Працювала в 4 компаніях   6 років

Будівництво, Транспорт та Логістика, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер персоналу

Аlliance Novobud

Будівництво

1 рік 10 місяців

01.2023 - 11.2024

Будівництво ЖК
Штат - 400 осіб.

  • Займалась повним циклом рекрутингу (і замовник, і генпідряд: ІТП, фінансово-економічні позиції, маркетинг, адміністративні позиції, ТОП-менеджмент).
  • Супроводжувала кандидатів на всіх етапах відбору.
  • Організовувала прийом та адаптацію нових членів команди.
  • Онбординг, 1:1 (на екваторі ВТ/ по завершенню ВТ/ по потребі), exit-інтерв'ю.
  • Співпрацювала з хайринг-менеджерами та технічними спеціалістами по формуванню запиту, брифу, відбору, аналізу зустрічей, офферу, кадровому резерву, створенню індивідуальних планів на випробувальний термін, PDP (ІПР).
  • Вела внутрішню звітність та формувала HR-аналітику - HR-метрики (плинність, плинність нових працівників, eNPS, мотиваційний клімат, Performance Review) + аналітика ринку праці.
  • Забезпечувала та організовувала внутрішні комунікації.
  • Долучалась до організації заходів (івенти, святкові події, тренінги).

Hr manager

SPETSCON

Транспорт та Логістика

1 рік 4 місяці

06.2021 - 10.2022

Послуги з оренди спецтехніки для будівництва та логістики.
Штат - 40 осіб.

  • Аналізувала потребу компанії в наймі та формувала план найму по періодах разом із власником та CEO. В основному лінійний персонал та менеджмент середньої ланки в офіс, а також лінійні співробітники на дистанційну або проектну роботу;
  • Організувала та поступово автоматизувала процеси рекрутингу (підібрала та впровадила CRM систему, кастомізувавши її під потреби компанії);
  • Вела повний цикл підбору відповідно до плану найму (бриф-профіль-залучення та відбір-інтерв'ювання-фінальна співбесіда з наймаючим менеджером-онбординг);
  • Брала участь у створенні автоматизованої системи адаптації (створювала окремі матеріали, координувала роботу інших учасників процесу, об'єднувала всі отримані матеріали у структуровану програму адаптації в CRM-системі);
  • 1:1, exit-інтерв'ю зі співробітниками; stand-up з топ-менеджментом та стратегічні зустрічі з CEO;
  • Працювала з командою над розробкою, створенням і просуванням бренду компанії;
  • Через півроку роботи в компанії найняла ресечера, з перспективою швидкого переводу на позицію рекрутера. Відповідно був утворений відділ рекрутингу, який я очолювала до березня. У функціонал додалось навчання та контроль роботи ресечера, додаткова внутрішня звітність, збільшилась залученість у оптимізацію бізнес-процесів у компанії.

З березня співпрацювали з компанією віддалено. В основному проєктні задачі та робота зі сформованим кадровим резервом, відкритих вакансій в роботі не було.

Рекрутер

Верді, ТОВ

Промисловість та Виробництво

1 рік 3 місяці

09.2019 - 12.2020

Виготовлення індивідуальних меблів на замовлення.
Штат - 150 осіб.

  • Закривала вакансії різних рівнів (виробництво, офіс, керівники вищої ланки);
  • Займалась пошуком кандидатів на різних каналах, відпрацьовувала канали, що раніше не використовувались в компанії активно (соц.мережі, спеціалізовані групи, сайти, платформи, форуми); аналізувала конкурентів, моніторила ринок праці;
  • Розробляла профілі посад; Проводила інтерв'ю та співбесіди; Збирала рекомендації;
  • Формувала базу кандидатів;
  • Готувала внутрішню звітність (для спрощення та пришвидшення розробила нові форми та таблиці);
  • Брала участь в заходах з адаптації.

01.2021-05.2021 - співпраця з компанією на фрілансі по окремим вакансіям.

Помічник керівника

"Guster"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

03.2018 - 06.2019

  • Оброблювала вхідну інформацію, запити від клієнтів та партнерів;-Вела документацію компанії, створювала і оброблювала первинні документи бухгалтерського обліку;
  • Виконувала функції HR-менеджера (рекрутинг, інтеграція, адаптація та мотивація);
  • Координувала роботу відділів компанії; Комунікувала з постачальниками; Консультувала клієнтів та укладала угоди з продажу техніки та послуг компанії;
  • Адмініструвала електронну базу компанії;
  • Організовувала корпоративні заходи.

Навчалась в 1 закладі

Національна Академія Управління

Міжнародні економічні відносини, магістр

Київ, 2019

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

“Englishdom” (Pre-Intermediate, 2023-2024)

Курси, тренінги, сертифікати

Професія HR-Manager - Genius Space

Київ, 2024

“Професія HR-Manager UA” - Genius Space (2024)    
“Професія HR-Manager | 7.0” - Genius Space (2023)

Інтенсив «HR booster» Юлії Гончар

Київ, 2024

15.11.24-22.11.24

ВЛАСНИК БІЗНЕСУ 2.0 (Бізнес Конструктор)

Київ, 2021

Відео-модулі, акцент на модулях: 04."Управління персоналом та рекрутинг"; 05."Мотивація та розвиток співробітників"

Інтенсиви з підбору персоналу Анастасії Сохіної

Київ, 2019

Додаткова інформація

Свій розділ

На майбутній роботі прагну поєднувати використання вже набутого досвіду і навичок та активне навчання, аби мати можливість працювати з новими задачами та розширювати зону відповідальності.
Маю 5 років досвіду рекрутингу з позиціями як в офіс, так і на виробництво.Швидко навчаюся та адаптуюся до нової сфери діяльності та обов'язків. Володію методами та інструментами підбору персоналу, закриття вакансій, в тому числі метапрограми, А-метод і т.п. Розумію важливість HR-метрик, деякі застосовувала в роботі (плинність, аналіз причин звільнення, eNPS, Performance Review (180°)). Здатна системно та якісно організовувати робочі процеси.
Для мене важлива якісна взаємодія з безпосереднім керівником та наймаючими менеджерами, вчасний (по можливості) фідбек та ефективна комунікація. Проте мікроменеджмент мені не відгукується.
Хотіла би працювати в компанії, що активно працює над брендом роботодавця, цінує свою репутацію, та впроваджує програми з допомоги у адаптації та реінтеграції ветеранів та ветеранок.

Марина

Менеджер з персоналу

Київ

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому