Працювала в 3 компаніях 4 роки 9 місяців
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Будівництво, Послуги для населення - інше
Менеджер з адміністративної діяльності в департаменті матеріального забезпечення
ТОВ Калвер Технолоджіс
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
2 роки 9 місяців
02.2022 - до теперішнього часу
- Планування та організація процесу закупівель матеріальних цінностей
- Ведення переговорів та укладання договорів з постачальниками
- Контроль своєчасності доставки товару та якості продукції
- Моніторинг цін та альтернативних постачальників
- Пошук орендодавців
- Ведення реєстру помилок та ремонтних робіт та усунення несправностей
- Документообіг вхідної та вихідної документації
- Ведення реєстру договорів
- Організація робочих місць для нових співробітників
- Закупка лікарських засобів для оновлення аптечок на виробництві
- Закупка обідів співробітникам
- Організація кейтерінгів
Менеджер з закупівлі
Газбудінжиніринг, ТОВ
Будівництво
8 місяців
06.2021 - 02.2022
- Планування та організація процесу закупівель будівельних матеріалів
- Ведення переговорів та укладання договорів з постачальниками
- Контроль своєчасності доставки товару та якості продукції, що поставляється
- Моніторинг цін та альтернативних постачальників
- Пошук логістики для доставки продукції та будівельних матеріалів
- Пошук орендодавців спец.техніки в межах України
- Ведення таблиць фінансової звітності із закупівель в Excel та 1С.
- Документообіг
Помічник керівника, діловод
Еффітекс, ТОВ
Послуги для населення - інше
1 рік 3 місяці
03.2020 - 06.2021
- Підготовка актів прийому – передачі матеріальних цінностей замовників
- Подання рахунків на оплату
- Складання наказів на відрядження водіїв, довіреностей для здобуття матеріальних цінностей. Контроль за своєчасним поверненням документів на відрядження водіїв та подання їх бухгалтерії.
- Робота з 1С: документообіг.
- Підготовка документів для підписання клієнтами. Запит актів звіряння, дублювання рахунків на оплату.
- Підготовка пакету статутних документів на вимогу замовників
- Здійснення контролю своєчасного ТО та страхування автотранспорту компанії
- Ведення таблиці звітів із закупівель
- Активний пошук та підбір персоналу (первинний аналіз кандидатів: аналіз резюме, телефонне інтерв'ю)
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет технологій та дизайну
Менеджмент організацій
Київ, 2014
Анна
Анна
Помічник керівника офіс-менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 8 годин тому