Працювала в 4 компаніях 19 років 8 місяців
Банки
Service Designer
Перший Український Міжнародний банк
Банки
5 років 5 місяців
04.2019 - до теперішнього часу
- Вивчення досвіду клієнтів
- Проведення сервіс-дизайн проектів повного циклу
- Проведення якісних та кількісних клієнтських досліджень, у тому числі в рамкахсервіс-дизайн проектів (глибинні інтерв`ю, юзабіліті тестування, спостереження,щоденники, телефонні експрес-інтерв’ю, кількісні опитування)
- Створення клієнтсього шляху (Customer Journey Map), Jobs to Be Done та BlueprintСкладання карт емпатії та Value Proposition
- Фасилітація крос-функціональних проектних группроведення воркшопів з використанням інструментів Service Design для покращенняклієнтського досвіду при створені нових процесів/ редизайну існуючих
- Розробка прототипів для тестування з клієнтами, у тому числі з використаннямFigma
- Підготовка аналітичних звітів та презентація результатів досліджень
Начальник відділу навчання та контролю якості
Перший Український Міжнародний банк
Банки
2 роки 2 місяці
03.2017 - 05.2019
- Розробка карти навчання співробітників (потреба бізнесу/стаж роботи співробітника)
- Розробка програм навчання (продуктове навчання, soft skill, тренінги особистісногозростання)
- Розробка програми адаптації нових співробітників (вступне навчання, наставництво)
- Аналіз та оцінка ефективності роботи відділу навчання та наставників
- Організація контролю знань та моніторингу якості фахівців
- Забезпечення процесу комунікації всередині структурного підрозділу, у т.ч. аналіз її ефективності
- Розробка та впровадження дистанційного навчання
- Підготовка кадрового резерву на позицію керівника групи (розробка програминавчання та проведення тренінгових заходів)
- Проведення оцінки кандидатів напозицію керівника групи
- Розробка системи мотивації для співробітників відділу навчання
- Планування бюджету
Бізнес-тренер, Ведучий економіст
Укрсоцбанк ПАТ
Банки
4 роки 8 місяців
07.2012 - 03.2017
Бухгалтер, Керуючий бухгалтерами-касирами
ПРАВЕКС-БАНК, ГРУППА INTESA SANPAOLO
Банки
7 років 4 місяці
10.2004 - 02.2012
Ключова інформація
MS PowerPoint, MS Word, Miro, Sony Vegas Pro – впевнений користувачMS Excel, Figma – середній рівень
Навчалась в 1 закладі
Запорізька державна інженерна академія, Запоріжжя
Адміністративний менеджмент, Менеджер-економіст, Спеціаліст
Запоріжжя, 2004
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Service Design Academy, Service Design Project Manager
Projector online Institute, Service Designer
Школа якісних досліджень 4 Service Club, проведення якісних досліджень
Курс Н. Карпової. Фасилітація. Сучасні методи групової роботи
«Школа Тренерів Оксани Грабар», бізнес-тренер
Ольга
Ольга
Customer Experience Researcher / Service Designer
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому