Работала в 2 компаниях 11 лет 10 месяцев
Телекоммуникации / Связь
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
FARLEP INVEST, ТМ Vega
Телекоммуникации / Связь
1 год 6 месяцев
03.2023 - по настоящее время
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами ПрАТ “ФАРЛЕП-ІНВЕСТ”:
- обробка звернень клієнтів В2В з питань фіксованого зв'язку;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- підготовка договірних документів (Договори, пропозиції, рахунки);
- допродаж сервісів клієнтам;
- лідогенерація;
- вирішення проблемних ситуацій з клієнтами;
- участь в тендерах (підготовка документації і розміщення на майданчиках).
Менеджер по роботі з клієнтами
ПрАТ Киівстар
Телекоммуникации / Связь
10 лет 2 месяца
09.2012 - 11.2022
06.03.2020 – 18.11.2022 - фахівець з розвитку корпоративних клієнтів ПрАТ «Київстар»:
- обробка звернень клієнтів В2В з питань мобільного та фіксованого зв'язку;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- підготовка договірних документів (Договори, пропозиції, рахунки);
- допродаж сервісів клієнтам.
16.11.2017 – 06.03.2020 – спеціаліст з обслуговування та розвитку клієнтів малого та середнього бізнесу компанії ПрАТ «Київстар».
Робота із програмами: Word, Excel, Outlook, Siebel, DMS, Helpdesk, Customer Service, DocNet.
До спектру моїх обов'язків входило:
- щоденне виявлення потреб клієнта, продаж послуг компанії;
- лідогенерація;
- консультація клієнтів по телефону;
- прийом та обробка заявок;
- робота з різними видами документації (договори, рахунки, угоди);
- вирішення проблемних ситуацій з клієнтами.
17.07.2016 – 15.05.2017 – спеціаліст з підтримки навчального процесу у відділі навчання компанії ПрАТ «Київстар».
Робота з програмами: WebTutor, Word, Excel, PowerPoint, Outlook
- виконання доручень керівника;
- ведення бази знань для партнерів (дилерів) компанії;
- організація тренінгів;
- ведення звітів.
04.03.2014 – 17.07.2016 – спеціаліст відділу ВТОКК (відділ телефонного обслуговування ключових клієнтів) ПрАТ «Київстар»: - консультація ключових клієнтів компанії, залагодження конфліктних ситуацій;
- вирішення нестандартних ситуацій, які не входять до рамок компетенції фахівців 1-ої лінії підтримки;
- вирішення питань, з яких звернулися ключові клієнти компанії відповідно до зафіксованих у системі звернень Helpdesk Trouble Ticketing List;
- робота із програмами: Helpdesk, Customer service.
01.09.2012 – 04.03.2014 – консультант відділу телефонного обслуговування ПрАТ «Київстар»:
- консультація абонентів передплаченого сервісу та контрактної форми підключення про послуги компанії;
- продаж додаткових послуг компанії;
- розгляд скарг від абонентів.
Ключевая информация
Вільно: Windows, MSOffice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet, HelpDesk, Siebel, DMS, Customer service, DocNet, ВЧАСНО, StarDocs.
Училась в 1 заведении
Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
Фінанси та кредит
Київ, 2017
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Особисті якості
- відповідальність і пунктуальність;активність;
- здатність швидко навчатися;
- комунікабельність та відмінні навички спілкування з клієнтами;
- вміння працювати в команді;
- стресостійкість;відкритість та позитивне ставлення до життя.
Яна
Яна
Менеджер по роботі з клієнтами
Вишневое, Киевская обл.
полная занятость
Обновлено 3 месяца назад