Працювала в 6 компаніях   6 років

Фінансові послуги, Недержавні організації / NGO, Промисловість та Виробництво

HR generalist

Національний депозитарій України

Фінансові послуги

1 рік 2 місяці

10.2023 - до теперішнього часу

  • Пошук персоналу;
  • Супроводження онбордингу та оформлення нових працівників;- Адаптація працівників;
  • Щорічна актуалізація складу внутрішнього кадрового резерву та дій щодо його розвитку;
  • Формування щорічного плану розвитку персоналу та організація навчальних заходів для працівників;
  • Координація оцінки діяльності за ключовими показниками ефективності (kpi);
  • Оцінка компетенцій персоналу;
  • Аналіз заробітних плат;
  • Участь в соціальних проектах та корпоративних заходах щодо нематеріальної мотивації;
  • Підтримка та ініціювання заходів для удосконалення корпоративної культури та внутрішньої комунікації;
  • Актуалізація положень та процедур щодо hr процесам;
  • Супроводження кадрової справи та діловодства (підготовка трудових договорів, додаткових угод, кадрових наказів, робота з штатним розписом та організаційною структурою).

HR generalist

Transparency International Україна

Недержавні організації / NGO

2 місяці

08.2023 - 10.2023

Проєктна додаткова робота.

  • Рекрутинг і залучення талантів, а також адаптація нових членів команди. Робота з програмою стажування в організаціі? для формування кадрового резерву;
  • Розвиток талантів: розробка і координація програм професіи?ногорозвитку в організаціі?, планування кар’єрного зростання, організаціятренінгів та семінарів для команди;
  • Управління оцінкою роботи команди: координація та проведенняfeedback sessions;
  • Управління відносинами в команді: залучення у вирішення конфліктів;
  • Організація командоформуючих заходів;
  • Ведення кадрового діловодства;
  • Аналіз та стратегічне планування: робота з HR аналітикою, аналіз ринкупраці, робота з розвитку кадрового резерву, розробка стратегічнихпланів для забезпечення оптимального використання людськихресурсів, розвиток HR-бренду організаціі?.

HR generalist

Ефективне вуглевидобування, ТОВ

Промисловість та Виробництво

5 місяців

05.2023 - 10.2023

  • Забезпечення підприємства робітничими кадрами та пошук ТОП менеджерів в головний офіс;
  • Участь в плануванні чисельності персоналу, створення і робота з кадровим резервом;
  • Планування та використання бюджету з пошуку персоналу та контроль операційної ефективності;
  • Своєчасне надання звітності та відстеження ключових показників підбору персоналу;
  • Управління та контроль команди "хантерів" з 8-ми чоловік;
  • Прописання, впровадження та супровід нових регламентів;
  • Впровадження CRM Zoho+Stream telecom для ефективної роботи відділу рекрутингу;
  • Відкриття та запуск роботи колл-центра.

HR generalist

Nika Inter Trans sp. z o.o.

Промисловість та Виробництво

1 рік 7 місяців

10.2021 - 05.2023

  • Пошук та підбір фахівців Україні та ЄС;
  • Формування кадрового резерву;
  • Тестування кандидатів;
  • Дослідження та аналіз ринку праці;
  • Розроблення програми щодо зниження плинності співробітників;
  • Супровід кандидатів під час проходження випробувального терміну;
  • Ведення та планування графіку робочого часу співробітників України та ЄС;
  • Розроблення та впровадження систем мотивації співробітників;
  • Зведення заробітної плати персоналу;
  • Активна участь у бізнес процессах компанії;
  • Написання та впровадження стандартів та регламентів компанії;
  • Розвиток корпоративної культури компанії;
  • Робота з 1С 8.3.

HR assistant

Recycling Solutions (Актив System Capital Management)

Промисловість та Виробництво

1 рік 10 місяців

12.2019 - 10.2021

  • Пошук персоналу та проведення тестування;
  • Пошук та організація додаткового навчання персоналу;
  • Адаптація персоналу;
  • Організація командоутворюючих заходів;
  • Складання HR-звітів;
  • Сладання бюджету HR-департаменту;
  • Ведення первинної документації в 1С (8.3);
  • Заведення та узгодження договорів в 1С:Документообіг;

HR assistant, account manager

Marketing agency Buro.MT

Промисловість та Виробництво

11 місяців

01.2019 - 12.2019

  • Пошук та підбір персоналу;
  • Адаптація персоналу;
  • Тестування співробітників, аналітика;
  • Облік відпрацьованого часу співробітників;
  • Організація командоутворюючих заходів;
  • Консультація клієнтів по телефону, поштою, Skype з питань функціоналу компанії;
  • Складання стратегій та комерційних пропозицій для розвитку бізнесу клієнта;
  • Впровадження та налаштування CRM Бітрікс та Бінотел;
  • Активна участь в усіх проектах компанії.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний економічний університет ім.Вадима Гетьмана

Магістр. Юридичний факультет з правом викладання. Денна форма навчання

Київ, 2019

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Польська

базовий

Українська

рідна

Катерина

HR generalist/Recruiter

Київ

50 000 грн.

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 4 дні тому