Працювала в 7 компаніях 9 років
Будівництво, Фінансові послуги, FMCG, Банки
HR generalist
ТОВ «ЕДВАНСІС ГРУП»
Будівництво
6 місяців
10.2023 - 04.2024
- Побудова та розвиток HR бренду;
- Розробка та впровадження політик компанії, програм оцінки працівників (метод 360), планування їх розвитку та кар'єрного росту;
- Формування стратегії розвитку бренду роботодавця: розробка, впровадження та підтримка цінностей, корпоративної культури, внутрішніх та зовнішніх комунікацій в області управління персоналом;
- Вивчення ринку праці з метою визначення усіх джерел для забезпечення підприємства персоналом;
- Проведення пошуку, відбору та оцінки потенційних кандидатів;
- Організація і проведення співбесід, аналіз результатів;
- Організація та планування корпоративів, team building;
- Розробка welcome pack (корп. одяг та канцелярія)
Head of administrative department
ТОВ «СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН»
Фінансові послуги
2 роки 5 місяців
04.2021 - 09.2023
- Контроль роботи адміністративного відділу;
- Пошук та контроль обслуговуючого персоналу (охорона, клінінг сервіс, догляд за рослинами та ін.);
- Управління проектами по впровадженню корпоративних змін;
- Налаштування сервісу доставки товарів побуту та продуктів до офісу;
- Повний супровід благодійних проектів від компанії (дитячі будинки, притулки для тварин, соціальна активність (озеленення міста), допомога військовим, БФ);
- Організація та планування корпоративів, team building, семінарів, конференцій;
- Контроль, пошук та закупівля технікі та меблів;
- Організація та подання проектів курсів для співробітників (англ. мова, надання першої медичної допомоги та ін.);
- Пошук та аналіз приміщень для додаткових офісів;
- Контроль та погодження рахунків на оплату оренди, паркінгу, ком. платежів;
- Проекти по вдосконаленню офісу (дизайн, створення зон комфорту для працівників);
- Контроль реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
- Розробка та закупівля welcome pack (корп. одяг та канцелярія);
- Комунікація з адміністрацією БЦ (паркування, оренда, організаційні питання та ін.)
Асистент директора з маркетингу, HR менеджер
Marvel International Tobacco Group
FMCG
2 роки 7 місяців
08.2018 - 03.2021
- Відкриття офісу з «0», пошук приміщення під головний офіс;
- Ведення проекту розробки дизайну офісу, підготовка тендеру для керівника дизайнерських бюро;
- Повний контроль будівельно-монтажних робіт (пошук підрядників, договірна робота з БЦ, контроль закупівлі матеріалів, погодження проектів с інженерами БЦ та ін.);
- Організація відкриття головного офісу (переїзд, облаштування меблями, формування відділів);
- Повне працевлаштування нової команди, HR-адміністрування (працевлаштування, пошук, звільнення персоналу, контроль відпусток, ведення табелю відпрацьованих днів та ін.);
- Купівля корпоративних авто (ведення переговорів з автосалонами, повний супровід купівлі та доставки автомобіля);
- Постановка на облік в МРЕО всіх корпоративних авто;
- Ведення бюджету офісу;
- Пошук обслуговуючого персоналу (клінінг сервіс, догляд за рослинами та ін.);
- Налаштування сервісу доставки товарів побуту та продуктів до офісу;
- Ведення переговорів та ділової переписки;
- Управління проектами по впровадженню корпоративних змін;
- Контроль роботи офіс-менеджера та обслуговуючих компаній;
- Розвиток корпоративної культури;
- Популяризація HR-бренду Компанії;
- Адаптація нових співробітників до колективу Компанії;
- Організація і контроль навчання персоналу (довгострокові і короткострокові програми)
Секретар – референт Канцелярії Правління Банку Апарату при Правлінні Банку
ПАТ «МІСЬКИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК» GLOBAL FINANCIAL MANAGEMENT GROUP
Банки
1 рік 1 місяць
03.2013 - 04.2014
- Підготовка засідань та переговорів, які проводить CEO;
- Організація роботи з документами, складання документації;
- Контроль якості підготування, правильності складання, погодження та затвердження документів, що подаються на підпис керівництву;
- Зустріч та супровід гостей;
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків (міні АТС);
- Організація роботи офісу;
- Виконання поточних доручень (пошук інформації, замовлення та бронювання квитків, готелів, розміщення інформації в друкованих виданнях , інтернеті);
- Планування робочого дня керівника
Менеджер з персоналу та адміністративної роботи
ТОВ «НЕСТ плюс»
Будівництво
8 місяців
05.2012 - 01.2013
- Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід, оформлення працівника на роботу;
- Формування та зберігання документів при прийомі на роботу та при звільненні працівника з займаної посади, перевід на іншу посаду;
- Підготовлення та підписання наказів на прийняття для введення працівника у систему;
- Облік лікарняних листів, оформлення відпусток, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток, оформлення матеріальної допомоги працівникам;
- Ведення кадрової бази даних, облік і ведення особистих справ, оформлення трудових книжок, розрахунок трудового стажу;
- Формування штатного розпису;
- Ведення внутрішньої та зовнішньої кореспонденції
Заступник комерційного директора
«БК Урбудінвест»
Будівництво
9 місяців
06.2011 - 03.2012
- Підготовка необхідної аналітичної інформації по об'єктам будівництва, що готуються для введення в експлуатацію;
- Щомісячне проведення зустрічі з інвесторами (довірителями) з питань процесу будівництва;
- Консультації з продажу та поточного стану будівництва;
- Договірна робота. Контроль виконання договорів;
- Робота з постачальниками;
- Контроль та організація роботи офісу;
- Контроль і аналіз цін на купівлю товарно-матеріальних цінностей;
- Координація роботи усіх підрозділів і структур компанії
Юрист
СК-БУД
Будівництво
5 місяців
08.2010 - 01.2011
- Розробка проектів типових договорів купівлі-продажу, поставки, оренди майна, оренди автотранспорту, надання послуг, трудових договорів, актів прийому-передачі, різних додаткових угод;
- Підготовка процесуальних документів та представництво інтересів підприємства в господарському суді (стягнення заборгованості);
- Взаємодія з державними органами, підготовка відповідей на запити контролюючих органів;
- Підготовка наказів, довіреностей;
- Підготовка процесуальних документів до суду (позовних заяв; апеляційних, касаційних скарг тощо);
- Юридичний супровід діяльності компанії
Ключова інформація
• Аналітичне мислення
• Відповідальність
• Навички управління персоналом
• Організованість
Навчалась в 1 закладі
Академія праці та соціальних відносин
Правознавство
Київ, 2011
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Тренінгова компанія «Центр спеціальної підготовки» Сертифікатзакінчення курсів з надання першої невідкладної допомоги
Навчальний центр «LBT Group» Сертифікат закінчення курсів зі спеціальності: помічник керівника, секретаря-референта
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
ПК,DocNet, Bitrix24, Microsoft Teams, MSOffice, MSOutlook та ін
Марина
Марина
Адміністративний директор
Київ
Дарницький район
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому