Працювала в 5 компаніях   14 років 4 місяці

Архітектурні та дизайнерські бюро, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail

Директор з персоналу

ФОП Белік

Архітектурні та дизайнерські бюро

3 роки 7 місяців

09.2020 - 04.2024

Досягнення:

1. Впроваджений ефективний розподіл нових проектів між дизайнерами та візуалізаторами з контролем повноти завантаженості та, як результат, усунуто проблему вигоряння персоналу.

2. Прописані таблиці та інструменти для контролю та відстеження термінів виконання основних етапів роботи з ведення дизайну проекту. Результат – усунуто проблеми скарг клієнтів на затримку термінів виконання проектів.

3. Впроваджений повний цикл процедур пошуку, підбору та адаптації персоналу:А) навчання стандартам роботи студії за алгоритмом роботи Дизайнера та Алгоритмом роботи Візуалізатора;Б) підбиття підсумків випробувального терміну співробітників за результатами їх роботи;В) аналіз ефективності роботи персоналу з метою розуміння його зростання чи зупинки;Г) запроваджена атестація дизайнерів з Контрольних питань з відеорегламентів;

4. Ефективне вирішення внутрішніх та зовнішніх конфліктів у студії.

Керівник відділу персоналу

АВТОМАЗ-УКРАИНА, ДП

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки 6 місяців

05.2017 - 11.2019

Досягнення:

1. Організовано роботу служби відділу персоналу з «0» (hr-а раніше не було).

2. Усунено високу плинність відділу кадрів (6 чол. за 2 роки) за рахунок підбору сильного кадровика та врегулювання робочої взаємодії між відділом кадрів та фінансовим директором.

3. Підібрано сильну торгову команду для відкриття 5 філій по Західній Україні.

4. Впроваджено систему навчання, оцінки та атестації для САП (фахівців активного продажу).

5. Збільшено прибуток компанії за рахунок п.3 та п.4.

Керівник відділу персоналу

ЧП "ВКФ "Меблеві технології"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 4 місяці

10.2015 - 02.2017

Досягнення:

1.Створено та впроваджено систему підбору, адаптації, навчання, оцінки та атестації персоналу з «0».

2.Написаний ефективний місячний курс навчання для менеджерів по роботи з клієнтами, внаслідок чого вони ставали самостійними фахівцями з 2-го місяця роботи. До цього менеджери самонавчалися, працюючи на складі комірниками 6 місяців. Тобто економічний ефект від запровадження навчання дорівнює економії шестимісячного ФОП комірника.

Менеджер з персоналу

ЧП "БудПостач"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 11 місяців

05.2013 - 04.2015

Обов'язки:

1.Активний рекрутинг персоналу на 42 філії по Україні та на Київський офіс – торгові представники, фахівці з логістики, сервісні інженери, офіс-менеджери, бухгалтери, завідувач складом, юристи, IT – спеціалісти (інтернет-маркетолог, програміст 1С, копірайтер).

2.Участь у процесі адаптації нових співробітників.

3.Контроль проходження випробувального терміну персоналу.

4. Аналіз ефективності роботи персоналу.5.Моніторинг сучасного ринку праці.

Ведучий менеджер з персоналу

"ЕпицентрК"

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 7 місяців

04.2008 - 11.2012

Досягнення:

1.Організовано та впроваджено основні HR-процеси з «0» у період відкриття гіпермаркету.

2.Написаний та проведений особисто 9-годинний тренінг «Конфліктологія» для торгового персоналу, в результаті якого продавці розвинули навички вирішення конфліктних ситуацій у відділах з покупцями, керівниками та співробітниками.

3.Створена та впроваджена унікальна програма (у мережі аналогів не було) навчання торговельного персоналу внутрішніми силами керівників. Мета – дати необхідні знання персоналу та сформувати навички їх застосування щодо нагальної проблематики гіпермаркету без залучення додаткових зовнішніх фахівців. Прикладом є щотижневе навчання продавців, що особисто проводиться, згідно із Законом про Захист Прав Споживачів.

4. Проведене внутрішнє анонімне опитування всього персоналу з метою виявлення мотивації до розвитку та кар'єрного зростання у мережі «ЕпіцентрК». Внаслідок чого отримана інфо для внутрішнього просування найкращих співробітників кар'єрними сходами в компанії.

Навчалась в 1 закладі

Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

факультет соціальных технологій

м.Київ, 2008

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

"Архітектура лідерства", "НЛП у бізнесе, креативне лідерство, системне мислення", "Побудова команди", "Майстерність продажів" та інші.

Киів, 2010

Додаткова інформація

Личные качества

Стратегічне мислення, висока комунікабельність, цілеспрямованість, добре розвинена інтуїція, хороші організаторські здібності, пунктуальність, відповідальність, уміння працювати в команді та поодинці, стресостійкість, уміння швидко орієнтуватися у складних ситуаціях та приймати правильні рішення.

Увлечения и интересы

Увлечения:

природа, подорожі, психологія, тварини, плавання.

Тренииги

"Архитектура лидерства", "НЛП в бизнесе, креативное лидерство, системное мышление", "Построение команды", "Мастерство продаж"-

2004-2005 г.г. - бизнес-агентство "Инновация"

Цель

Мета пошуку роботи – застосувати наявні багаті досвід та знання у сфері управління персоналом для розвитку та процвітання компанії за рахунок впровадження ефективних процедур підбору, адаптації, мотивації, навчання, атестації та оцінки персоналу, а також опису та оптимізації бізнес процесів.

Оксана Володимирівна

Директор з персоналу, HR-бізнес-партнер, HR-generalist

Київ

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 години тому