Працювала в 4 компаніях 6 років
Будівництво, Транспорт та Логістика, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail
Менеджер персоналу
Аlliance Novobud
Будівництво
1 рік 10 місяців
01.2023 - 11.2024
Будівництво ЖК
Штат - 400 осіб.
- Займалась повним циклом рекрутингу (і замовник, і генпідряд: ІТП, фінансово-економічні позиції, маркетинг, адміністративні позиції, ТОП-менеджмент).
- Супроводжувала кандидатів на всіх етапах відбору.
- Організовувала прийом та адаптацію нових членів команди.
- Онбординг, 1:1 (на екваторі ВТ/ по завершенню ВТ/ по потребі), exit-інтерв'ю.
- Співпрацювала з хайринг-менеджерами та технічними спеціалістами по формуванню запиту, брифу, відбору, аналізу зустрічей, офферу, кадровому резерву, створенню індивідуальних планів на випробувальний термін, PDP (ІПР).
- Вела внутрішню звітність та формувала HR-аналітику - HR-метрики (плинність, плинність нових працівників, eNPS, мотиваційний клімат, Performance Review) + аналітика ринку праці.
- Забезпечувала та організовувала внутрішні комунікації.
- Долучалась до організації заходів (івенти, святкові події, тренінги).
Hr manager
SPETSCON
Транспорт та Логістика
1 рік 4 місяці
06.2021 - 10.2022
Послуги з оренди спецтехніки для будівництва та логістики.
Штат - 40 осіб.
- Аналізувала потребу компанії в наймі та формувала план найму по періодах разом із власником та CEO. В основному лінійний персонал та менеджмент середньої ланки в офіс, а також лінійні співробітники на дистанційну або проектну роботу;
- Організувала та поступово автоматизувала процеси рекрутингу (підібрала та впровадила CRM систему, кастомізувавши її під потреби компанії);
- Вела повний цикл підбору відповідно до плану найму (бриф-профіль-залучення та відбір-інтерв'ювання-фінальна співбесіда з наймаючим менеджером-онбординг);
- Брала участь у створенні автоматизованої системи адаптації (створювала окремі матеріали, координувала роботу інших учасників процесу, об'єднувала всі отримані матеріали у структуровану програму адаптації в CRM-системі);
- 1:1, exit-інтерв'ю зі співробітниками; stand-up з топ-менеджментом та стратегічні зустрічі з CEO;
- Працювала з командою над розробкою, створенням і просуванням бренду компанії;
- Через півроку роботи в компанії найняла ресечера, з перспективою швидкого переводу на позицію рекрутера. Відповідно був утворений відділ рекрутингу, який я очолювала до березня. У функціонал додалось навчання та контроль роботи ресечера, додаткова внутрішня звітність, збільшилась залученість у оптимізацію бізнес-процесів у компанії.
З березня співпрацювали з компанією віддалено. В основному проєктні задачі та робота зі сформованим кадровим резервом, відкритих вакансій в роботі не було.
Рекрутер
Верді, ТОВ
Промисловість та Виробництво
1 рік 3 місяці
09.2019 - 12.2020
Виготовлення індивідуальних меблів на замовлення.
Штат - 150 осіб.
- Закривала вакансії різних рівнів (виробництво, офіс, керівники вищої ланки);
- Займалась пошуком кандидатів на різних каналах, відпрацьовувала канали, що раніше не використовувались в компанії активно (соц.мережі, спеціалізовані групи, сайти, платформи, форуми); аналізувала конкурентів, моніторила ринок праці;
- Розробляла профілі посад; Проводила інтерв'ю та співбесіди; Збирала рекомендації;
- Формувала базу кандидатів;
- Готувала внутрішню звітність (для спрощення та пришвидшення розробила нові форми та таблиці);
- Брала участь в заходах з адаптації.
01.2021-05.2021 - співпраця з компанією на фрілансі по окремим вакансіям.
Помічник керівника
"Guster"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 3 місяці
03.2018 - 06.2019
- Оброблювала вхідну інформацію, запити від клієнтів та партнерів;-Вела документацію компанії, створювала і оброблювала первинні документи бухгалтерського обліку;
- Виконувала функції HR-менеджера (рекрутинг, інтеграція, адаптація та мотивація);
- Координувала роботу відділів компанії; Комунікувала з постачальниками; Консультувала клієнтів та укладала угоди з продажу техніки та послуг компанії;
- Адмініструвала електронну базу компанії;
- Організовувала корпоративні заходи.
Навчалась в 1 закладі
Національна Академія Управління
Міжнародні економічні відносини, магістр
Київ, 2019
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
“Englishdom” (Pre-Intermediate, 2023-2024)
Курси, тренінги, сертифікати
Професія HR-Manager - Genius Space
“Професія HR-Manager UA” - Genius Space (2024)
“Професія HR-Manager | 7.0” - Genius Space (2023)
Інтенсив «HR booster» Юлії Гончар
15.11.24-22.11.24
ВЛАСНИК БІЗНЕСУ 2.0 (Бізнес Конструктор)
Відео-модулі, акцент на модулях: 04."Управління персоналом та рекрутинг"; 05."Мотивація та розвиток співробітників"
Інтенсиви з підбору персоналу Анастасії Сохіної
Додаткова інформація
Свій розділ
На майбутній роботі прагну поєднувати використання вже набутого досвіду і навичок та активне навчання, аби мати можливість працювати з новими задачами та розширювати зону відповідальності.
Маю 5 років досвіду рекрутингу з позиціями як в офіс, так і на виробництво.Швидко навчаюся та адаптуюся до нової сфери діяльності та обов'язків. Володію методами та інструментами підбору персоналу, закриття вакансій, в тому числі метапрограми, А-метод і т.п. Розумію важливість HR-метрик, деякі застосовувала в роботі (плинність, аналіз причин звільнення, eNPS, Performance Review (180°)). Здатна системно та якісно організовувати робочі процеси.
Для мене важлива якісна взаємодія з безпосереднім керівником та наймаючими менеджерами, вчасний (по можливості) фідбек та ефективна комунікація. Проте мікроменеджмент мені не відгукується.
Хотіла би працювати в компанії, що активно працює над брендом роботодавця, цінує свою репутацію, та впроваджує програми з допомоги у адаптації та реінтеграції ветеранів та ветеранок.
Марина
Марина
Менеджер з персоналу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 години тому