Працював в 1 компанії   44 роки 2 місяці

Медіа / ЗМІ

Керівник підрозділу

Укрінформ, Українське національне інформаційне агентство

Медіа / ЗМІ

44 роки 1 місяць

08.1980 - до теперішнього часу

Досвід роботи:

Січень 2024 дотепер

Українське національне інформаційне агентство «Укрінформ».Начальник Управління адміністративно-господарської діяльності. Обов’язки: автотранспортне забезпечення, бюджетне планування, закупівля товарів, робіт та послуг, організація роботи з господарського, матеріально-технічного, санітарно-побутового забезпечення роботи редакцій Укрінформу, функціонування інженерно-технічних систем будівель, утримання будівель та прибудинкових територій, організація та забезпечення оренди приміщень, взаємодія з орендарями.

Січень 2022 -грудень 2023

Міністерство охорони здоров’я України.

Начальник Відділу/Завідувач Сектору адміністративно-господарського забезпечення (самостійний структурний підрозділ). Обов’язки: бюджетне планування, закупівля товарів, робіт та послуг, організація роботи з господарського, матеріально-технічного, санітарно-побутового забезпечення роботи підрозділів Міністерства, функціонування інженерно-технічних систем будівель, утримання прибудинкових територій, взаємодія з підприємствами Міністерства, що віднесені до сфери управління, взаємодія з Департаментами охорони здоров’я обласних адміністрацій, організація роботи пунктів незламності, укриттів.

Жовтень 2020 – серпень 2021

Національне агентство України з питань державної служби. В.о. Директора/керівник експертної групи з питань цифрових трансформацій і цифровізації Генерального департаменту з питань цифровізації у сфері державної служби.

Березень 2020 -вересень 2020

Апарат Ради національної безпеки і оборони України. Керівник Служби організаційного забезпечення.

Серпень 2019 –березень 2020

Апарат Ради національної безпеки і оборони України. Керівник управління з питань розвитку, забезпечення діяльності Апарату РНБО України та інформаційних технологій Служби організаційного забезпечення.

Липень 2011 – серпень 2019

Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація.Начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення. Обов’язки: бюджетне планування, закупівля товарів, робіт та послуг, організація роботи з господарського, матеріально-технічного, санітарно-побутового забезпечення роботи апарату адміністрації, функціонування інженерно-технічних систем будівель адміністрації, утримання прибудинкових територій.

Січень 2011 – липень 2011 Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація. Начальник відділу контролю за благоустроєм. Обов’язки: організація роботи інспекторів, заходів з у утримання прибудинкових територій, доріг, зелених насаджень району, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності Голови району з питань благоустрою території, взаємодія з комісіями, комунальними підприємствами та структурними підрозділами Київської міської державної адміністрації.

Липень 2006 – грудень 2010

Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація. Начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення.

Липень 2005 – березень 2006

Товариство з обмеженою відповідальністю НВП «Дім Вікон».Керівник філії по м. Києву/старший менеджер.

Грудень 2002 – січень 2005

Товариство з обмеженою відповідальністю «Комунсервіс». Співзасновник, Директор.

Липень 2002 – грудень 2002

Мале приватне промислове підприємство «Пролог». Засновник, Директор.

Жовтень 2000Травень 2001Т

овариство з обмеженою відповідальністю «Есо-автотехнікс». Начальник адміністративного відділу.

Серпень 1980 – жовтень 2000Служба в Збройних Силах України. Від командира взводу до начальника факультету Національної академії Оборони України.

Ключова інформація

організація підприємства з «нуля»;

керівництво роботою колективу до 500 осіб;

криза-менеджмент, розробка та впровадження стратегії розвитку, штатного розкладу, прийняття управлінських рішень, аналіз конкурентного середовища, організація маркетингових заходів, розробка та планування бюджету;

робота в Bug Tracking System Jira та Redmine, Докпроф, АСКОД, Мегаполіс;

адміністрування бізнес-процесів та комерційної діяльності підприємства (служб оренди, автотранспортного забезпечення, охорони праці, охорони об’єкту, технічної експлуатації будівель та їх систем, забезпечення закупівлі товарів, робіт, послуг);

організація, контроль ведення документообігу, підготовка звітної документації, номенклатура справ, архівування;

впевнений користувач ПК Word, Excel, PowerPoint, маю автомобіль та права категорії В, С, володію базовою англійською, нагороджений медаллю “За бойові заслуги”.

Володіє мовами

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

державний сертифікат про рівень вільного володіння другого ступеня державною мовою

Додаткова інформація

Особисті якості

2020 рік під час роботи в РНБО побудова ГСЦ (головного ситуаційного центру) Офісу Президента – розробка проекту, замовлення матеріальних засобів, відео, звукової, ІТ та телевізійної техніки, у взаємодії із ДУС, ДССЗ та ЗІ облаштування приміщень, налаштування обладнання.

2021 рік під час роботи в НАДС введено в експлуатацію HRMIS (Human Resource Management Information System, інформаційна система управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати в державних органах).

З 2019 року відбувалося впровадження HRMIS в рамках реформи державного управління, фінансування - за рахунок грантових коштів ЄС і за підтримки Світового банку. Організовував у взаємодії з виконавцем ТОВ Мегаполіс розробку модулів системи, виправлення помилок. Запроваджував користування системою ЦОВВ, керував роботою консультантів Світового банку, як координатор грантової угоди Світового банку міжнародної технічної допомоги.

2022 рік під час роботи в МОЗ встановлення та організація підключення генераторів дизельних 80 kVA, 110 kVA до електричної мережі будівель МОЗ. Розробляв проектну документацію за спрощеною процедурою під час військового стану. Погоджував документи із ДСНС, ДССЗ та ЗІ, Держенергонаглядом. Із виконавцями облаштовував загородження. Забезпечував дизельним пальним роботу генераторів, організовував його закупівлю, доставку, зберігання, списання.

2023 рік під час роботи в МОЗ побудова шахтного зовнішнього автоматизованого ліфта із вертикальною підіймальною платформою для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Розробка пректно-кошторисної документації. Закупівля робіт з капітального ремонту. Взаємодія з ДАБІ. Контроль виконання робіт, організація авторського та технічного нагляду.

Додаткові дані:

організація підприємства з «нуля»; керівництво роботою колективу до 500 осіб;

криза-менеджмент, розробка та впровадження стратегії розвитку, штатного розкладу, прийняття управлінських рішень, аналіз конкурентного середовища, організація маркетингових заходів, розробка та планування бюджету;

робота в Bug Tracking System Jira та Redmine, Докпроф, АСКОД, Мегаполіс;

адміністрування бізнес-процесів та комерційної діяльності підприємства (служб оренди, автотранспортного забезпечення, охорони праці, охорони об’єкту, технічної експлуатації будівель та їх систем, забезпечення закупівлі товарів, робіт, послуг);

організація, контроль ведення документообігу, підготовка звітної документації, номенклатура справ, архівування;

впевнений користувач ПК Word, Excel, PowerPoint, маю автомобіль та права категорії В, С,володію базовою англійською, нагороджений медаллю “За бойові заслуги”.

Євген

Административный директор

Київ

40 000 грн.

60 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 дні тому