Працювала в 6 компаніях 5 років 11 місяців
Фінансові послуги, Недержавні організації / NGO, Промисловість та Виробництво
HR generalist
Національний депозитарій України
Фінансові послуги
1 рік 1 місяць
10.2023 - до теперішнього часу
- Пошук персоналу;
- Супроводження онбордингу та оформлення нових працівників;- Адаптація працівників;
- Щорічна актуалізація складу внутрішнього кадрового резерву та дій щодо його розвитку;
- Формування щорічного плану розвитку персоналу та організація навчальних заходів для працівників;
- Координація оцінки діяльності за ключовими показниками ефективності (kpi);
- Оцінка компетенцій персоналу;
- Аналіз заробітних плат;
- Участь в соціальних проектах та корпоративних заходах щодо нематеріальної мотивації;
- Підтримка та ініціювання заходів для удосконалення корпоративної культури та внутрішньої комунікації;
- Актуалізація положень та процедур щодо hr процесам;
- Супроводження кадрової справи та діловодства (підготовка трудових договорів, додаткових угод, кадрових наказів, робота з штатним розписом та організаційною структурою).
HR generalist
Transparency International Україна
Недержавні організації / NGO
2 місяці
08.2023 - 10.2023
Проєктна додаткова робота.
- Рекрутинг і залучення талантів, а також адаптація нових членів команди. Робота з програмою стажування в організаціі? для формування кадрового резерву;
- Розвиток талантів: розробка і координація програм професіи?ногорозвитку в організаціі?, планування кар’єрного зростання, організаціятренінгів та семінарів для команди;
- Управління оцінкою роботи команди: координація та проведенняfeedback sessions;
- Управління відносинами в команді: залучення у вирішення конфліктів;
- Організація командоформуючих заходів;
- Ведення кадрового діловодства;
- Аналіз та стратегічне планування: робота з HR аналітикою, аналіз ринкупраці, робота з розвитку кадрового резерву, розробка стратегічнихпланів для забезпечення оптимального використання людськихресурсів, розвиток HR-бренду організаціі?.
HR generalist
Ефективне вуглевидобування, ТОВ
Промисловість та Виробництво
5 місяців
05.2023 - 10.2023
- Забезпечення підприємства робітничими кадрами та пошук ТОП менеджерів в головний офіс;
- Участь в плануванні чисельності персоналу, створення і робота з кадровим резервом;
- Планування та використання бюджету з пошуку персоналу та контроль операційної ефективності;
- Своєчасне надання звітності та відстеження ключових показників підбору персоналу;
- Управління та контроль команди "хантерів" з 8-ми чоловік;
- Прописання, впровадження та супровід нових регламентів;
- Впровадження CRM Zoho+Stream telecom для ефективної роботи відділу рекрутингу;
- Відкриття та запуск роботи колл-центра.
HR generalist
Nika Inter Trans sp. z o.o.
Промисловість та Виробництво
1 рік 7 місяців
10.2021 - 05.2023
- Пошук та підбір фахівців Україні та ЄС;
- Формування кадрового резерву;
- Тестування кандидатів;
- Дослідження та аналіз ринку праці;
- Розроблення програми щодо зниження плинності співробітників;
- Супровід кандидатів під час проходження випробувального терміну;
- Ведення та планування графіку робочого часу співробітників України та ЄС;
- Розроблення та впровадження систем мотивації співробітників;
- Зведення заробітної плати персоналу;
- Активна участь у бізнес процессах компанії;
- Написання та впровадження стандартів та регламентів компанії;
- Розвиток корпоративної культури компанії;
- Робота з 1С 8.3.
HR assistant
Recycling Solutions (Актив System Capital Management)
Промисловість та Виробництво
1 рік 10 місяців
12.2019 - 10.2021
- Пошук персоналу та проведення тестування;
- Пошук та організація додаткового навчання персоналу;
- Адаптація персоналу;
- Організація командоутворюючих заходів;
- Складання HR-звітів;
- Сладання бюджету HR-департаменту;
- Ведення первинної документації в 1С (8.3);
- Заведення та узгодження договорів в 1С:Документообіг;
HR assistant, account manager
Marketing agency Buro.MT
Промисловість та Виробництво
11 місяців
01.2019 - 12.2019
- Пошук та підбір персоналу;
- Адаптація персоналу;
- Тестування співробітників, аналітика;
- Облік відпрацьованого часу співробітників;
- Організація командоутворюючих заходів;
- Консультація клієнтів по телефону, поштою, Skype з питань функціоналу компанії;
- Складання стратегій та комерційних пропозицій для розвитку бізнесу клієнта;
- Впровадження та налаштування CRM Бітрікс та Бінотел;
- Активна участь в усіх проектах компанії.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний економічний університет ім.Вадима Гетьмана
Магістр. Юридичний факультет з правом викладання. Денна форма навчання
Київ, 2019
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Польська
базовий
Українська
рідна
Катерина
Катерина
HR generalist/Recruiter
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому