Працював в 4 компаніях   16 років 8 місяців

Енергетика та Енергоносії, Транспорт та Логістика

Операційний директор

Inter Energy Europe

Енергетика та Енергоносії

2 роки 5 місяців

01.2022 - 06.2024

ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР (дистрибуція/імпорт)

Група дистриб’юторських компаній (окремі юр особи) в УКРАЇНІ, ПОЛЬЩІ, НІМЕЧЧИНІ з продажу обладнання для будівництва СОНЯЧНИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ

РЕЗУЛЬТАТИ:

1. HR:

1.1. Найм та підбір персоналу: головний бухгалтер, бухгалтер, логіст, керівник складу, водій навантажувача, інженер технічного відділу, інженер-проектант

1.2. Розробка посадових інструкцій для операційного персоналу

1.3. Проведення інтерв’ю та оцінка персоналу операційного департаменту

1.4. Розробка та впровадження KPI підлеглого персоналу

2. Виробництво: Складське господарство/Логістика:

2.1. Оптимізація складських приміщень: зменшення орендованої площі на 40%за рахунок складського обладнання

2.2. Переведення складів з обслуговування на аутсорсингу на власні ресурси. Обґрунтування власникам бізнесу втілення таких змін. Економія склала 50% від послуг аутсорсингу

2.3. Розробка договірної політики з найманими перевізниками

2.4. Розробка системи закупівель для потреб складського господарства

2.5. Успішне проведення переговорів про збереження цін за складські послуги в Польщі (по Законодавству GUS мала бути щорічна індексація)

3. Фінанси / Бухгалтерія:

3.1. Переведення компанії на нову облікову базу (з 1С на BAS корпорація)

3.2. Написання ТЗ програмісту 1С для автоматизації операційних процесів в управлінській базі 1С. Реалізовано більше 20 доробок в 1С

3.3. Написання інструкцій для персоналу по роботі в управлінській базі 1С

3.4. Оптимізація податкового навантаження компанії в Україні. % податкового навантаження в нормі по галузі

3.5. Втілення системи оподаткування польської компанії без сплати податку на прибуток (VAT – сплата на загальних умовах)

3.6. Розрахунок фінансових показників проектів: рентабельність, NPV, ROI, IRR, термін окупності

3.7. Взаємодія з зовнішніми аудиторами по усуненню ключових недоліків по результатам щорічних аудиторських перевірок

3.8. Рекомендації власникам бізнесу щодо покращення фінансових показників діяльності Групи компаній, а саме: «як офіційно не сплачувати податок на прибуток в Україні /Польщі»

4. Інше:

4.1. Втілення системи обліку роботи інженерів технічного відділу

4.2. Розробка бізнес-процесів роботи операційного напрямку діяльності

4.3. Оцифрування функціональних процесів операційного персоналу

4.4. Налаштування системи бухгалтерського обліку між українською та польською / німецькою компанією

4.5. Запуск проектно відділу для підготовки проектів будівництва СЕС

4.6. Отримання простроченої ДЗ від клієнтів польської компанії шляхом: власних перемовин (на польській мові) та співпраця з колекторськими компаніями

4.7. Реєстрація компанії в Німеччині (99% відсотків адвокатів запевняли, що не можливо це зробити для нерезидентів)

Менеджер проєктів

Автологістика

Транспорт та Логістика

4 роки

01.2018 - 01.2022

«АВТОЛОГІСТИКА», Інтегрований постачальник логістичних послуг в автомобільній промисловості, www.avtologistika.com

Втілення проектів в компанії:

1. Переобладнання авто на ГБО (LPG), Сертифікація переобладнаних авто

2. Запуск виробничої/торгової компанії для трансформації вантажних авто (напрямок трансформації: промтоварні/ізотермічні/реф. фургони, модульні ізоляційні системи, спецавтомобілі, автобуси)

3. Мережа франчайзингових партнерів

4. Випробувальна Лабораторія для легкових та вантажних автомобілів

Функціональні обов’язки:

  • Формування стратегії запуску і розвитку по кожному проекту
  • Опис бізнес-процесів проектів
  • Розробка та впровадження точок контролю
  • Участь у маркетинговій стратегії просування проектів
  • Розробка та впровадження фінансової політики проектів
  • Розробка навчальних матеріалів для виробничого та адміністративного персоналу
  • Впровадження стандартів, інструкцій, наказів, положень компанії
  • Реалізація заходів для підвищення продажів реалізованих проектів
  • Підтримка відносин із ключовими клієнтами/постачальниками(українські/європейські) компаніїУчасть в автоматизації процесів проектівРозробка бюджетів: статті доходів/витрат
  • Успішне проходження аудитів державних структур для запуску проектів
    РЕЗУЛЬТАТИ:
    1. Запуск запланованих проектів в заздалегідь визначені терміни по часу
    2. Збільшення валового доходу на 35% от реалізації проектів
    3. Збільшення показника EBITDA на 30% (звітний період - 1 рік) за рахунок втілення нових проектів

Керівник проекту

SAT

Транспорт та Логістика

2 роки 3 місяці

10.2015 - 01.2018

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ РОЗВИТКУ БІЗНЕСА (проект «ФРАНЧАЙЗИНГ»), Транспортна компанія «SAT» - національний перевізник збірних вантажів, www.sat.ua

Функціональні обов’язки:

  • Продаж проекту «Партнерство» потенційним партнерам
  • Розширення агентської мережі
  • Регламентування діяльності Агентської мережіРозробка та впровадження системи контролю роботи агентських підрозділів
  • Проведення оцінки реалізованих проектів, заходів та здійснення дій, спрямованих на зниження бізнес ризиків діяльності ТК «SAT»
  • Розробка заходів щодо збільшення рентабельності (прибутку) ТК "SAT" від програми "Партнерства"
  • Контроль роботи агентів у затверджених точках контролю
  • Підготовка аналітичних звітів, презентації за результатами роботи зрекомендаціями та пропозиціями
  • Розробка пропозицій щодо стратегії розвитку «Агентської мережі» представництв
    РЕЗУЛЬТАТИ:
    1. Відкриття за 1,5 року 55 партнерських відділень на території України
    2. Виконання плану продажів агентами послуг компанії
    3. Збільшення на 30% доходу (від продажу послуг) компанії за рахунок партнерських відділень
    4. Досягнення показника рентабельності ТК "SAT" від програми "Партнерства"
    5. Досягнення рівня операційної рентабельності проекту – задача власника бізнесу

Заступник директора з продажів

SAT

Транспорт та Логістика

7 років 11 місяців

11.2007 - 10.2015

Функціональні обов’язки:
Фінансовий напрямок:

  • складання бюджету за статтями доходу та витрат
  • розрахунок фінансових показників діяльності регіональних підрозділів
  • оцінка та економічний аналіз проектів у компанії
    Комерційний блок:
  • розробка та впровадження стратегії продажів послуг підприємства
  • постановка завдань та контроль виконання планів продажів в регіонах
  • розробка форм планування продажів послуг та регулярної звітності за результатами роботи
  • забезпечення виконання планів продажів підприємства
  • контроль за станом дебіторської заборгованості клієнтів та впровадження заходів щодо її скорочення
  • забезпечення своєчасного погашення дебіторської заборгованості клієнтами згідно підписаних договорів
  • проведення переговорів, презентацій з існуючими та потенційними клієнтами з метою збільшення продажів
  • розробка системи мотивації працівників компанії
  • подання Генеральному директору пропозицій щодо покращення якості та асортименту послуг підприємства
  • взаємодія та здійснення обміну інформацією зі структурними підрозділами підприємства, у межах наданих посадових повноважень
    Виробничий напрямок:
  • участь у проектній роботі по впровадженню змін виробничих бізнес-процесів
  • участь в проектній роботі зі створення спільних рейсів із конкурентами з доставки вантажів
  • аналіз роботи в «польових» умовах підрозділу «служба доставки»
  • участь у переговорах з підрядниками по питанню надання найманого магістрального транспорту
    Управління персоналом:
  • пошук та підбір персоналу: керівник підрозділу, фахівець з продажів
  • проведення співбесід із кандидатами
  • навчання нових працівників діяльності підприємства
  • атестація персоналу комерційного департаментупроведення лекцій для підлеглих працівників
  • організація проведення зовнішнього навчання фахівців із продажів: тренінги, семінари
  • оцінка показників роботи персоналу комерційного департаменту
    РЕЗУЛЬТАТИ:
    1. Виконання планів (бюджету доходу) продажу на підприємстві
    2. Виконання плану продажу із залучення нових клієнтів
    3. Утримання планового показника дебіторської заборгованість
    4. Досягнення рівня операційної рентабельності проекту – задача власника бізнесу
    5. Побудова та втілення системи продажів на підприємстві
    6. Впровадження CRM системи для функцій продаж
    7. Успішне завершення виробничих та комерційних проектів

Навчався в 3 закладах

International Institute of Management LINK OUBS (Open University Business School, United Kingdom)

Стратегія

Київ, 2015

Київський інститут муніципального менеджменту та бізнесу (КІММБ)

Економічний

Київ, 2003

Київський Військовий інститут управління та зв’язку (КВІУЗ)

Інженер телекомунікацій

Київ, 2001

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Польська

вище середнього

Українська

вільно

Олег

Операційний / Виконавчий / Генеральний директор

Київ

3 000 $

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 тиждень тому