Працювала в 3 компаніях   11 років 9 місяців

FMCG, Промисловість та Виробництво, Медицина та Охорона здоров'я

Керівник E-commerce

GEMINI ESPRESSO

FMCG

2 роки 2 місяці

06.2022 - 08.2024

Управління клієнтським досвідом e-commerce, наповнення сайтів та маркетплейсів товарами,розробка скриптів ( контакт центр, склад,логістика),комунікація з програмістами, запуск mail та смс розсилки,комплексний аналіз результатів діяльності ,тісна співпраця з командою .

Операційний директор

Gemini

Промисловість та Виробництво

6 років 10 місяців

08.2015 - 06.2022

Ефективна робота операційного блоку (відділ роботи з клієнтами (створення контакт-центр , написання скриптів під повний суппорт клієнта зовнішнього та внутрішнього) , відділ логістики, склади, сервісний центр,відділ продажів та ін.) ; Ефективна взаємодія підрозділів компанії. Оптимізація процесів. Контроль виконання бізнес-процесів; Ефективність співпраці із клієнтом. Регулярний контроль за показниками.Дебіторська заборгованість;Стратегії розвитку відділів; Ефективність відділів продажу. Аналітика;Контроль закупівлі;Трудова дисципліна. Навчання. Адаптація;Дисципліна реалізації проектів компанії.

Робота в 1С.8,ERP,Odoo

Начальник відділу роботи з клієнтами Медичний центр на Лівому березі Медичної мережі «Добробут»

Добробут - Неотложная помощь

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки 7 місяців

07.2012 - 02.2015

Якісне та своєчасне обслуговування, логістика пацієнтів у рамках медичної мережі «Добробут» та на рівні інших мед. установ;Інформування пацієнтів щодо консультативної та інструментально-діагностичної допомоги, цінової політики, чинних довгострокових програм, акцій та роботи інших структурних підрозділів медичної мережі;Складання графіків роботи лікарів. Координація роботи лікарів, медичних сестер, раціонально використовуючи час та приміщення для проведення консультацій, маніпуляцій;Контроль роботи координаторів та адміністраторів бізнес-підрозділу, чіткого розподілу документів, оплати рахунків клієнтами;Формування повного пакета документів на оплату послуг страховими компаніями, фінансового звіту;Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами;Участь у підборі працівників клініки, контроль виконання працівниками стандартів обслуговування, посадових завдань;Вступне навчання нових співробітників стандартам обслуговування та посадовим завданням, періодичне навчання, оцінка професійного рівня працівників;Ведення аналітичних та статистичних даних щодо роботи клініки.

Ключова інформація

Уважність до деталей
Самодисципліна
Організованість
Критичне мислення

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет культури і мистецтв

Факультет: Економіст.Менеджер готельно-ресторанного бізнесу.Спеціальність "Менеджмент організацій"

Київ, 2009

Курси, тренінги, сертифікати

Оствітньо -консалтингова програма систематизації бізнесу "Власник бізнесу 2.0".

Київ, 2022

Практикум "Управління фінансами"

Київ, 2022

Курс "Мотивація персонала".

Київ, 2022

Таргетинг в соціальних мережах INSTAGRAM,FACEBOOK,TIKTOK.

Київ, 2022

Києво-Могилянська бізнес-школа Управлінська програма: «Перезавантаження для ТОП-ів, Нова система координат»

Київ, 2016

Додаткова інформація

Особистісні якості:

Чесність ,порядність, пунктуальність, відповідальність, цілеспрямованість, висока працездатність, аналітичне мислення, ініціативність та проактивність.

Іванна Вікторівна

Операційний директор, виконавчий директор, керуючий директор.

Київ

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Оновлено 5 днів тому