Работала в 4 компаниях   13 лет 7 месяцев

Образование, Услуги для населения - другое, HR, Страхование

Специалист

НТУУ Київський політехнічний інститут

Образование

9 лет 2 месяца

07.2015 - по настоящее время

Веденя бази даних студентів, пільгових категорій, які отримають соціальну стипендію, формування списків щомісяця в базі Мінсоцполітики, перевірка наказів на призначення/зняття соціальної стипендії, ведення журналу обліку наказів на призначення/зняття соціальної та академічної стипендії.Ведення особових карток студентів, підготовка та підписання наказів про зарахування, переведення на старші курси, завершення навчання, відрахування , підготовка додатків до дипломів, видача довідок про навчання студентам інституту, замовлення студентських квитків.

менеджер по персоналу

ТОВ ЛУКОЙЛ-УКРАЇНА

Услуги для населения - другое

1 год 3 месяца

08.2013 - 11.2014

Ведення Штатного розкладу компанії, внесення змін до нього. Написання Положень про відділи, посадових інструкцій працівників компанії. Кадровий аудит.

менеджер по персоналу и кадровому учету

ТОВ "Джи Пі Транс-Сервіс"

HR

11 месяцев

01.2012 - 12.2012

Ведення кадрового обліку декількох компаній (штат 360чоловік, 11 компаній): (прийом, переведення, звільнення, відпустка, відрядження, преміювання, надбавки; ведення трудових книжок, ведення особових справ працівників компанії, розрабка посадових інструукцій, положень про відділи. Здача звітів в: ПФ, Статистику, ФЗІ; підбір персоналу , розробка адаптаційної та мотиваційної програм, ведення штатного розкладу, табеля обліку робочего часу; контроль проходження випробувального терміну. Ведення документації комісії з соціального страхування, ведення зарплатного проекту. Проведение тренингів з кадрового докумсентообігу. Складання графіків відпусток. Складання профілів посад, моніторинг ринку праці та заробітних плат. Підготовка та проведення співбесід разом з керівниками відділів з кандидатами на вакантні посади компанії

Керівник відділу роботи з персоналом

СК "ПУСК", СК "ЕТАЛОН"

Страхование

1 год 11 месяцев

04.2008 - 03.2010

(Координація діяльності відділу кадрів: ведення кадрового обліку: контроль та проведення якісного підбору персоналу, підготовка та впровадження системи адаптації, мотивації, програми наставництва. Проведення пошуку персоналу, проведення співбесід разом з керівниками відділів з кандидитами на вакантні посади. ведення звітностіпо результатам співбесід, ведення списку кадрового резерву на вакансії. Підготовка проектів наказів на: прийняття, переведення, звільнення, відпустку, відрядження, листи непрацездатності; ведення трудових книжок, журналу обліку трудових книжов; ведення трудових книжок, ведення особових справ співробітників, розробка посадових інструкцій. Звіти в: Пенсійних фонд, Статистику, ФЗІ; розрахунок середньосписочної числельності працівників, формування цільового кадрового резерву; разработка та реалізація програми і процедур оцінки персоналу; проведение первинного відбору (аналіз резюме, телефонне інтерв'ю, проведення співбесід, розробка адаптаційної та мотиваційної програм, ведення штатного распису, табелю обліку рабочого часу); контроль продження випробувального терміну. Ведення документації комісії з социального страхування, допомога в організації та проведенні корпоративних подій.

Ключевая информация

Досвід керівництва відділом персоналу більше 2-х років, досвід написання внутрішніх положень, правил, програм та ін. документації компанії.

Училась в 1 заведении

НТУУ "КПІ", факультет менеджменту та маркетингу

менеджер виробничої сфери

Київ, 1998

Владеет языками

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Университет "КРОК"

м. Київ, Україна, 2008

Курси підвищення кваліфікації, спеціальність "Менеджер по персоналу"

Дополнительная информация

Ціль

Отримання посади керівника відділу персоналу

Людмила

Заступник керівника відділу персоналу

Киев

20 000 грн.

53 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 9 часов назад