Працювала в 3 компаніях   24 роки 6 місяців

Транспорт та Логістика

Генеральний директор

Назву компанії приховано

Транспорт та Логістика

20 років 2 місяці

04.2004 - до теперішнього часу

  • Організовувала ефективну роботу офісно-складського комплексу (пл. 30 тис. кв.м) протягом 19 років з рівнем вакантності 3-5%; запровадила нову програму обліку товару на складі, що призвело до прискорення відбору замовлення та відвантаження товару на 12%; Розробила та впровадила систему бюджетування та управлінської звітності із «0»; зменшила обсяг дебіторської заборгованості до 3% (перехідний залишок оренди) за допомоги системної роботи з клієнтами.
  • Забезпечила безперебійне функціонування офісу та складського комплексу в перші місяці війни – організація безперервної видачі товару зі складу, охорона, опалення, генератори, старлінки. Організувала утримання клієнтів під час військового стану, більше 80% з яких є клієнтами понад 5 років. За 2022 рік компанія не втратила жодного клієнта за рахунок індивідуального підходу. 2004 - по теперішній час Досвід роботи Оптимізація та автоматизація бізнес-процесів Антикризове управління Ризик-менеджмент Проектне управління Стратегічне планування Бюджетування Управлінська звітність Ведення переговорів Професійні навички Управління персоналом Лідерство Адміністративногосподарська діяльність Управління закупівлями
  • Вибудовувала з нуля бізнес-модель офісно-складського комплексу, створила систему керування компанією: оргструктура, бізнес-процеси, бюджетування, цілепокладання, операційні процедури, опис функціоналу співробітників, КРІ. Розробила стратегію та впровадила стандарти системи взаємодії всіх структурних бізнес-одиниць.
  • Провела реінжиніринг бізнес-процесів – автоматизація, оптимізація, збільшення рентабельності відповідального зберігання, впровадження нової системи складського обліку, що дозволить зменшити кількість помилок при відборі товару на 30% .
  • Займалася прорахунком системи ціноутворення, генерацією доходу, розрахунками прибутку, оптимізацією витрат та підготовкою звітності акціонерам. Координувала роботу представників іноземних місій в Україні та супроводжувала вантажі технічної допомоги.
  • Сформувала висококваліфіковану команду (40 співробітників) - вибудова якісних критеріїв підбору персоналу, організація онбоардингу, процесів адаптації та інтеграції. Організовувала програми навчання та підвищення кваліфікації. Оцінка, підвищення рівня залученості персоналу, налаштування процесів мотивації. Плинність кадрів складала не більше 5% на рік. 85% персоналу працює понад 10 років.

Операційний директор

Назву компанії приховано

Транспорт та Логістика

4 роки 3 місяці

01.2020 - 04.2024

  • Координувала щоденну операційну роботу по управлінню компанією (проведення переговорів, підписання угод, договірна та претензійна робота, робота з дебіторами).
  • Розподіл фінансових ресурсів та управління ліквідністю компанії. Впровадження управлінського обліку, бюджетування. Аналіз, визначення та впровадження стратегічних та тактичних завдань щодо розвитку компанії та її підрозділів

Виконавчий директор

Назву компанії приховано

Транспорт та Логістика

4 роки 7 місяців

01.2000 - 08.2004

  • Відкривала митно-ліцензійний склад підприємства, координувала роботу підприємства з Державною митною службою України, ДСНС, санітарно-епідеміологічною службою, службою ветеринарного контролю.
  • Організовувала роботу митно-ліцензійного складу та митного брокерського відділу, координувала роботу відділу збірних вантажів, безпосередньо працювала із транспортними та експедиційними компаніями щодо доставки вантажів та перетину кордону.
  • Займалася підбором команди та організацією відділів митного оформлення вантажів та зовнішньо-економічної діяльності.
  • Координувала роботу із замовниками брокерських послуг щодо проведення митного оформлення вантажів.

Ключова інформація

  • Оптимізація та автоматизація бізнес-процесів
  • Антикризове управління
  • Ризик-менеджмент
  • Проектне управління
  • Стратегічне планування
  • Бюджетування
  • Управлінська звітність
  • Ведення переговорів
  • Управління персоналом
  • Лідерство
  • Адміністративногосподарська діяльність
  • Управління закупівлями

Навчалась в 3 закладах

Бізнес школа Крок

Бізнес адміністрування.

Київ, 2023

Вища школа економіки та ділової адміністрації «Ажіо-коледж»,

спеціальність «Фінанси і кредит»

Київ, 2000

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Металорізальні верстати та системи

Київ , 1995

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Профіль

  • 15 + років управлінського досвіду у сферах складської логістики, ЗЕД, нерухомості. Значний досвід в управлінні ефективністю бізнес процесів підрозділів: складська логістика, нерухомість, фінанси, HR, закупівлі, клієнтський сервіс, комерція, адміністративно-господарський.
  • Операційна експертиза: стратегічне планування, вдосконалення адміністративних та операційних процесів, управлінський облік, генерація доходу та мінімізація витрат, управління командою (employee experience management), ведення переговорів, договірна та претензійна робота.
  • Високі організаційні та управлінські навички. Вміння працювати в режимі багатозадачності та стислих термінів. Відмінні навички спілкування, презентації та ведення переговорів. Надзвичайно вмотивована та цілеспрямована особистість. МВА – бізнес адміністрування. Англійська - В2.
  • Професіонал з організаційної трансформації бізнесу, реорганізації та інтеграції нових процесів. Розробка стратегій та проектування діяльності в часи невизначеності. Вважаю, що співробітники компанії є її головним капіталом. Культивую розширення бізнесу та напрацювання нових практик.

Номер для зв'язку 067 5552635

Анонімний пошукач

Операційний / виконавчий директор

Київ

100 000 грн.

51 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 днів тому