Працював в 4 компаніях 4 роки 3 місяці
IT, Інтернет
Операційний менеджер
NDA
IT
1 рік
12.2023 - до теперішнього часу
• Налаштування CRM, налаштування, оптимізація та постійна підтримка;
• Управління даними, включаючи очищення даних, дедуплікацію, міграцію/імпорт і структурування;
• Ефективний процес управління лідерами;
• Оптимізація каналів продажів;
• Автоматизація електронної пошти та робочого процесу;
• Створення настроюваних полів, об'єктів, макетів, звітів і інформаційних панелей / дешбордів;
• Впровадження інтеграцій для задоволення конкретних потреб бізнесу;
• Навчання нових співробітників і адаптація команди;
• Адміністрування облікових записів користувачів, ролей, профілів і дозволів для забезпечення безпеки та цілісності даних;
• Документування процесів, процедур та конфігурації системи для довідкових і навчальних цілей;
• Налаштування доповнень PipeDrive, таких як LeadBooster, Campaigns або Projects, щоб максимізувати потенціал Pipedrive.
Фінансовий контролер
Epom
Інтернет
2 роки 3 місяці
09.2021 - 12.2023
• Управління обліковими операціями, включаючи виставлення рахунків (Invoiced.com, InvoiceOcean.com), A/R, A/P;
• Керування 2 командами відділів продажів у їхніх фінансових процесах;
• Підтримка процесу закриття на кінець місяця та року, P&L;
• Забезпечення контролю якості фінансових операцій та фінансової звітності;
• Проведення фінансового аналізу та надання рекомендацій щодо оптимізації витрат та збільшення прибутку;
• Розробка та задокументування бізнес-процесів та облікової політики для підтримки та посилення внутрішнього контролю;
• Оптимізація облікових процесів і фінансових операцій;
• Підготовка документації для аудиту;
• Ініціативи з оптимізації витрат, які забезпечили щорічну економію 50 тисяч доларів без шкоди для якості чи продуктивності;
• Перевірено та повернуто «забуту» дебіторську заборгованість на суму 60 тисяч доларів США.
Операційний менеджер | CRM адміністратор
Epom
Інтернет
2 роки 3 місяці
09.2021 - 12.2023
• Розробка та вдосконалення бізнес-політики та оптимізація робочих процесів бек-офісу, включаючи фінансові, юридичні, маркетингові та продажні завдання;
• Підтримка інтеграції програмних засобів для підвищення ефективності роботи фінансового та торгового відділів;
• Визначення та створення процесів для оптимального виконання роботи, діяти з підходом першорядних принципів та оптимізовувати ефективні робочі процеси;
• Співпраця з міжфункціональними командами, щоб визначити сфери, які потребують покращення, і впровадити ефективні рішення.
CRM адміністратор і тренер:
• Виконано масштабний проект перенесення даних із таблиць Excel до CRM;
• Адаптація та підготовка внутрішніх членів команди проекту;
• адміністрування CRM для підтримки бездоганного робочого процесу кожного відділу;
• Створення нових функцій і оптимізація/автоматизація робочих процесів.
Продавець
Epom
Інтернет
1 рік 2 місяці
10.2020 - 12.2021
• Повний цикл продажів 2 продуктів AdTech IT - Ad Server і White label DSP платформи;
• B2B, міжнародні ринки (весь світ);
• Спілкування та переговори з потенційними клієнтами, здійснюючи демонстраційні дзвінки через електронну пошту, Skype, Zoom, Google Meet;
• Демонстрація та пояснення сервісів і платформ компанії, управління успіхом клієнтів, CRM.
Ключова інформація
Професійне резюме
15+ років досвіду в продажах, управлінні обліковими записами, підтримці клієнтів, фінансах, операціях і маркетингу. Досвідчений операційний менеджер, фінансовий контролер і адміністратор CRM з підтвердженою історією оптимізації бізнес-процесів і фінансової ефективності. Досвід у впровадженні стратегічних ініціатив для підвищення операційної ефективності, зниження витрат і максимізації прибутковості. Маю навики нагляду за міжфункціональними командами, оптимізації робочих процесів і дотримання фінансових правил. Маю досвід використання таких технологій, як системи CRM для підвищення ефективності роботи та стимулювання зростання бізнесу. Ефективний комунікатор із сильними лідерськими здібностями та прагненням досягати результатів. Виконав величезний проект переносу даних із таблиць Excel у CRM, заощадив 50 тисяч доларів США на рік як оптимізація витрат і повернув безнадійну заборгованість у розмірі 60 тисяч доларів США.
Сфери знань/навики
• Керівництво бізнес-координацією
• Вирішення проблем
• Фінансовий контроль та управління
• Дослідження та аналітика
• Управління та прогнозування ризиків
• CRM
• Спілкування: міжособистісне та міжкультурне
• Продажі
• Поглиблений рівень англійської, української та російської мов
• Обслуговування клієнтів та керування обліковими записами
• Адаптивність
• Командна робота
Навчався в 1 закладі
Ukrainian State University of Finance and International Trade
Economics and Enterprise (specialty International Economics). Master’s degree
Kyiv, 2010
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Іспанська
нижче середнього
Італійська
середній
Французька
нижче середнього
Польська
базовий
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Sales strategies, clients’ behavior
Sales strategies, clients' behavior
KYC
Compliance with the processing of Know-Your-Client documentation
Forex market
Forex market
Telemarketing and financial markets
Telemarketing and financial markets
Active sales
Telemarketing
Додаткова інформація
Computer skills
PipeDrive | NetHunt | Bitrix24 | HubSpot | B2 (Bank) | Intercom | Drift | Microsoft Office Suite | Google Workspace | Graphic editors | File converters | Zoom | Skype | Trello | Invoiced.com | Snov.io | LinkedIn sales navigator | Notion | Slido
Віталій
Віталій
Операційний директор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 6 годин тому