Работал в 3 компаниях   4 года 1 месяц

IT

Дизайнер

Название компании скрыто

IT

3 года 8 месяцев

01.2021 - по настоящее время

З 21 року займаюся побічно розробкою дизайну. За цей час встиг попрацювати з компаніями в напрямку Gambling, Gaming, IT.

https://be.net/caffrey / У публічному портфоліо лише частина робіт.

  • За час роботи з різними командами звик до швидкої адаптації до колективу;
  • Розібрав і в основі почав розуміти HTML/CSS для зручності у верстці підсумкового продукту;
  • Розвинув креативне мислення для вирішення різних завдань поза дизайном або за допомогою дизайну.

Head of Customer Support

Название компании скрыто

IT

1 год 5 месяцев

12.2022 - 05.2024

З 12.2022 до 2024 року, де я в період гострої потреби був відповідальний за команду з більш ніж 30 осіб.

  • розвивав її та підтримував стабільну роботу ігрового проєкту: підтримуючи якість відповідей, проводячи аудит тижня з підрахунком підсумкової активності окремих членів команди, відстежував якість відповідей і проводив бесіди для виправлення проблем;
  • розробляв і адаптував відповідні правила для створення комфортного перебування користувача в грі;
  • працював над просуванням проєкту у вигляді розв'язання проблем і створення більш приємних умов для медіапартнерів, повністю супроводжуючи їх самостійно або за допомогою членів команди підтримки;

Support Manager

Название компании скрыто

IT

2 года 3 месяца

09.2020 - 12.2022

Робота в якості Support Manager (RP Gaming) в ігровому проєкті з частими запитами від користувачів щодо ігрового процесу та технічних питань, де я вчився відповідати і допомагати користувачам, вести звітність і вчитися всьому, що відбувається в роботі.

Після кількох місяців робіт я був відповідальний за команду модераторів, які були в моєму підпорядкуванні та відповідали за окремі напрямки в допомозі користувачам. Вузькі напрямки, які вимагали окремих знань з механіки ігрового проєкту. А разом із цим — із командою займалися розвитком своїх навичок.

Ключевая информация

  • Управління та організація роботи команди
  • Налаштування та поліпшення процесів обслуговування і комунікації з клієнтами
  • Управління та навчання команди
  • Підготовка та аналіз звітів про роботу команди
  • Реагування на складні запити та скарги клієнтів
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених норм і стандартів
  • Адаптація до нових умов роботи

Учился в 1 заведении

Государственный университет инфраструктуры и технологий

Право

Киев, 2024

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Анонимный соискатель

Quality control manager / Client support

Киев

24 000 грн.

21 год

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 день назад