та розвитку Брендів;

-Виведення Компаній та Брендів на ринки, у тому числі на нові;

-Вивчення та аналіз FMCG ринків;

-Вивчення та прибуткове освоєння нових ринкових ніш (досвід ринків України та країн колишнього СНД);

-Створення та управління конкурентним товарним портфелем: обсяг та структура товарного портфеля, природа прибутку від кожного продукту, взаємний вплив продуктів на прибутковість всього портфеля;

-Досвід управління Брендами (розробка бренд-концептів, концепцій зовнішнього вигляду продукту та дизайну, розробка продуктових концептів та асортиментного портфеля, розробка позиціонування, комунікаційної та креативної стратегій, стратегій та тактик просування у каналах збуту). Кейси з розробки та ре-брендингу, виведення на ринок найбільших брендів у сегменті - Союз-Віктан на Березових Бруньках, Medoff, Prime, Хлібний Дар, Наша Ряба, Легко, КОМО, Клуб Сира, Стожар, Тульчинка, ФЕРМА, KALYNIVKA PREMIUM, розробка та впровадження бренду GARDEN GADZ;

-Досвід розробки, впровадження та управління інструментами ATL, BTL, PR, Event, Trade та Digital-marketing;

- Планування та побудова маркетингових планів, планів продажу, бюджетних планів, проектних планів;

-Розробка маркетингових бюджетів;

-Управлінський досвід, досвід створення ефективних команд.

  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок;
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів;
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань;
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей.

Татьяна

Директор з маркетингу, груп-бренд менеджер

Київ

52 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 дні тому