Працювала в 4 компаніях 13 років 5 місяців
Реклама та PR-послуги, Державний сектор, Промисловість та Виробництво
Керівниця відділу продажів і партнерства
Digital-агенція "BLENDER"
Реклама та PR-послуги
1 рік 5 місяців
05.2024 - 09.2025
- Забезпечила приріст дохідності за ключовими напрямками на 24%.
- Оптимізувала бізнес-стратегію, скоротивши маркетингові бюджети на 15% без втрати якості.
- Керувала командою маркетингу, продажів та креативу (10+ осіб), встановлювала KPI та контролювала їх виконання.
- Залучила до команди нових фахівців (програміст, SMM, стратег), що дозволило збільшити дохідність за відповідними напрямками в середньому на 24%.
- Завдяки нетворкінгу знайшла партнера для отримання гранту для розвиткубізнесу.
- Завдяки отриманим фінансам пришвидшили процес оновленняорг.техніки, що допомогло оптимізувати ресурси та час команди.
Головна спеціалістка з розвитку продукту
Державне агентство розвитку туризму України
Державний сектор
1 рік 2 місяці
08.2023 - 09.2024
- Координувала розробку особистого кабінету проєкту Єдиний туристичнийреєстр України — від постановки цілей до контролю впровадження, залучаючивнутрішніх і зовнішніх підрядників.
- Організувала діалог бізнесу та держави, що дозволило налагодити ефективніпартнерські відносини.
- Провела аналітику понад 10 європейських кейсів та підготувала рекомендаціїдля впровадження кращих практик в Україні.
Керівниця відділу продажів і партнерства
Digital-агенція "BLENDER"
Реклама та PR-послуги
2 роки
08.2021 - 07.2023
- Організувала план участі у офф-лайн заходах з метою зростуупізнаваності бренду, зокрема участь з командою у виставці World Food,що збільшило впізнаваність бренду на 25%.
- Запустила партнерську та реферальну програму, що дозволило якіснорозширити клієнтську базу теплих лідів та конвертувати в угоду.
- Систематизувала роботу відділу маркетингу, зокрема SMM задлясистемної маркетинг-підтримки компанії та формування довіри добренду.
- Розробила та впровадила скрипти продажу та роботу “таємногопокупця” для ключових клієнтів компанії. Що сприяло більш теплимвідносинам з клієнтам, та допродажу послуг команди на 30% відсереднього чеку.
- Планування та організація своєї роботи.
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Спеціаліст відділу продажів і партнерства
ТОВ "Гудвіл-Інвест"
Промисловість та Виробництво
9 років 4 місяці
05.2012 - 08.2021
- Вела повний цикл угоди з клієнтом - пошук особи, що приймає рішення,формування пропозиції, переговорний процес, постачання товару таконтроль дебіторської заборгованості. В результаті без маркетинговоїпідтримки бренд став на полиці національних мереж.
- Залучила до співпраці ключові мережі національних та регіональнихритейлерів в Україні - АТБ, Сільпо, Ашан, Varus та інші. Що дозволилоотримати стабільних та платежеспроможних партнерів та збільшеннясереднього чеку в 5-6 разів.
- Залучила до співпраці мережі фарм-дистрибуторів та аптек в Україні -Мед-Сервіс, БАдМ, Вента, Аптеки 911 та інші. Що надало доступ цільовійаудиторій до продукту та сприяло зросту впізнаваності бренду, навіть унайбільш віддалених куточках.
- Вела сторінки компанії в соц. мережах (від розробки контент-плану такопірайту, до постингу) та ведення комунікації з потенційнимиклієнтами. Що дозволило своєчасно інформувати покупців про новинкив асортименті, акціях та нових точках продажу. Що стало першимелементом комунікації бренду з аудиторією.
Ключова інформація
- Sales Strategy & Business Development
- Управління командами продажів
- Key Account Management (KAM)
- CRM-системи та воронка продажів
- Переговори та укладання угод
- Партнерські програми та розвиток ринку
- Фінансове планування у продажах
- Customer Success та утримання клієнтів
- Вирішення проблем
- Комунікаційні навички
- Організованість
Навчалась в 1 закладі
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
ТБК
2012
Володіє мовами
Англійська
середній
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
NOM
- розробка позиціонування бренду
- створення CJM
- cтворення комунікаційної стратегії
- створення ціннісної пропозиції бренду
- розробка бренд-платформи бенду
Додаткова інформація
Свій розділ
Поєдную стратегічне мислення та навички побудови довготривалих відносин з клієнтом. Обожнюю психологію, сертифікований НЛП-майстер. Проживаю в Дніпрі, релокацію на разі не розглядаю
Юлія
Юлія
Business Dev / Sales manager

Дніпро
Центральний район
Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому