Працювала в 3 компаніях 13 років 1 місяць
Інше, FMCG, Промисловість та Виробництво
Заступник Генерального директора з управління персоналом (HR BP)
Група Компаній VITAGROБізнес напрям: URD Українські дороги,
Інше
4 роки 2 місяці
07.2020 - 09.2024
Забезпечення підбору персоналу відповідно до заявок. Впровадження проекту по Адаптації персоналу (всі категорії)
Впровадження мотиваційних програм (монетарні / не монетарні). Структурування підприємства, підрозділів, чисельності, функціональної взаємодії, ШР.
Оцінка ефективності діяльності працівників, КПІ.
Розвиток команди (зовнішні та внутрішні ресурси), уніфікація працівників виробничих посад.
Впровадження проектів по збільшенню лояльності та залученості персоналу.
Бюджетування, контроль за дотриманням витрат на персонал. Контроль за нарахуванням ЗП
Проекти по утриманню / збереженню персоналу у військовий час,
Ініціювання та впровадження проектів по збільшенню ефективності персоналу (оптимізація процесів / автоматизація та ін), регламентація Бізнес процесів
Керівник відділу управління персоналом
T.B. Fruit
FMCG
3 роки 5 місяців
02.2017 - 07.2020
Визначення основних ризиків HR-процесів та заходів по їх нівелюванню. Формування посадових інструкцій та компетенцій працівників. Розробка та впровадження нових методів підбору персоналу на підприємства Групи (масовий підбір робочих посад; вакансії адмін персоналу та керівників).
Розробка та впровадження КПІ на підприємствах Групи.
Розробка систем мотивації персоналу, на підприємствах Групи, з урахуванням специфіки діяльності.
Впровадження відрядної системи оплаті праці «з 0»
Контроль за нарахуванням ЗП, коректності даних, порівняння зі СКУД.
Регламентація та уніфікація основних HR-процесів.
Розробка, впровадження елементів нематеріальної мотивації та внутрішніх комунікацій.
Побудова внутрішньої школи Компанії (підготовка внутрішніх тренерів) запуск та проведення навчання.
Проведення опитувань серед співробітників, обробка результатів, розробка ініціатив щодо поліпшення лояльності.
Побудова взаємодії з навчальними закладами по проф.напрямках (дуальна освіта та ін.).
Розробка, затвердження концепції та проведення оцінки персоналу (молоді працівники; кадровий резерв; оцінка результативності; проф.компетенції). Робота з КР
Аналіз та впровадження вимог сертифікаційних аудитів. Проходження аудитів SMETA; BRS та ін.
Керівник Департаменту управління персоналом
Corum Group
Промисловість та Виробництво
5 років 4 місяці
09.2011 - 01.2017
Реорганізація функцій кадрового адміністрування (КА) та нарахування ЗП працівникам Компанії, переведення в інсорсинг:-централізація функції -уніфікація процесів КА та нарахування ЗП, в моделі інсорсингу (на базі 1С)-автоматизація процесів, максимальна відмова від ручної праці та паперового документообігу (на базі 1С) зниження вартості та витрат
Управління фікцією по нарахуванню ЗП працівникам підприємств, що входять до структури Компанії Corum Group.
Розробка структури управління та визначення чисельності підприємства .
Участь в проекті по розробці посадових інструкцій Компанії:розробка інструкції по формуванню посадових інструкцій у відповідності з методологією HAY та вимогами законодавства проведення навчання працівникам по принципах формування посадових інструкцій в новому форматі.перевірка наданих ПІ на відповідність методології.
Формування і захист бюджету на персонал.
Реалізація заходів щодо зниження постійних витрат. Контроль за використанням коштів на персонал. Формування аналітики по фактичному їх використанню.
Побудова процесів підбору та адаптації персоналу на підзвітному підприємстві (локація підприємства в 4-х регіонах)
Організація та проведення оцінки персоналу (результативність, компетенції).
Розробка режимів роботи та відпочинку.
Внутрішній Тренер Компанії
Розробка та впровадження на підприємствах Компанії нової Системи оплати праці (перехід із відрядної оплати на грейдінг):- побудова грейдингу, політик оплати, принципів формування і розподілу преміальної винагороди.- підготовка уніфікованого пакету документів для забезпечення проведення змін умов оплати на підприємствах Компанії (Положення про оплату; індивідуальні повідомлення співробітників; накази та ін.).- інформаційний супровід переходу на нову СОТ (комунікаційні зустрічі на підприємствах)
Участь в проекті по переходу на дивізіональну модель управління (процесний підхід):- розробка функціонально - організаційної структури при дивізіональній моделі.- визначення оптимальної чисельності підрозділів.- побудова моделі взаємодії підрозділів Компанії (опис БП, визначення / закріплення результату та відповідальності за підрозділами / учасниками процесу)- забезпечення формування Описів посад (метод HAY)- формування матриць переміщення персоналу під нову структуру.
Розробка мотиваційних програм:- матриця пільг і компенсацій- утримання ключових співробітників- принципи визначення та нагородження до проф.свят кращих співробітників.- та інші програми соціальної спрямованості.
Методологічне супроводження процесу бюджетування Компанії в частині ФОП:- розробка і контроль виконання рекомендацій з планування ФОП для підприємств- консультування співробітників задіяних в процесі- розробка заходів щодо зниження постійних витрат.
Супровід процесів опису та оцінки посад за методологією HAY.
Навчалась в 1 закладі
Національна металургійна академія України
економіка
Дніпро, 2000
Прошута
Прошута
HRD
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 день тому