Працював в 5 компаніях 13 років 5 місяців
Електроніка та електротехніка, FMCG
Генеральний директор (CEO)
United Kyiv Roasters
Електроніка та електротехніка
3 місяці
12.2023 - 03.2024
United Kyiv Roasters - лідер ринку крафтової кави та чаю
Забезпечив зростання продажів до 31% до попереднього року, EBIT = 12,9% від доходу
Реорганізовував перетворення із стартапу в корпоративний бізнес (з ФОПів на ТОВ)
Укомплектував команду топ-лідерів (ротація 6 із 9 директорів)
Вдалось реалізувати ефективну стратегію закупівель, щоб зафіксувати ціни на ? річного попиту на зелену каву
Стабілізована фінансова стійкість шляхом забезпечення належного фінансового планування та ефективності витрат
Зумів оцінити, провести переговори та придбати відповідні підприємства для зміцнення позицій компанії на ринку
Підвищена ефективність виробництва та скорочені витрати на виробництво 1кг продукціі
Керівник відділу продажу
Біосфера
FMCG
2 роки 3 місяці
09.2021 - 12.2023
Керував дистрибуцією в східній, південній та центральній частині України + керував розвитком фармканалу в умовах війни
Утримав показники продажів на рівні довоєнних
Збільшення продажів у фармканалі втричі за рахунок побудови дистрибуції в топ-10 аптечних мереж і фармдистриб’юторів
Зумів розвинути оптові продажі та участь у благодійнійних закупівлях
Реформував партнерів-дистриб’юторів, оптимізовано/змінено партнери у 6 регіонах
Відновлено співпрацю з мережевими топ-клієнтами в Одесі, Харкові, Києві, Дніпрі - почали працювати на покращенних умовах
Сформована організаційна структура з кваліфікованими людьми
Досягнуто планових показників доходу, маржі та рівня безнадійних боргів
Директор з маркетингу
Whirlpool Ukraine, Caucasus and Moldova
Електроніка та електротехніка
1 рік 6 місяців
10.2018 - 04.2020
Сформував ефективне портфоліо брендів і стратегії брендів у 5 різноманітних категоріях: започатковано регулярні дослідження та на основі аналізу вдалося створити портфель брендів преміум-класу (Whirlpool, Hotpoint) і економічних брендів (Indesit, Stinol), які принесли частку ринкової вартості на +2 п.п., чисті продажі випередили на +6 п.п. зростання ринку; EBITDA +18% проти LY
• Як керівник маркетингу керував створенням платформ преміум-брендів: і запустив 5 національних кампаній IMC 360` для зміцнення капіталу бренду: показник любові до бренду +1,5; NPS +27; створено успішну воронку бренду: впізнаваність +32; розгляд +27; лояльність +19. Профінансовано з бюджетом >1 мільйона доларів США
• Впровадив цифровий маркетинг як основний медіа-комунікаційний канал: SEO власних веб-сайтів; SMM: цікаві сторінки у Facebook, Instagram і YouTube, «always-on» з платним пошуком і оплатою за клік 365-денними кампаніями, ремаркетингом, онлайн-споживчим шляхом
• Портфельні ціни та рекламні стратегії: розроблено та впроваджено гнучкі стратегії ціноутворення, які отримали +7% валової рентабельності бренду P&L
• Керував стратегію Consumer Promo для збільшення доданої вартості та забезпечило +1,7 п. п. частки ринку з ROI > 0,8
• Створення електронної комерції: налагоджені онлайн-продажі через власний веб-сайт і незалежні платформи, +5% щорічного додаткового доходу• Створюйте ефективні та залучені команди: досяг 93 індексу залученості у 2019 році (найвищий показник за всю історію); завершено схему талантів, 4 з 8 талантів було відкалібровано для пулу талантів
Керівник відділу комерційного розвитку
Coca Cola HBC Україна, Вірменія та Молдова
FMCG
2 роки
10.2016 - 10.2018
• Стратегії категорій і каналів: покращення позиції лідера на ринку зі зростанням частки ринку на +3,4 пп, підвищення коефіцієнта лідерства порівняно з ключовим конкурентом до 1,13 (+0,08 порівняно з LY)
• Виведення на ринок брендів преміум-класу (Schweppes, Rich): для отримання прибутку від зростаючих непокритих сегментів, побудова сегментації, позиціонування бренду та таргетинг
• Визначив концепт "Ситуацію споживання - Бренд - Продукт - Ціну - Канал" для кожного сегменту продажів та ключових партнерів: збільшення чистого доходу від продажів на літр на 9 п.п. за рахунок преміумізаціі портфеля з позитивним впливом на EBIT
• Ідентифікація можливостей розвитку і розробка індивідуального плану для клієнтів: зростання доходу +13% порівняно зі зростанням обсягу завдяки портфоліо та поєднанню каналів, впровадження стратегії дуального ціноутворення (найкраще досягнення серед ринків Східноі Європи)
• Залучення клієнтів: отримав звання «Найкращий партнер із напоїв 2017, 2018» у сучасній торгівлі, традиційному рітейлі та HoReCa (вперше в Україні). 7 із 9 маркетингових аспектів визнано ключовими факторами, що сприяють покращенню клієнтів
• Сталий розвиток команди та формування наступності: досягнуто внутрішнього індексу залученості команди у 2018 році: + 3 пункти порівняно із середнім показником по країні; +1 пункт проти LY; 2 таланти експортовано, наступник на місці, ключові позиції зайняті талантами
Керівник відділу торгового маркетингу
Марс Украина / Mars Ukraine
FMCG
7 років 3 місяці
07.2009 - 10.2016
• Розробка та реалізація стратегії ТМ в каналах: стратегії ТМ 2013, 2014 визнані лідерами маркетингу найкращими в регіоні СНД
• Реалізував план розвитку категорії з клієнтами: +2% (+0,2 п.п. до плану) до чистого доходу від продажів за програмами ТМ із середнім ROI = 0,89
• Управління портфелем торгових каналів: 90% асортименту в списку хітів, +1,5% до чистого доходу від продажів
• Шлях до покупки та контроль виконання стандартів в магазинах: 72% стандартів у магазині досягли рівня країни
• Провідні національні програми: керував запуском на ринок шоколаду та отримано +12% доходу країни, +1,7% частки ринкової вартості та +8% чистого внеску в прибутки та збитки
• Розвиток талантів і залучення команди: 4 з 8 талантів підвищилися до наступного рівня керівництва, 2 отримали нагороду «Велике визнання компанії», рівень залучення 87% (вищий середній показник у маркетингу та компанії)
Ключова інформація
marketing strategy
digital marketing
team development
Навчався в 3 закладах
Kyiv-Mohyla business school
Executive MBA
Киев, 2020
Chartered institute of marketing
diploma in marketing
Київ, 2018
East Ukrainian University
foreign-economic activity management
Луганск, 2005
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Digital marketing
Certificate in making marketing with digital tools
Revenue growth management
Learnt how to built revenue efficient strategies
Додаткова інформація
Hobbies and interests
chess, running, traveling, professional development
Artem
Artem
Генеральний директор, CEO, country manager
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 4 дні тому