Працював в 7 компаніях   11 років 9 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, IT, Освіта, Банки

Corporate Digital Products Sales Expert

Vodafone Україна

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 4 місяці

02.2021 - до теперішнього часу

Координація роботи групи експертів закріплених регіонів та ведення повного циклу продажу IT/digital продуктів на території регіону:

  • Моніторинг ринку;
  • Визначення цільових клієнтів для IT/digital продуктів серед існуючої бази;
  • Пошук потенційних нових клієнтів;
  • Проведення самостійних та спільно з експертами зустрічей та переговорів з клієнтами на рівні осіб приймаючих рішення;
  • Проведення презентацій, семінарів для потенційних та діючих клієнтів.

Супровід продажу IT/digital продуктів:

  • Підготовка та презентація комерційних пропозицій;
  • Формування спільно з клієнтом Технічних завдань (ТЗ);
  • Здійснення прямих та крос-продажів послуг та IT/digital продуктів компанії;
  • Надання консультацій та інформаційної підтримки;
  • Ведення документації для продажу IT/digital продуктів;
  • Покращення процесу продажу, вдосконалення скілів експертів для успішного розвитку напрямку цифрових рішень.

Key Account Manager

ColoBridge GmbH

Телекомунікації / Зв'язок

4 роки 6 місяців

06.2016 - 12.2020

Ведення повного циклу продажу IT продуктів (хмарні рішення) та супроводження ключових клієнтів:

  • Роль сполучної ланки між компанією (відповідальними підрозділами) та клієнтом;
  • Консультування В2В клієнтів, виявлення потреб та підготовка комерційних пропозицій;
  • Проведення переговорів з потенційними та існуючими клієнтами, презентація послуг та можливостей компанії;
  • Супровід та оформлення угод, підготовка та укладання договорів з клієнтами;
  • Розвиток та розширення клієнтської бази;
  • Участь в оптимізації існуючих бізнес-процесів;
  • Участь у виставках , конференціях.

Key Account manager

robota.ua

IT

3 місяці

03.2016 - 06.2016

Ведення повного циклу продажу продуктів компанії та супроводження ключових клієнтів:

  • Проведення перемовин на рівні ОПР, ОПР;
  • Розвиток та розширення бази клієнтів;
  • Збільшення клієнтського портфелю послуг.

Руководитель направления продаж

Школа английского языка

Освіта

6 місяців

09.2015 - 03.2016

Організація та ведення процесу продажу послуг компанії:

  • Забезпечення успішних показників продажу послуг;
  • Комунікація з внутрішніми підрозділами та сумісна розробка стратегії розвитку компанії для покращення показників продажу та надання сервісу;
  • Розвиток B2B напрямку.

Головний економіст по роботі з корпоративними клієнтами.

Райффайзен Банк Аваль

Банки

7 місяців

08.2014 - 03.2015

  • Супроводження портфелю діючих клієнтів та його розширення;
  • Продаж продуктів банку;
  • Залучення нових клієнтів;
  • Успішне виконання показників продажу відділу.

Провідний спеціаліст відділу "Клієнт банк" для юридичних осіб та корпоративних клієнтів

Райффайзен Банк Аваль

Банки

1 рік 5 місяців

03.2013 - 08.2014

  • Технічний супровід програмного забезпечення «Інтернет банкінг» для юридичних осіб та корпоративних клієнтів;
  • Консультація та повний супровід клієнта в процесі попередньої реєстрації в системі (установка, налаштування);
  • Консультація працівників фронт-офісу;
  • Консультація клієнтів з питань роботи з ключами ЕЦП (створення, продовження тощо);
  • Консультація та супровід операцій клієнтів з документами у всіх модулях системи:(робота з платіжними дорученнями в національній та іноземних валютах, SWIFT-платежі, робота із зарплатним проектом, виписками);
  • Відхилення платіжних доручень, зарплатних відомостей;робота з додатковими сервісами (sms-інформування, імпорт-експорт документів із бухгалтерськими програмами);
  • Дотримання стандартів якості обслуговування, вирішення не стандартних ситуацій.

Спеціаліст 1-ї категорії департаменту телефонних продаж та маркетингових досліджень, управління інфо

Райффайзен Банк Аваль

Банки

10 місяців

02.2012 - 12.2012

  • Презентація та продаж повного спектру банківських продуктів (кредити, кредитні картки, депозити, програми, комплексні пакети послуг);
  • Надання загальнобанківської інформації фізичним особам-клієнтам банку;
  • Інформування клієнтів про існуючі акції та пільгові програми;
  • Проведення поглиблених маркетингових досліджень, отримання зворотного зв'язку щодо використання продуктів та послуг Банку, вирішення проблемних ситуацій.

Ключова інформація

  • Досвід роботи з командою, менторство, проведення навчань.
  • Досвід продажу IT продуктів та інших послуг, сервісів компанії для B2B клієнтів: Cloud Solutions (IaaS,vBackup,VDS), Dedicated Servers, Private Cloud, Colocation, Data Center Presentation, Office 365, GDSP platform – IoT monitor, Omnibulk-channel Messaging Platform.
  • Up sale, cross sale.
  • Успішний досвід проведення презентацій, ведення перемовин на рівні ОПР, участь у публічних заходах.
  • Високий рівень знання ПК: ОС Windows, Mac OS, пакет Microsoft Office, Google Docs.
  • Практичні знання роботи у білінгових системах, СRM ситемах, банківське ПЗ.
  • Розуміння Agile (Scrum, Kanban) методології.
  • Базові знання HTML, CSS, SQL.
  • Досвід написання QA документації: сhecklists, test cases, bug reports, RTM.
  • Розуміння архітектури клієнт-серверних програм.Досвід роботи з DevTools.
  • Початкові знання Postman.
  • Наявний сертифікат з пройденого теоретичного та практичного курсу «Software Testing».

Навчався в 1 закладі

Міжнародний університет бізнесу та права

Економічний, фінанси та банківська справа

Херсон, 2013

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Vodafone.Тайм - менеджмент

Київ, 2022

Vodafone.Ділове листування з клієнтами B2B

Київ, 2022

Vodafone.Етапи зустрічей з клієнтами B2B

Київ, 2021

Vodafone.Холодні дзвінки

Київ, 2021

Vodafone. Складні перемовини

Київ, 2021

Тренінг «Продаж IT продуктів»

Киев, 2018

ФАРБА.Тренінг «Навички спілкування»

Киев, 2015

ФАРБА.Тренінг з продажу

Херсон, 2015

ФАРБА.Тренінг з продажу фінансових послуг

Херсон, 2015

ФАРБА.Особливості роботи з конфліктними клієнтами, нестандартні ситуації

Херсон, 2014

ФАРБА.Виявлення потреб клієнтів

Херсон, 2013

ФАРБА.Продаж банківських продуктів

Херсон, 2013

ФАРБА.Робота з запереченнями

Херсон, 2013

Додаткова інформація

Особисті якості

  • Високий рівень комунікабельності, відповідальності та самоконтролю.
  • Вміння працювати в команді, цілеспрямованість, здатність самостійно знаходити нові рішення, уважність до деталей.
  • Пунктуальність, прагнення професійного розвитку, націленість на результат.

Сергій

Key Account Manager, Team Leader

Київ

33 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому