Працювала в 12 компаніях 27 років 5 місяців
Інше, Банки, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Послуги для населення - інше, Медіа / ЗМІ, Медицина та Охорона здоров'я, Страхування
Фахівець з військового обліку за сумісництвом
КБУ "Контактний центр міста Києва"
Інше
10 місяців
01.2024 - до теперішнього часу
Ведення військового обліку, бронювання працівників.
Начальник управління кадрового адміністрування та звітності
ТАСКОМБАНК, АТ
Банки
5 місяців
04.2024 - 09.2024
Організація та контроль роботи з кадрового адміністрування персоналу (штат 1500+, в підпорядкуванні 7 працівників).
Контроль військового обліку та бронювання працівників.
Звітність внутрішня та зовнішня з персоналу.
Автоматизація процесів з кадрових питань в електронному документообороті.
Робота з нормативною документацією.
Робота з документацією до НБУ.
Інспектор з кадрів
ТОВ "Санте-Алко"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 7 місяців
09.2021 - 04.2024
Повний цикл кадрового адміністрування.
Консультування працівників. Робота над впровадженням кадрового електронного документообороту.
Менеджер з персоналу (кадрове адміністрування) за сумісництвом
ТОВ Місто для людей"
Послуги для населення - інше
4 роки 9 місяців
07.2019 - 04.2024
Повний цикл кадрового адміністрування.
Консультування працівників. Робота з договорами цивільно-правового характеру. Робота з зарплатними проектами. Робота з медичного страхування.
Участь в реорганізації процесів програмного комплексу 1С УПП.
Розробка бізнес-процесів централізації кадрового адміністрування.
Робота з кількома юридичними особами.
Начальник відділу кадрів
Медіа Холдинг Весті
Медіа / ЗМІ
11 місяців
07.2018 - 06.2019
Повний цикл кадрового адміністрування: робота зі штатним розписом, підготовка наказів, оформлення особових справ працівників, табелювання, підготовка графіків відпусток, підготовка посадових інструкцій, оформлення листків непрацездатності архівування документів, підготовка звітності.
Робота з кількома юридичними особами.
Підбір персоналу.
Начальник відділу каддрів
Сімейна клініка Амеда
Медицина та Охорона здоров'я
7 місяців
10.2017 - 05.2018
Організація роботи по забезпеченню підприємства працівниками у відповідності до завдань підприємства (штат 400+, в підпорядкуванні 1 працівник). Організація роботи з документального оформлення працівників. Аудит кадрової документації. Підготовка штатного розпису. Підготовка внутрішньої нормативної документації, в т.ч. посадових інструкцій. Підготовка документів для атестації працівників. Методичне керування роботою інспектора з кадрів. Контроль виконання графіків відпусток. Організація табельного обліку робочого часу.
Впровадження програмного комплексу 1 С ЗУП.
Робота з зарплатним проектом.
Складання внутрішньої та зовнішньої звітності.
Організація процесу підбора персоналу.
Начальник відділу кадрів
Керуюча компанія (група компаній)
Інше
2 роки 5 місяців
05.2015 - 10.2017
Організація роботи з документального оформлення працівників (вела кілька юридичних осіб із загальним штатом 200+, в підпорядкуванні 1 особа).Аудит кадрової документації.Підготовка штатного розпису.Підготовка внутрішньої нормативної документації, в т.ч. посадових інструкцій.Методичне керування роботою інспектора з кадрів.Контроль виконання графіків відпусток.Організація табельного обліку робочого часу.Складання внутрішньої та зовнішньої звітності.Організація обліку членів громадської організації.
Начальник відділу кадрового адміністрування
Банк "Юнісон"
Банки
7 місяців
09.2014 - 04.2015
Організація роботи відділу кадрового адміністрування (штат 300+, в підпорядкуванні 3 працівника).Аудит кадрової документації.Підготовка штатного розпису.Підготовка внутрішньої нормативної документації, в т.ч. посадових інструкцій.Методичне керування роботою інспекторів з кадрів.Організація своєчасного оформлення прийняття, переведення, звільнення працівників.Видання довідок про роботу.Організація зарплатного проекту.Розробка технічних завдань в кадровій програмі HRM.Контроль виконання графіків відпусток.Організація табельного обліку робочого часу.Складання внутрішньої та зовнішньої звітності.
Головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування, Начальник відділу табельного обліку
ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK
Банки
7 років 3 місяці
06.2007 - 09.2014
Кадрове адміністрування (штат 12 000 - 8 000):
організація і контроль процесів кадрового адміністрування в групі з 8 фахівців: підготовка наказів з обліку особового складу, процесів табелювання, оформлення листків непрацездатності, внесення інформації в кадрову програму, організація і контроль роботи з графіками відпусток, оформлення трудових книжок, оформлення особових справ працівників.
Підготовка внутрішньої та зовнішньої звітності.
Розробка технічних завдань для автоматизації процесів кадрового обліку в програмному кадровому комплексі. Автоматизовані графіки відпусток, попередження про заплановану відпустку.
Розробка та впровадження бізнес-процесів кадрового адміністрування: розроблені нормативні документи щодо прийняття, переведення, звільнення, відсутності працівників, табельного обліку робочого часу, відпусток. Приймала участь в розробці та погодженні окремих нормативних документів банку.
Член комісії соціального страхування: контроль розрахунку стажу працівників, участь в розподіленні путівок соціального страхування, підготовка списків дітей працівників банку для отримання новорічних подарунків.
Досвід проходження перевірок фонду соціального страхування, фонду інвалідів, Національного банку України.
Інспектор з кадрів
Страховая компания "АСКА"
Страхування
8 місяців
10.2006 - 06.2007
Кадрове адміністрування персоналу. Штат 200 працівників.
Звітність.
Участь в атестації працівників.
Сестра медична
Поліклініка № 3
Медицина та Охорона здоров'я
6 років
09.2000 - 09.2006
Супровід лікаря на прийомі пацієнтів. Робота в маніпуляційному кабінеті.
Сестра медична старша
Старокиївська організація Червоного Хреста м. Київ
Медицина та Охорона здоров'я
3 роки 1 місяць
07.1997 - 08.2000
Адміністративна робота з прийому громадян. Керівництво роботою медичних сестер. Звітність.
Ключова інформація
- Досконале знання трудового законодавства та стандартів кадрового адміністрування.
- Досвід роботи з кількома юридичними особами за різними направленнями діяльності.
- Досвід роботи з регіональною мережею, штат 12 000 працівників.
- Досвід самостійної роботи.
- Досвід роботи керівником відділу (1-9 чол.) більше ніж 10 років.
- Організація кадрового відділу " з нуля".
- Аудит кадрової документації.
- Практичний досвід автоматизації табелювання, обліку відпусток, наказів, звітності.
- Навики планування та бюджетування відділу.
- Досвід оптимізації HR-процесів.
- Розробка та впровадження HR-процесів, в т.ч. процедур, регламентів, положень, політик в області адаптації, мотивації, навчання персоналу, впровадження корпоративної культури.
- Досвід проходження перевірок фонду соціального страхування, інспекції з праці.
- Навички складання аналітичної інформації з персоналу.
- Підбір персоналу, адаптація.
- Досвід та навички роботи в 1С: ЗУП, УТП, УПП; Profix Suite; SAP; HRM, Афіна; Битрикс 24; Redmine; Outlook, Zimbra, Аскод.
- Досвід навчання студентів на курсах з кадрового адміністрування.
Навчалась в 1 закладі
Міжрегіональна академія управління персоналом
Психологія
Киев, 2003
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікат з військового обліку
Кадри, управління персоналом
2024-2009 - вебінари, онлайн-семінари з кадрового адміністрування, військового обліку та бронювання, курси з кадрового аудиту, корпоративної культури, корпоративного управління, стратегічного планування, бренд особистості тощо.
Додаткова інформація
Аудит, навчання, сумісництво
Проводжу аудит кадрової документації.
Допомагаю у відновленні кадрової документації.
Надаю послуги з розробки нормативних документів.
Навчаю кадровому адмініструванню початківців кадрової справи.
За сумісництвом надаю послуги інспектора з кадрів, в тому числі з вйськового обліку.
Тетяна Леонідівна
Тетяна Леонідівна
Начальник відділу кадрів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 5 годин тому