Працювала в 6 компаніях   8 років 8 місяців

Будівництво, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Консалтинг / Аудит, Державний сектор

Адміністративний асистент

Restcon Restoration and Construction, Шарлоттаун, Канада

Будівництво

6 місяців

05.2024 - до теперішнього часу

  • Керування електронною поштою та телефонними дзвінками, планування та підтвердження відвідувань об’єктів будівництва та зустрічей.
  • Збір даних, статистичної та іншої інформації.Ведення обліку робочого часу працівників та нарахування заробітної плати.
  • Заміщення бухгалтера компанії із деякими бухгалтерськими операціями.

F&B Координатор

Mondrian Doha hotel

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

7 місяців

01.2023 - 08.2023

  • Забезпечення безперебійної роботи адміністрації F&B департаменту.
  • Надання допомоги відділу закупівель, обробка та відстеження замовлень на доставку їжі з підпорядкованих ресторанів, опрацювання рахунків за доставку та розваги, отримання відповідних ліцензій, відшкодування витрат, щомісячні звіти та управління щомісячним обліком робочого часу співробітників тощо.
  • Заміщення команди бронювання Департаменту: ефективне управління телефонними дзвінками та кореспонденцією, включаючи зворотній зв'язок з гостями, розміщення бронювань гостей, а також надання допомоги з іншими видами запитів відповідно.

Менеджер з якості та по роботі з гостями

SUNRISE Diamond Beach Resort -Grand Select-

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 місяці

09.2022 - 11.2022

  • Ефективне управління всіма операційними сферами, пов'язаними з обслуговуванням гостей, з метою забезпечення відповідності цих сфер високим стандартам готелю щодо якості; проведення перевірок номерів, ресторанів готелю та конференц-залів і приміщень для зустрічей/конференцій.
  • Зустріч гостей, забезпечення надання найкращого сервісу для гостей, проведення орієнтацій в готелі як для гостей так і для представників туристичних компаній.
  • Ввічливе та справедливе вирішення скарг гостей; забезпечення зворотного зв'язку, комунікації між гостями та керівництвом готелю і відповідними департаментами, задля надання найкращого сервісу протягом відпочинку гостей.
  • Співпраця з організаторами та делегатами Конференції ООН зі зміни клімату 2022 року.

Адміністративний менеджер та персональний асистент директора

Акціонерне товариство «Українська залізниця»

Консалтинг / Аудит

2 роки 6 місяців

03.2020 - 09.2022

  • Організація робочого процесу та забезпечення впровадження робочих політик і процедур для 200+ співробітників департаменту.
  • Надання допомоги та підтримки керівництву у вирішенні кадрових питань; надання допомоги співробітникам у внутрішніх та зовнішніх запитах на прийом, звільнення або переведення, забезпечення ведення всіх файлів співробітників, контроль за веденням обліку робочого часу.
  • Робота із персоналом, діловими партнерами, клієнтами, координація та ведення робочого графіку директора департаменту.
  • Відвідування зустрічей, ведення протоколів та контроль за їх виконанням, підготовка звітів та презентацій, їх переклад на англійську мову.
  • Робота з ключовими проєктами із суворими дедлайнами, з конфіденційними документами, збереження конфіденційності службової інформації.

Інженер

Акціонерне товариство «Українська залізниця»

Державний сектор

3 роки 10 місяців

05.2016 - 03.2020

  • Відповіді на запити співробітників, допомога у вирішенні скарг та трудових спорів.
  • Підготовка звітів, ведення баз даних, аналіз роботи структурних підрозділів компанії та регіональних філій.
  • Робота з нормативними документами; допомога в розробці стратегії компанії.

Бухгалтер, економіст

Акціонерне товариство «Українська залізниця»

Державний сектор

10 місяців

07.2015 - 05.2016

Напрямки: бухгалтерія (воєнізована охорона, вагонне господарство).
Обов'язки: ведення бухгалтерського обліку операцій, що відображають оборот ТМЦ, підготовка та надання необхідної звітності керівництву; винесення пропозицій щодо покращення механізмів обліку ТМЦ на підприємстві; проведення банківських операцій, формування та відправлення платіжних доручень, контроль за їх проходженням; отримання виписок за банківськими рахунками та їх відображення на рахунках з обліку безготівкових коштів; підготовка інформації про рух грошових коштів, яка необхідна для формування бухгалтерської та управлінської звітності.

Ключова інформація

Професійні навички: Досвід адміністративно-управлінської, організаційної роботи; ПК на рівні впевненого користувача: Oracle Hospitality Suite, E - Signature, Sevenrooms, Adaco, Oasys, Micros system, MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).

Особисті якості: Відповідальний командний гравець, що швидко навчається, старанна, комунікабельна людина. Уважність до деталей, уміння працювати в режимі багатозадачності, ефективно організовувати свій робочий час та розставляти пріоритети, вміння виступати на публіці. Стресостійкість.

Навчалась в 3 закладах

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Магістр (Бухгалтерський облік та аудит)

Сєвєродонецьк, 2018

Український державний університет залізничного транспорту

Спеціаліст (Менеджмент організацій та адміністрування)

Харків, 2016

Український державний університет залізничного транспорту

Спеціаліст (Транспортні технлогії. Організація перевезень і управління на транспорті )

Харків, 2015

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

English Prime Language School

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Онлайн-курс з маркетингу у соціальних мережах (Social Media Marketing).

Київ, 2021

English Prime Language School

Київ, 2020

Юліана

Адміністративний менеджер / персональний асистент

Київ

32 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 4 години тому