Працювала в 2 компаніях   11 років 8 місяців

Телекомунікації / Зв'язок

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

FARLEP INVEST, ТМ Vega

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 4 місяці

03.2023 - до теперішнього часу

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами ПрАТ “ФАРЛЕП-ІНВЕСТ”:

- обробка звернень клієнтів В2В з питань фіксованого зв'язку;

- робота з дебіторською заборгованістю;

- підготовка договірних документів (Договори, пропозиції, рахунки);

- допродаж сервісів клієнтам;

- лідогенерація;

- вирішення проблемних ситуацій з клієнтами;

- участь в тендерах (підготовка документації і розміщення на майданчиках).

Менеджер по роботі з клієнтами

ПрАТ Киівстар

Телекомунікації / Зв'язок

10 років 2 місяці

09.2012 - 11.2022

06.03.2020 – 18.11.2022 - фахівець з розвитку корпоративних клієнтів ПрАТ «Київстар»:

- обробка звернень клієнтів В2В з питань мобільного та фіксованого зв'язку;

- робота з дебіторською заборгованістю;

- підготовка договірних документів (Договори, пропозиції, рахунки);

- допродаж сервісів клієнтам.

16.11.2017 – 06.03.2020 – спеціаліст з обслуговування та розвитку клієнтів малого та середнього бізнесу компанії ПрАТ «Київстар».

Робота із програмами: Word, Excel, Outlook, Siebel, DMS, Helpdesk, Customer Service, DocNet.

До спектру моїх обов'язків входило:

- щоденне виявлення потреб клієнта, продаж послуг компанії;

- лідогенерація;

- консультація клієнтів по телефону;

- прийом та обробка заявок;

- робота з різними видами документації (договори, рахунки, угоди);

- вирішення проблемних ситуацій з клієнтами.

17.07.2016 – 15.05.2017 – спеціаліст з підтримки навчального процесу у відділі навчання компанії ПрАТ «Київстар».

Робота з програмами: WebTutor, Word, Excel, PowerPoint, Outlook

- виконання доручень керівника;

- ведення бази знань для партнерів (дилерів) компанії;

- організація тренінгів;

- ведення звітів.

04.03.2014 – 17.07.2016 – спеціаліст відділу ВТОКК (відділ телефонного обслуговування ключових клієнтів) ПрАТ «Київстар»: - консультація ключових клієнтів компанії, залагодження конфліктних ситуацій;

- вирішення нестандартних ситуацій, які не входять до рамок компетенції фахівців 1-ої лінії підтримки;

- вирішення питань, з яких звернулися ключові клієнти компанії відповідно до зафіксованих у системі звернень Helpdesk Trouble Ticketing List;

- робота із програмами: Helpdesk, Customer service.

01.09.2012 – 04.03.2014 – консультант відділу телефонного обслуговування ПрАТ «Київстар»:

- консультація абонентів передплаченого сервісу та контрактної форми підключення про послуги компанії;

- продаж додаткових послуг компанії;

- розгляд скарг від абонентів.

Ключова інформація

Вільно: Windows, MSOffice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet, HelpDesk, Siebel, DMS, Customer service, DocNet, ВЧАСНО, StarDocs.

Навчалась в 1 закладі

Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"

Фінанси та кредит

Київ, 2017

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Особисті якості

- відповідальність і пунктуальність;активність;

- здатність швидко навчатися;

- комунікабельність та відмінні навички спілкування з клієнтами;

- вміння працювати в команді;

- стресостійкість;відкритість та позитивне ставлення до життя.

Яна

Менеджер по роботі з клієнтами

Вишневе

35 000 грн.

30 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому