Работала в 4 компаниях   19 лет 8 месяцев

Банки

Service Designer

Перший Український Міжнародний банк

Банки

5 лет 5 месяцев

04.2019 - по настоящее время

  • Вивчення досвіду клієнтів
  • Проведення сервіс-дизайн проектів повного циклу
  • Проведення якісних та кількісних клієнтських досліджень, у тому числі в рамкахсервіс-дизайн проектів (глибинні інтерв`ю, юзабіліті тестування, спостереження,щоденники, телефонні експрес-інтерв’ю, кількісні опитування)
  • Створення клієнтсього шляху (Customer Journey Map), Jobs to Be Done та BlueprintСкладання карт емпатії та Value Proposition
  • Фасилітація крос-функціональних проектних группроведення воркшопів з використанням інструментів Service Design для покращенняклієнтського досвіду при створені нових процесів/ редизайну існуючих
  • Розробка прототипів для тестування з клієнтами, у тому числі з використаннямFigma
  • Підготовка аналітичних звітів та презентація результатів досліджень

Начальник відділу навчання та контролю якості

Перший Український Міжнародний банк

Банки

2 года 2 месяца

03.2017 - 05.2019

  • Розробка карти навчання співробітників (потреба бізнесу/стаж роботи співробітника)
  • Розробка програм навчання (продуктове навчання, soft skill, тренінги особистісногозростання)
  • Розробка програми адаптації нових співробітників (вступне навчання, наставництво)
  • Аналіз та оцінка ефективності роботи відділу навчання та наставників
  • Організація контролю знань та моніторингу якості фахівців
  • Забезпечення процесу комунікації всередині структурного підрозділу, у т.ч. аналіз її ефективності
  • Розробка та впровадження дистанційного навчання
  • Підготовка кадрового резерву на позицію керівника групи (розробка програминавчання та проведення тренінгових заходів)
  • Проведення оцінки кандидатів напозицію керівника групи
  • Розробка системи мотивації для співробітників відділу навчання
  • Планування бюджету

Бізнес-тренер, Ведучий економіст

Укрсоцбанк ПАТ

Банки

4 года 8 месяцев

07.2012 - 03.2017

Бухгалтер, Керуючий бухгалтерами-касирами

ПРАВЕКС-БАНК, ГРУППА INTESA SANPAOLO

Банки

7 лет 4 месяца

10.2004 - 02.2012

Ключевая информация

MS PowerPoint, MS Word, Miro, Sony Vegas Pro – впевнений користувачMS Excel, Figma – середній рівень

Училась в 1 заведении

Запорізька державна інженерна академія, Запоріжжя

Адміністративний менеджмент, Менеджер-економіст, Спеціаліст

Запоріжжя, 2004

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Service Design Academy, Service Design Project Manager

Київ, 2021

Projector online Institute, Service Designer

Київ, 2019

Школа якісних досліджень 4 Service Club, проведення якісних досліджень

Київ, 2019

Курс Н. Карпової. Фасилітація. Сучасні методи групової роботи

Київ, 2019

«Школа Тренерів Оксани Грабар», бізнес-тренер

Київ, 2013

Ольга

Customer Experience Researcher / Service Designer

Киев

43 года

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад