Працювала в 4 компаніях   13 років 7 місяців

Освіта, Послуги для населення - інше, HR, Страхування

Специалист

НТУУ Київський політехнічний інститут

Освіта

9 років 2 місяці

07.2015 - до теперішнього часу

Веденя бази даних студентів, пільгових категорій, які отримають соціальну стипендію, формування списків щомісяця в базі Мінсоцполітики, перевірка наказів на призначення/зняття соціальної стипендії, ведення журналу обліку наказів на призначення/зняття соціальної та академічної стипендії.Ведення особових карток студентів, підготовка та підписання наказів про зарахування, переведення на старші курси, завершення навчання, відрахування , підготовка додатків до дипломів, видача довідок про навчання студентам інституту, замовлення студентських квитків.

менеджер по персоналу

ТОВ ЛУКОЙЛ-УКРАЇНА

Послуги для населення - інше

1 рік 3 місяці

08.2013 - 11.2014

Ведення Штатного розкладу компанії, внесення змін до нього. Написання Положень про відділи, посадових інструкцій працівників компанії. Кадровий аудит.

менеджер по персоналу и кадровому учету

ТОВ "Джи Пі Транс-Сервіс"

HR

11 місяців

01.2012 - 12.2012

Ведення кадрового обліку декількох компаній (штат 360чоловік, 11 компаній): (прийом, переведення, звільнення, відпустка, відрядження, преміювання, надбавки; ведення трудових книжок, ведення особових справ працівників компанії, розрабка посадових інструукцій, положень про відділи. Здача звітів в: ПФ, Статистику, ФЗІ; підбір персоналу , розробка адаптаційної та мотиваційної програм, ведення штатного розкладу, табеля обліку робочего часу; контроль проходження випробувального терміну. Ведення документації комісії з соціального страхування, ведення зарплатного проекту. Проведение тренингів з кадрового докумсентообігу. Складання графіків відпусток. Складання профілів посад, моніторинг ринку праці та заробітних плат. Підготовка та проведення співбесід разом з керівниками відділів з кандидатами на вакантні посади компанії

Керівник відділу роботи з персоналом

СК "ПУСК", СК "ЕТАЛОН"

Страхування

1 рік 11 місяців

04.2008 - 03.2010

(Координація діяльності відділу кадрів: ведення кадрового обліку: контроль та проведення якісного підбору персоналу, підготовка та впровадження системи адаптації, мотивації, програми наставництва. Проведення пошуку персоналу, проведення співбесід разом з керівниками відділів з кандидитами на вакантні посади. ведення звітностіпо результатам співбесід, ведення списку кадрового резерву на вакансії. Підготовка проектів наказів на: прийняття, переведення, звільнення, відпустку, відрядження, листи непрацездатності; ведення трудових книжок, журналу обліку трудових книжов; ведення трудових книжок, ведення особових справ співробітників, розробка посадових інструкцій. Звіти в: Пенсійних фонд, Статистику, ФЗІ; розрахунок середньосписочної числельності працівників, формування цільового кадрового резерву; разработка та реалізація програми і процедур оцінки персоналу; проведение первинного відбору (аналіз резюме, телефонне інтерв'ю, проведення співбесід, розробка адаптаційної та мотиваційної програм, ведення штатного распису, табелю обліку рабочого часу); контроль продження випробувального терміну. Ведення документації комісії з социального страхування, допомога в організації та проведенні корпоративних подій.

Ключова інформація

Досвід керівництва відділом персоналу більше 2-х років, досвід написання внутрішніх положень, правил, програм та ін. документації компанії.

Навчалась в 1 закладі

НТУУ "КПІ", факультет менеджменту та маркетингу

менеджер виробничої сфери

Київ, 1998

Володіє мовами

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Университет "КРОК"

м. Київ, Україна, 2008

Курси підвищення кваліфікації, спеціальність "Менеджер по персоналу"

Додаткова інформація

Ціль

Отримання посади керівника відділу персоналу

Людмила

Заступник керівника відділу персоналу

Київ

20 000 грн.

53 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 8 годин тому