Работала в 4 компаниях 14 лет 7 месяцев
Торговля розничная / Retail, Промышленность и Производство, Медицина и Здравоохранение, Строительство
Директор з підбору перосоналу
ТОВ "Макроплюс трейдинг"
Торговля розничная / Retail
3 года 2 месяца
08.2021 - 10.2024
- створення та організацій всіх процесів рекрутингу у компанії з "0"
- формування відділу по підбору персоналу та їх адаптація
- планування кадрових ресурсів та оцінка персоналу
- автоматизація процесів рекрутингу (створення програм навчання для співробітників; аналітики та аналізу по якості персоналу) та звітності.
- розробка стратегії розвитку відділу та компанії вцілому.
- введення аналітики в роботу;
- розробка KPI для певних посад;
- розробка та впровадження системи мотивації, проведення тренінгів та навчання персоналу.
- контроль відділу рекрутингу у відділі 5 HR.
- аналіз ринку праціпроведення онбордингу і оффбордингу для персоналуформування бюджету відділу HR.
- розробка плану корпоративних заходів, анкетування та тестування працівників
- розробка правил, політик та процедур компанії
- документообіг (написання, адаптація та затвердження посадових інструкцій, штатних розписів, мотиваційних листів та ін)
- розробка та впровадження кодексу етики
- вирішення конфліктних ситуацій
- проведення вторичних співбесід і оцінка притаманних кандидату якостей та ефективності, спроможності працювати розробка стратегій по ефективному підбору персоналу.
- організація та проведення корпоративних заходів.
Hr-керівник
ТОВ "Фудпаксервіс"
Промышленность и Производство
1 год 6 месяцев
02.2020 - 08.2021
- Розробка стратегії роботи розвитку компанії
- аналіз ринку
- формування бюджету компанії та розробка бізнес планів та стратегії розвитку
- відкриття філій у містах України
- реєстрація компанії (філії) та супровід
- автоматизація та оптимізація процесів
- поставлення задач відділам та контроль їх виконання
- впровадження CRM системи,формування відділів, підбір персоналу,
- адаптація та навчанняперсналу
- аналіз ефективності роботи працівників, ринку торгівлі,
Керівник проєкту
ТОВ "K&Kgrup"
Медицина и Здравоохранение
5 лет 1 месяц
01.2015 - 02.2020
Це був пілотний проект, який за час свого існування мав дуже гарні економічні показники. Мав гарні перспективи на розвиток. Були назначені дати відкриття офісів від компанії у Дніпрі та Львові, але на жаль пандемія внесла свої корективи - закривши кордони.
Обов”язки:
- Відкриття головною офісу з “0” у місті Київ та філій у інших містах на етапах запуску проекту.
- Відкриття мовної школи з висококваліфікованими вчителями у місті Київ.
- Планувалось відкриття філій мовних шкіл у місті Дніпро та Львів.
- Формування пакетів документів на отримання ліцензій на здійснення такого виду діяльності.
- Формування бюджету компанії, розробка бізнес плану та стратегії розвитку.
- Документальний супровід з моменту реєстрації до розподілення обов”язків по сформованим відділам.
- Звітування (бухгалтерія) перед головним офісом холдингом у Німеччині.
- Підбір персоналу, навчання та адаптація Мотивація медичного персоналу до роботи у Німеччині.
- Проведення навчань та тренінгів для офісного персоналу та для медичного персоналу.
- Формування бухгалтерського, юридичного, економічного відділу, по підбору персоналу для працевлаштування за кордоном
- Розробка та впровадження системи KPI.
- Написання посадових інструкційНаписання програм для тестування персоналу та автоматизація процесів рекрутингу.
- Документальний супровід медичного працівника на отримання візи
- Супровід працівника у Німеччину і передача його роботодавцю. та інше
- Відрядження у Німеччину.
- Психологічна підтримка медичного персоналу -залучення висококваліфікованих спеціалістів.
- Основна мета проекту - офіційне (ліцензійне) працевлаштування медичного персоналу у Німеччині. Це складний проект, який складався з багатьох складових які весь проект тісно переплітали між собою.
Бухгалтер
ТОВ Флеге карієре"
Строительство
5 лет 5 месяцев
04.2010 - 09.2015
Ключевая информация
Професійний підбір персоналу, відкриття компаній з “0”, бухгалтерський супровід, лідерські якості, робота в команді, прагнення до оптимізації процесів (написання програм, що дозволяють працювати якісніше і без помилок), прагнення працювати на результат і отримувати гарну мотивацію, вміння адаптуватись і працювати у складних умовах, постійне навчання та прагнення вдосконалюватися. Вільний користувач офісних програм, вільне володіння комп”ютером. Створюю програми для автоматизації процесів.
Училась в 1 заведении
Національний університет харчових технологій
Менеджер зед
Київ, 2010
Владеет языками
Польский
средний
Украинский
базовый
Курсы, тренинги, сертификаты
hr - менеджер
international marketing business academy
Дополнительная информация
Особисті якості
Водійські права
Особисті якості
Юлія Олександрівна
Юлія Олександрівна
Hr - директор
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 день назад