Працювала в 4 компаніях   14 років 7 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво, Медицина та Охорона здоров'я, Будівництво

Директор з підбору перосоналу

ТОВ "Макроплюс трейдинг"

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 2 місяці

08.2021 - 10.2024

  • створення та організацій всіх процесів рекрутингу у компанії з "0"
  • формування відділу по підбору персоналу та їх адаптація
  • планування кадрових ресурсів та оцінка персоналу
  • автоматизація процесів рекрутингу (створення програм навчання для співробітників; аналітики та аналізу по якості персоналу) та звітності.
  • розробка стратегії розвитку відділу та компанії вцілому.
  • введення аналітики в роботу;
  • розробка KPI для певних посад;
  • розробка та впровадження системи мотивації, проведення тренінгів та навчання персоналу.
  • контроль відділу рекрутингу у відділі 5 HR.
  • аналіз ринку праціпроведення онбордингу і оффбордингу для персоналуформування бюджету відділу HR.
  • розробка плану корпоративних заходів, анкетування та тестування працівників
  • розробка правил, політик та процедур компанії
  • документообіг (написання, адаптація та затвердження посадових інструкцій, штатних розписів, мотиваційних листів та ін)
  • розробка та впровадження кодексу етики
  • вирішення конфліктних ситуацій
  • проведення вторичних співбесід і оцінка притаманних кандидату якостей та ефективності, спроможності працювати розробка стратегій по ефективному підбору персоналу.
  • організація та проведення корпоративних заходів.

Hr-керівник

ТОВ "Фудпаксервіс"

Промисловість та Виробництво

1 рік 6 місяців

02.2020 - 08.2021

  • Розробка стратегії роботи розвитку компанії
  • аналіз ринку
  • формування бюджету компанії та розробка бізнес планів та стратегії розвитку
  • відкриття філій у містах України
  • реєстрація компанії (філії) та супровід
  • автоматизація та оптимізація процесів
  • поставлення задач відділам та контроль їх виконання
  • впровадження CRM системи,формування відділів, підбір персоналу,
  • адаптація та навчанняперсналу
  • аналіз ефективності роботи працівників, ринку торгівлі,

Керівник проєкту

ТОВ "K&Kgrup"

Медицина та Охорона здоров'я

5 років 1 місяць

01.2015 - 02.2020

Це був пілотний проект, який за час свого існування мав дуже гарні економічні показники. Мав гарні перспективи на розвиток. Були назначені дати відкриття офісів від компанії у Дніпрі та Львові, але на жаль пандемія внесла свої корективи - закривши кордони.

Обов”язки:

  • Відкриття головною офісу з “0” у місті Київ та філій у інших містах на етапах запуску проекту.
  • Відкриття мовної школи з висококваліфікованими вчителями у місті Київ.
  • Планувалось відкриття філій мовних шкіл у місті Дніпро та Львів.
  • Формування пакетів документів на отримання ліцензій на здійснення такого виду діяльності.
  • Формування бюджету компанії, розробка бізнес плану та стратегії розвитку.
  • Документальний супровід з моменту реєстрації до розподілення обов”язків по сформованим відділам.
  • Звітування (бухгалтерія) перед головним офісом холдингом у Німеччині.
  • Підбір персоналу, навчання та адаптація Мотивація медичного персоналу до роботи у Німеччині.
  • Проведення навчань та тренінгів для офісного персоналу та для медичного персоналу.
  • Формування бухгалтерського, юридичного, економічного відділу, по підбору персоналу для працевлаштування за кордоном
  • Розробка та впровадження системи KPI.
  • Написання посадових інструкційНаписання програм для тестування персоналу та автоматизація процесів рекрутингу.
  • Документальний супровід медичного працівника на отримання візи
  • Супровід працівника у Німеччину і передача його роботодавцю. та інше
  • Відрядження у Німеччину.
  • Психологічна підтримка медичного персоналу -залучення висококваліфікованих спеціалістів.
  • Основна мета проекту - офіційне (ліцензійне) працевлаштування медичного персоналу у Німеччині. Це складний проект, який складався з багатьох складових які весь проект тісно переплітали між собою.

Бухгалтер

ТОВ Флеге карієре"

Будівництво

5 років 5 місяців

04.2010 - 09.2015

Організація та реєстрація компанії. Пошук та підбір офісного персрналу. Рекрутинг персоналу для офіційного працевлаштування за кордоном. Ведення бухгалтерського обліку.

Ключова інформація

Професійний підбір персоналу, відкриття компаній з “0”, бухгалтерський супровід, лідерські якості, робота в команді, прагнення до оптимізації процесів (написання програм, що дозволяють працювати якісніше і без помилок), прагнення працювати на результат і отримувати гарну мотивацію, вміння адаптуватись і працювати у складних умовах, постійне навчання та прагнення вдосконалюватися. Вільний користувач офісних програм, вільне володіння комп”ютером. Створюю програми для автоматизації процесів.

Навчалась в 1 закладі

Національний університет харчових технологій

Менеджер зед

Київ, 2010

Володіє мовами

Польська

середній

Українська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

hr - менеджер

2020

international marketing business academy

Додаткова інформація

Особисті якості

Чесність , прозорість у справах , пунктуальність , справедливість , повага до працівників , працелюбність , комунікабелтність , стресостійкість , вневненість , не конфлітність , відкритість , працювати багато в задоволення і за справедливу фінансову винагороду , виконую роботу якісно і швидко , легко навчаюсь і постійно удосконалюю набуті навички , навчаюсь новому і застосовую нові методи в роботі , не боюсь складнощі і легко справляюсь з ними - це все про мене. з легкістю веду будь які перемовини

Водійські права

Водійське посвідчення : так

Особисті якості

Цілеспрямована , настроенна на позитив на на найкращий результат , прецелюбна. якщо робота мені залюбки буду працювати більше відведенного часу на результат

Юлія Олександрівна

Hr - директор

Київ

30 000 $

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому