Працювала в 7 компаніях   9 років

Будівництво, Фінансові послуги, FMCG, Банки

HR generalist

ТОВ «ЕДВАНСІС ГРУП»

Будівництво

6 місяців

10.2023 - 04.2024

- Побудова та розвиток HR бренду;

- Розробка та впровадження політик компанії, програм оцінки працівників (метод 360), планування їх розвитку та кар'єрного росту;

- Формування стратегії розвитку бренду роботодавця: розробка, впровадження та підтримка цінностей, корпоративної культури, внутрішніх та зовнішніх комунікацій в області управління персоналом;

- Вивчення ринку праці з метою визначення усіх джерел для забезпечення підприємства персоналом;

- Проведення пошуку, відбору та оцінки потенційних кандидатів;

- Організація і проведення співбесід, аналіз результатів;

- Організація та планування корпоративів, team building;

- Розробка welcome pack (корп. одяг та канцелярія)

Head of administrative department

ТОВ «СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН»

Фінансові послуги

2 роки 5 місяців

04.2021 - 09.2023

- Контроль роботи адміністративного відділу;

- Пошук та контроль обслуговуючого персоналу (охорона, клінінг сервіс, догляд за рослинами та ін.);

- Управління проектами по впровадженню корпоративних змін;

- Налаштування сервісу доставки товарів побуту та продуктів до офісу;

- Повний супровід благодійних проектів від компанії (дитячі будинки, притулки для тварин, соціальна активність (озеленення міста), допомога військовим, БФ);

- Організація та планування корпоративів, team building, семінарів, конференцій;

- Контроль, пошук та закупівля технікі та меблів;

- Організація та подання проектів курсів для співробітників (англ. мова, надання першої медичної допомоги та ін.);

- Пошук та аналіз приміщень для додаткових офісів;

- Контроль та погодження рахунків на оплату оренди, паркінгу, ком. платежів;

- Проекти по вдосконаленню офісу (дизайн, створення зон комфорту для працівників);

- Контроль реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;

- Розробка та закупівля welcome pack (корп. одяг та канцелярія);

- Комунікація з адміністрацією БЦ (паркування, оренда, організаційні питання та ін.)

Асистент директора з маркетингу, HR менеджер

Marvel International Tobacco Group

FMCG

2 роки 7 місяців

08.2018 - 03.2021

- Відкриття офісу з «0», пошук приміщення під головний офіс;

- Ведення проекту розробки дизайну офісу, підготовка тендеру для керівника дизайнерських бюро;

- Повний контроль будівельно-монтажних робіт (пошук підрядників, договірна робота з БЦ, контроль закупівлі матеріалів, погодження проектів с інженерами БЦ та ін.);

- Організація відкриття головного офісу (переїзд, облаштування меблями, формування відділів);

- Повне працевлаштування нової команди, HR-адміністрування (працевлаштування, пошук, звільнення персоналу, контроль відпусток, ведення табелю відпрацьованих днів та ін.);

- Купівля корпоративних авто (ведення переговорів з автосалонами, повний супровід купівлі та доставки автомобіля);

- Постановка на облік в МРЕО всіх корпоративних авто;

- Ведення бюджету офісу;

- Пошук обслуговуючого персоналу (клінінг сервіс, догляд за рослинами та ін.);

- Налаштування сервісу доставки товарів побуту та продуктів до офісу;

- Ведення переговорів та ділової переписки;

- Управління проектами по впровадженню корпоративних змін;

- Контроль роботи офіс-менеджера та обслуговуючих компаній;

- Розвиток корпоративної культури;

- Популяризація HR-бренду Компанії;

- Адаптація нових співробітників до колективу Компанії;

- Організація і контроль навчання персоналу (довгострокові і короткострокові програми)

Секретар – референт Канцелярії Правління Банку Апарату при Правлінні Банку

ПАТ «МІСЬКИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК» GLOBAL FINANCIAL MANAGEMENT GROUP

Банки

1 рік 1 місяць

03.2013 - 04.2014

- Підготовка засідань та переговорів, які проводить CEO;

- Організація роботи з документами, складання документації;

- Контроль якості підготування, правильності складання, погодження та затвердження документів, що подаються на підпис керівництву;

- Зустріч та супровід гостей;

- Прийом і розподіл телефонних дзвінків (міні АТС);

- Організація роботи офісу;

- Виконання поточних доручень (пошук інформації, замовлення та бронювання квитків, готелів, розміщення інформації в друкованих виданнях , інтернеті);

- Планування робочого дня керівника

Менеджер з персоналу та адміністративної роботи

ТОВ «НЕСТ плюс»

Будівництво

8 місяців

05.2012 - 01.2013

- Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід, оформлення працівника на роботу;

- Формування та зберігання документів при прийомі на роботу та при звільненні працівника з займаної посади, перевід на іншу посаду;

- Підготовлення та підписання наказів на прийняття для введення працівника у систему;

- Облік лікарняних листів, оформлення відпусток, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток, оформлення матеріальної допомоги працівникам;

- Ведення кадрової бази даних, облік і ведення особистих справ, оформлення трудових книжок, розрахунок трудового стажу;

- Формування штатного розпису;

- Ведення внутрішньої та зовнішньої кореспонденції

Заступник комерційного директора

«БК Урбудінвест»

Будівництво

9 місяців

06.2011 - 03.2012

- Підготовка необхідної аналітичної інформації по об'єктам будівництва, що готуються для введення в експлуатацію;

- Щомісячне проведення зустрічі з інвесторами (довірителями) з питань процесу будівництва;

- Консультації з продажу та поточного стану будівництва;

- Договірна робота. Контроль виконання договорів;

- Робота з постачальниками;

- Контроль та організація роботи офісу;

- Контроль і аналіз цін на купівлю товарно-матеріальних цінностей;

- Координація роботи усіх підрозділів і структур компанії

Юрист

СК-БУД

Будівництво

5 місяців

08.2010 - 01.2011

- Розробка проектів типових договорів купівлі-продажу, поставки, оренди майна, оренди автотранспорту, надання послуг, трудових договорів, актів прийому-передачі, різних додаткових угод;

- Підготовка процесуальних документів та представництво інтересів підприємства в господарському суді (стягнення заборгованості);

- Взаємодія з державними органами, підготовка відповідей на запити контролюючих органів;

- Підготовка наказів, довіреностей;

- Підготовка процесуальних документів до суду (позовних заяв; апеляційних, касаційних скарг тощо);

- Юридичний супровід діяльності компанії

Ключова інформація

• Лідерські якості
• Аналітичне мислення
• Відповідальність
• Навички управління персоналом
• Організованість

Навчалась в 1 закладі

Академія праці та соціальних відносин

Правознавство

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінгова компанія «Центр спеціальної підготовки» Сертифікатзакінчення курсів з надання першої невідкладної допомоги

2021

Навчальний центр «LBT Group» Сертифікат закінчення курсів зі спеціальності: помічник керівника, секретаря-референта

2014

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

ПК,DocNet, Bitrix24, Microsoft Teams, MSOffice, MSOutlook та ін

Марина

Адміністративний директор

Київ

Дарницький район

35 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому