Працювала в 2 компаніях 2 роки 8 місяців
Краса / Фітнес / Спорт, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Адміністратор рецепції
Тренажерний зал "shulak gym"
Краса / Фітнес / Спорт
2 роки
10.2022 - 10.2024
Основні досягнення:
- Ефективно закривала заявки з різних джерел надходження, середня результативність продажів більше 65% з холодних та теплих лідів;
- Успішно закривала планові показники відділу в трьох категоріях (продаж новим клієнтам, повторний продаж існуючим клієнтам та продаж додаткових товарів), середнє закриття планових показників 97%;
- Пройшла навчання по курсу “Системний підхід до продажів”, засвоїла 8 кроків продажу та техніки продажу B2C;
- Була неформальним лідером команди, успішно закривала не лише власні показники але й перетягувала показники команди.
Основні обов’язки:
- Ефективне консультування клієнтів тренажерного залу та безпосередній продаж послуг і додаткових товарів;
- Ведення воронки клієнтів та контроль продажів через KeyCRM та 1С;
- Ведення клієнтського а тренерського розкладу;
- Ведення касової звітності, робота з 1С та Checkbox;
- Ведення та формування поточної звітності по ефективності закриття заявок, успішності закриття продажів та інших показників результативності;
- Пошук та навчання співробітників на аналогічній посаді.
- Проведення стажувань для нових співробітників, введення на посаду до повної адаптації кандидатів.
- Ефективно закривала заявки з різних джерел надходження, середня результативність продажів більше 65% з холодних та теплих лідів;
- Успішно закривала планові показники відділу в трьох категоріях (продаж новим клієнтам, повторний продаж існуючим клієнтам та продаж додаткових товарів), середнє закриття планових показників 97%;
- Пройшла навчання по курсу “Системний підхід до продажів”, засвоїла 8 кроків продажу та техніки продажу B2C;
- Була неформальним лідером команди, успішно закривала не лише власні показники але й перетягувала показники команди.
Основні обов’язки:
- Ефективне консультування клієнтів тренажерного залу та безпосередній продаж послуг і додаткових товарів;
- Ведення воронки клієнтів та контроль продажів через KeyCRM та 1С;
- Ведення клієнтського а тренерського розкладу;
- Ведення касової звітності, робота з 1С та Checkbox;
- Ведення та формування поточної звітності по ефективності закриття заявок, успішності закриття продажів та інших показників результативності;
- Пошук та навчання співробітників на аналогічній посаді.
- Проведення стажувань для нових співробітників, введення на посаду до повної адаптації кандидатів.
Офіціант
Ресторан "om nom nom"
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 місяців
07.2021 - 12.2021
Основні обов’язки:
- Швидке та якісне обслуговування клієнтів згідно стандартів компанії;
- Вирішення складних ситуацій та забезпечення позитивного клієнтського досвіду;
- Забезпечення чистоти та охайного вигляду залу;
- Розрахунок клієнтів та ведення касової звітності зміни.
- Стажування нових кандидатів на аналогічній посаді.
- Швидке та якісне обслуговування клієнтів згідно стандартів компанії;
- Вирішення складних ситуацій та забезпечення позитивного клієнтського досвіду;
- Забезпечення чистоти та охайного вигляду залу;
- Розрахунок клієнтів та ведення касової звітності зміни.
- Стажування нових кандидатів на аналогічній посаді.
Ключова інформація
Hard skills
? MS Office
? KeyCRМ
? Google Workspace
? Checkbox
? MS Office
? KeyCRМ
? Google Workspace
? Checkbox
Навчалась в 1 закладі
Національний університет "Львівська політехніка"
туризм і рекреація
Львів, 2024
Додаткова інформація
Особисті якості
? Продуктивність
? Швидке навчання
? Самоорганізованість
? Комунікабельність
? Багатозадачність
? Вирішення конфліктів
? Вміння працювати в команді
? Самомотивація
Олеся Миколаївна
Олеся Миколаївна
Менеджер з продажу hr, менеджер
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 9 годин тому