Працювала в 3 компаніях   4 роки 9 місяців

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Будівництво, Послуги для населення - інше

Менеджер з адміністративної діяльності в департаменті матеріального забезпечення

ТОВ Калвер Технолоджіс

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

2 роки 9 місяців

02.2022 - до теперішнього часу

- Планування та організація процесу закупівель матеріальних цінностей

- Ведення переговорів та укладання договорів з постачальниками

- Контроль своєчасності доставки товару та якості продукції

- Моніторинг цін та альтернативних постачальників

- Пошук орендодавців

- Ведення реєстру помилок та ремонтних робіт та усунення несправностей

- Документообіг вхідної та вихідної документації

- Ведення реєстру договорів

- Організація робочих місць для нових співробітників

- Закупка лікарських засобів для оновлення аптечок на виробництві

- Закупка обідів співробітникам

- Організація кейтерінгів

Менеджер з закупівлі

Газбудінжиніринг, ТОВ

Будівництво

8 місяців

06.2021 - 02.2022

- Планування та організація процесу закупівель будівельних матеріалів

- Ведення переговорів та укладання договорів з постачальниками

- Контроль своєчасності доставки товару та якості продукції, що поставляється

- Моніторинг цін та альтернативних постачальників

- Пошук логістики для доставки продукції та будівельних матеріалів

- Пошук орендодавців спец.техніки в межах України

- Ведення таблиць фінансової звітності із закупівель в Excel та 1С.

- Документообіг

Помічник керівника, діловод

Еффітекс, ТОВ

Послуги для населення - інше

1 рік 3 місяці

03.2020 - 06.2021

- Підготовка актів прийому – передачі матеріальних цінностей замовників

- Подання рахунків на оплату

- Складання наказів на відрядження водіїв, довіреностей для здобуття матеріальних цінностей. Контроль за своєчасним поверненням документів на відрядження водіїв та подання їх бухгалтерії.

- Робота з 1С: документообіг.

- Підготовка документів для підписання клієнтами. Запит актів звіряння, дублювання рахунків на оплату.

- Підготовка пакету статутних документів на вимогу замовників

- Здійснення контролю своєчасного ТО та страхування автотранспорту компанії

- Ведення таблиці звітів із закупівель

- Активний пошук та підбір персоналу (первинний аналіз кандидатів: аналіз резюме, телефонне інтерв'ю)

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет технологій та дизайну

Менеджмент організацій

Київ, 2014

Анна

Помічник керівника офіс-менеджер

Київ

40 000 грн.

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 8 годин тому