Працювала в 2 компаніях   9 років 11 місяців

IT, Телекомунікації / Зв'язок

Marketing Communications Specialist (GovTech, IT)

Міністерство Цифрової Трансформації - Проект Мрія

IT

9 місяців

02.2024 - до теперішнього часу

-Побудова з партнерами ефективної, комунікації для довгострокової співпраці

-Впровадження нового продукту на ринку освітніх інформаційних систем

-Моніторинг і аналіз ринку конкурентного середовища

-Організація та проведення зустрічей з навчальними закладами

-Забезпечення високого рівня задоволеності партнерів, шляхом спілкування, надання консультацій та підтримки

Ведення звітності про партнерську діяльність та результати роботи

-Онбординг навчальних закладів (організація навчань, тренінгів, як дистанційно так і offline)

-Підтримка комунікації: відправка оновлень продукта і процесів, змін, передача актуальних навчальних матеріалів

-Побудова воронки продажу

-Розробки інструкцій та методологічних матеріалів

-Організація тренінгів та івентів

-Розробка метрик та систем вимірювання результатів (опитувальники, глибинні інтерв’ю, тести)

-Моніторинг, оновлення стратегії напряму навчання і підтримки навчальних закладів

Залучення кваліфікованих тренерів, представників педагогічних програм, фахівців з лідерських компетенцій

Ключові досягнення:

- Реалізовано пілотний запуск продукта в 40 навчальних закладах по всій України

- Проведено конкурсний відбір серед 600 кандидатів на посаду “тренер Мрії”

- Організовано і проведено 3 великих захода для навчання тренерів Мрії та представників пілотних шкіл

- Налагоджена плідна співпраця між відділами Support/Implementation/Product

- Під час пілотного запуску жоден навчальний заклад не покинув тестування

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

Multitest

Телекомунікації / Зв'язок

9 років 1 місяць

01.2015 - 02.2024

- Побудова ефективної комунікації зі стейкхолдерами

- Просування проекту - соцмережі, форуми, месенджери, блогери та ін. - Розвиток партнерської мережі

- Налаштування процесу відновлення і залучення до співпраці клієнтів

- Адміністрування, менеджмент, інтеграція нових співробітників, налаштування автономної роботи команди

- Розвиток та покращення комерційних умов співпраці за рахунок надання нових послуг

- Розширення продуктів компанії
- Проведення переговорів, робота з запереченнями, вирішення конфліктних ситуацій з ключовими клієнтами
- Управління продажами: підготовка комерційних пропозицій, розширення каналів продажів, контроль дебіторської заборгованості, організація роботи з кол-центром

Досягнення:

- Залучення 100+ партнерів зі всієї України (ТОП 20 провайдерів: Воля, Киїівстар, Фрінет, Тріолан, Айпінет…)

- Покращення комерційних умов і збільшення середнього чеку 2023-2024р на 70%

- Розробила та впровадила додаткові можливості монетизації у 2024р, що дає можливість збільшити дохід на 30% за рік

- за 2023-2024р churn ведених партнерів компанії дорівнював нуль

Ключова інформація

Досвід роботи з ключовими клієнтами – 14 років;
Управління продажами: підготовка комерційних пропозицій, розширення каналів продажів, контроль дебіторської заборгованості, організація робота з кол-центром;
Проведення переговорів, робота з запереченнями, вирішення конфліктних ситуацій з ключовими клієнтами;
Оперативне управління закупівлями, збутом;
Аналіз ринку конкурентів та споживачів, менеджмент маркетингових активностей компанії, SWOT-аналіз;
Ведення та оптимізація інструментів просування;Ведення звітності, документообігу, роботи з CRM-системами;
Розробка та реалізація планів бюджету, контроль дотримання термінів, аргументація змін та скорочення витратної частини;
Залучення найбільш ефективних субпідрядників відповідно до задач проекту;
Виявлення вузьких місць у бізнесі, включаючи маркетинговий та економічний напрямки, розробка мір по їх усуненню;
Знання програм: MS Office, Outlook, PowerPoint, Bitrix24, PlanFix, Вчасно, аналітичні системи, електронний документообіг;
Знання та розуміння основних гравців на ринку телекомунікацій;
Знання іноземних мов: англійська – А2, польська – А1;
Маю водійське посвідчення категорії В, є авто, готова до відряджень;
Відповідальність, швидкість прийняття рішень, вміння доносити свою думку та аргументовано відстоювати її;
Розвинені лідерські якості, комунікаційні та презентаційні навички;
Готовність розвиватися та вчитися. Високий рівень емпатії

Навчалась в 2 закладах

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Маркетинг

Київ, 2007

Дніпропетровська Політехніка.

Інженер

Днепр, 2004

Додаткова інформація

Курси та тренінги

2024 «НЛП», Тренінговий центр Тетяни Ларіной

2024 «Конфліктологія та навички успішної побудови комунікації» Тренінговий центр Тетяни Ларіной

2023 «Успішні продажі» laba.ua

2023 «Ефективність бізнесу», Школа бізнесу Нова пошта

2002 «Менеджмент персоналу при Центрі естетичного розвитку НГУ», Національний гірничий університет

2019 «Pediatric basic life course», SPECIAL TRAINING CENTER «Летняя школа тьюторов», Центр психологической помощи «Равновесие»

Юлія

менеджер по роботі з ключовими клієнтами

Київ

50 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому