Працював в 5 компаніях   5 років 3 місяці

Транспорт та Логістика, Фінансові послуги, Торгівля роздрібна / Retail, Банки

Менеджер-координатор

Logistic Company

Транспорт та Логістика

4 місяці

07.2024 - до теперішнього часу

Ведення складного процесу, який складається з численних етапів, кожен з яких відіграє важливу роль у досягненні кінцевого результату.
Від правильної підготовки до прийняття автомобіля, ретельної діагностики, вибору та координування робіт СТО, замовлення та встановлення запчастин до завершальних робіт та видачі авто клієнту — кожен крок потребує уваги до деталей, професіоналізму та координації щоб забезпечувати високу якість послуг компанії, задоволення клієнтів та дотримання всіх стандартів.
Посадові обов'язки:
• Підготовка до прийняття автомобіля
• Підготовка авто до розвантаження
• Фіксація та аналіз стану автомобіля
• Процедура повідомлення клієнта про прибуття автомобіля
• Перевезення автомобіля на СТО
• Комплексна діагностика
• Огляд результатів діагностики
• Комунікація з клієнтом
• Комунікація з відділом закупівлі
• Отримання кошторису на запчастини
• Замовлення та оплата запчастин
• Процес узгодження та контролю оплати запчастин
• Інформування клієнта про етапи роботи фото/відео звітом
• Підтримка прозорості та контролю якості на кожному етапі проведених робіт
• Підготовка пакету документів на оформлення авто
• Остаточний розрахунок та видача авто клієнту

Регіональний керівник

МЕТРО ПЕЙ, ТОВ

Фінансові послуги

4 місяці

03.2024 - 07.2024

• Управління інженерами з обслуговування, поточним парком терміналів(найбільший регіон по Україні, 400+ в підпорядкуванні) та розвиток мережі;
• Проведення переговорів та укладення договорів з потенційними орендодавцями і провайдерами;
• Налагоджування і підтримка довгострокових відносин з партнерами;
• Моніторинг конкурентного середовища.
• Робота з документацією

Керівник контакт-центру

Аврора

Торгівля роздрібна / Retail

4 місяці

10.2023 - 02.2024

- Стратегія та планування: розробка та виконання планів розвитку підрозділу, визначення ключових показників успішності у відповідності з цілями компанії;
- Найм та навчання нових співробітників;
- Допомога у розробці цілей для членів команди;
- Допомога у вирішенні питань персоналу та його всебічний розвиток;
- Розробка та використання KPI для співробітників;
- Налагодження процесів: визначення ефективних процесів управління, які забезпечують оптимальну продуктивність та результативність;
- Управління командою: керування та організація роботи співробітників;
- Аналітика та звітність: проведення аналізу даних для прийняття рішень та складання звітів для керівництва компанії;
- Стейкхолдерське управління: взаємодія з різними відділами компанії та іншими стейкхолдерами для досягнення спільних цілей;
- Створення та підтримка позитивного корпоративного середовища, яке сприяє побудові взаєморозуміння, співпраці та розвитку спільного прагнення до досягнення високих результатів;
- Робота з програмним забезпеченням CRM, VOIP;

Фахівець клієнтського сервісу 1 категорії

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

Банки

1 рік 2 місяці

08.2022 - 10.2023

•Неодноразовий співробітник який отримував "top" (перевиконання плану кількості дзвінків на 250-300%
•Завжди в "топі" по кількості оброблених звернень клієнтів
•Один з найменших АНТ(середня тривалість дзвінку) по Контакт-Центру
•Кращий співробітник грудня 2022 року
•В ході роботи часто отримував офіційно зафіксовані в банку подяки від клієнтів
В мої посадові обов'язки входила консультація клієнтів-фізичних осіб стосовно питань роботи банку в різних аспектах в форматі розмови при вхідному дзвінку
Оскільки це формат "живої" розмови, то дана робота розвинула в мені емпатію, стресостійкість та поверхневе розуміння особистості клієнта лише по голосу і як з ним краще вести діалог

Спеціаліст клієнтського сервісу

Sense Bank

Банки

2 роки 9 місяців

09.2019 - 06.2022

•Переможець номінації «Супергерой сервісу 1 кварталу 2021 року
•Номінація «мозок на мільйон» за кращий чат з клієнтом
•Ведення внутрішньо-корпоративного видання новин(як додаткова активність) “A-Informer”
В мої посадові обов?язки входила консультація клієнтів-фізичних осіб в форматі чату, які надходили як з офіційного додатку банку, так і з соц. мереж(Telegram, Instagram, Viber, Facebook)
Оскільки робота в форматі чату, то консультація проводилась одночасно декільком клієнтам(в середньому 5 осіб)
Що добре розвинуло в мені мультизадачність і комунікативні навички

Ключова інформація

Виходячи з мого досвіду роботи я увібрав та покращив такі навички:
• Лідерські якості: здатність ефективно керувати та мотивувати команду до досягнення цілей
• Комунікація: відмінне володіння усним та письмовим спілкуванням, вміння працювати з різними групами людей
• Аналітичні навички: здатність розуміти та аналізувати ринкові тенденції та цифрові/словесні дані
• Стратегічне мислення: вміння розробляти довгострокові стратегії та шляхи їх реалізації
• Здатність до навчання і вміння практично застосовувати отримані знання
• Емоційну залученість і оріентованість на результат
• Досвід організації роботи відділу
• Висока мотивація та прагнення досягати успіху
• Вміння самостійно планувати час і розподіляти пріоритети

Навчався в 1 закладі

Чернігівський національний технологічний університет

Фінанси, Банківська справа та страхування

Чернігів, 2020

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

AI Marketing day

Київ, 2024

Використання можливостей Штучного Інтелекту у маркетингових процесах. Останні тенденції ШІ в маркетингу та сучасні стратегії використання AI для успішних рекламних кампаній.

Управління поточною роботою

Полтава, 2023

Тайм-менеджмент/Покращення навичок управління часом

Інструменти Lean методології

Полтава, 2022

Ефективна концепція менеджменту, оптимізація бізнес-процесів за рахунок максимальної орієнтації на інтереси і потреби клієнта (ринку) і мотивація кожного працівника.

Tone of voice

Чернігів, 2020

Стиль комунікацій, звучання бренду, яке простежується у всіх точках взаємодії з клієнтом

Додаткова інформація

Додаткова інформація

•Наявність водійського посвідчення категорії А,В •Наявність власного авто •Присутні рекомендації і характеристики з місць працевлаштувань • Досвід роботи в методологіях: -Kaizen -5S -Asaichi

Про себе

Від себе можу запропонувати свій досвід який я накопичив за даний час, і свої особистісні якості: - За весь час я пізнав всю "внутрішню кухню" банківської діяльності, знаюсь безпосередньо на всіх можливих банківських процесах і процедурах взаємодії з клієнтом - Розуміюсь в статистичних показниках ефективності роботи КЦ і співробітників(KPI): •Service level •AHT •Call Efficiency •FCR(First Call Resolution) •% Hold -Знання стандартів ведення розмови з клієнтами -Розуміння правильної побудови процесу консультації клієнта виходячи з власного накопиченого досвіду -Чудове володіння письмовою та усною Українською мовою -Володіння ПК і пакету Office на рівні впевненого користування -Готовність до відряджень -Чесність, відповідальність, лояльність -На даний момент за весь час моєї кар?єри, мною проконсультовано більше 70000 клієнтів

Ігор Олексійович

Керівник відділу

Полтава

30 000 грн.

25 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 18 годин тому