Працював в 3 компаніях   4 роки 1 місяць

IT

Дизайнер

Назву компанії приховано

IT

3 роки 8 місяців

01.2021 - до теперішнього часу

З 21 року займаюся побічно розробкою дизайну. За цей час встиг попрацювати з компаніями в напрямку Gambling, Gaming, IT.

https://be.net/caffrey / У публічному портфоліо лише частина робіт.

  • За час роботи з різними командами звик до швидкої адаптації до колективу;
  • Розібрав і в основі почав розуміти HTML/CSS для зручності у верстці підсумкового продукту;
  • Розвинув креативне мислення для вирішення різних завдань поза дизайном або за допомогою дизайну.

Head of Customer Support

Назву компанії приховано

IT

1 рік 5 місяців

12.2022 - 05.2024

З 12.2022 до 2024 року, де я в період гострої потреби був відповідальний за команду з більш ніж 30 осіб.

  • розвивав її та підтримував стабільну роботу ігрового проєкту: підтримуючи якість відповідей, проводячи аудит тижня з підрахунком підсумкової активності окремих членів команди, відстежував якість відповідей і проводив бесіди для виправлення проблем;
  • розробляв і адаптував відповідні правила для створення комфортного перебування користувача в грі;
  • працював над просуванням проєкту у вигляді розв'язання проблем і створення більш приємних умов для медіапартнерів, повністю супроводжуючи їх самостійно або за допомогою членів команди підтримки;

Support Manager

Назву компанії приховано

IT

2 роки 3 місяці

09.2020 - 12.2022

Робота в якості Support Manager (RP Gaming) в ігровому проєкті з частими запитами від користувачів щодо ігрового процесу та технічних питань, де я вчився відповідати і допомагати користувачам, вести звітність і вчитися всьому, що відбувається в роботі.

Після кількох місяців робіт я був відповідальний за команду модераторів, які були в моєму підпорядкуванні та відповідали за окремі напрямки в допомозі користувачам. Вузькі напрямки, які вимагали окремих знань з механіки ігрового проєкту. А разом із цим — із командою займалися розвитком своїх навичок.

Ключова інформація

  • Управління та організація роботи команди
  • Налаштування та поліпшення процесів обслуговування і комунікації з клієнтами
  • Управління та навчання команди
  • Підготовка та аналіз звітів про роботу команди
  • Реагування на складні запити та скарги клієнтів
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених норм і стандартів
  • Адаптація до нових умов роботи

Навчався в 1 закладі

Государственный университет инфраструктуры и технологий

Право

Киев, 2024

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Анонімний пошукач

Quality control manager / Client support

Київ

24 000 грн.

21 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 день тому