Працював в 3 компаніях   29 років 5 місяців

Інше, Освіта, Промисловість та Виробництво

Начальник відділу кадрів

Ковальська-Житлосервіс

Інше

12 років 11 місяців

01.2012 - до теперішнього часу

- облік особового складу, ведення особових справ та внесення змін пов’язаних із трудовою діяльністю;- оформлення та реєстрація наказів (прийом на роботу, звільнення з роботи, переведення, надання відпусток);- ведення трудових книжок, визначення трудового стажу, надання довідок про теперішню і минулу роботу працівників;- робота зі збереженням матеріалів діловодства, формування справ.- складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток;- ведення табеля обліку робочого часу;- надання консультацій щодо трудового законодавства;- складання відповідних звітів до державних органів;- контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням;

Інспектор відділу кадрів

ВПТУХТРС

Освіта

8 років 3 місяці

05.2003 - 08.2011

Відстеження змін у законодавчих і нормативних актах з питань трудового законодавства;• Приймала участь у підборі персоналу;• Контроль ведення документів на прийом та звільнення співробітників;• Ведення особових справ, облікових карток, трудових книжок;• Підготовка проектів наказів по організації з основної діяльності та контроль їх відповідності нормативно-правовим актам та законодавству України;• Контроль табелю обліку відпрацьованого часу співробітниками організації;• Формування кадрового резерву;;• Проведення інтерв'ю та довідкові перевірки працівників; Досягнення:• Розробка кадрової політики з «нуля»;• Налагодила роботу зі звітами, що дозволило оптимізувати роботу відділу.• Стабілізація і підвищення ефективності роботи.

Провідний спеціаліст відділу кадрів

КРЗ

Промисловість та Виробництво

8 років

04.1995 - 04.2003

Планування, організація і контроль кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, штатний розпис, посадові інструкції, складання графіків роботи та табелів робочого часу, ведення обліку підсумкового робочого часу, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників та ін).Підбір персоналу, проведення первинних співбесід.Контроль за заповненням вакантних посад. Проведення кадрового аудиту у філіалах компанії. Консультування підрозділів компанії, які відповідали за кадрове діловодство з питань законодавства України по працю та формування і ведення особових справ працівників пов'язаних з трудовою діяльністю в електронній системі 1С 7 . Складання проектів організаційно-регламентних документів. Складання звітності з обліку кадрів та їх якісного складу. Взаємодія з державними установами (центр зайнятості, фонд соціального страхування, фонд інвалідів, статистичне управління та інші).

Ключова інформація

Прийом, переведення, звільнення співробітників;формування та введення особових карток П-2 та особових справ;перевірка табелів обліку робочого часу;заповнення та облік трудових книжок;оформлення та облік всіх видів відпусток;облік та контроль графіків відпусток;оформлення та облік листів непрацездатності;видача довідок за вимогою працівників;формування наказів про заохочення та нагородження;щотижнева внутрішня звітність.

Навчався в 2 закладах

ДПУ

Іноваційні технології, викладач

Київ, 2008

КГРТ

Картографія

Київ, 1984

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат Менеджер HR, 1С 8.3 ЗУП, учбовий центр "ДАНКО"

Київ, 2019

Навики роботи з 1С ЗУП 8.3 для кадровика, а також корисна інформація від викладачів про зміни в законодавстві, нові робочі інструменти.

Додаткова інформація

Особисті якості

Загальний досвід роботи в кадровій службі складає більше 20 років

Особисті якості

Личные качества Комунікабельність, порядність, вміння працювати в команді, пунктуальність. Уважність з документацією, вміння працювати з великим об'ємом інформації. Здатна до швидкого навчання. Без шкідливих звичок. Ціль Знайти цікаву роботу в хорошому, дружньому та згуртованому колективі. Отримання перспективної , цікавої, стабільної роботи в компанії, для втілення теоретичних знань, практичного досвіду, з метою збільшення динамічного розвитку та якісного зростання компанії, а також свого професійного зросту.

Людмила

Начальник відділу кадрів, менеджер HR.

Київ

20 000 грн.

56 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому